Известие

Collapse
No announcement yet.

ПЛАСТМАСОВИ КОЛЕКТОРИ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Колектори!

    [quote=JORDI]
    Първоначално публикувано от Mind_Control
    Първоначално публикувано от galinves71
    Първоначално публикувано от "Mind_Control":21bdnhv2
    А може ли за кола с пластмасови колектори да се излеят метални?
    да се излеят звучи малко налудничево но да се сменят с метални да
    Е какво му е налудничавото? Леяра прави форма по пластмасовия колектор и после отлива метален. Въпросът е само колко ще струва и дали се изплаща..
    Колега не се занимавай с глупости !
    Отливането на колекторните тръби не е никак проста работа! Защото освен външната конфигурация /за която е небходим модел/, ще е необходимо и модел за "сърца", които оформят и вътрешните обтекаеми повърхнини! Дебелината на стените е малка и с метода на гравитационно леене в пясъчна форма никой леяр на Ал. сплави няма да ти изпълни формата! Това е обект на леене под налягане в метални форми /кокили/ и се лее на специализирани пресгуси!
    По добре си намери тръби от някоя морга![/quote:21bdnhv2]

    Добре може и да е така а и аз си имам метални колектори, така че няма да се занимавам, но питах, за да стигнем до истината.
    Lexus IS200

    Comment


    • #47
      Re: Колектори!

      [quote=Mind_Control][quote=JORDI]
      Първоначално публикувано от "Mind_Control":24wvuyx6
      Първоначално публикувано от galinves71
      Първоначално публикувано от "Mind_Control":24wvuyx6
      А може ли за кола с пластмасови колектори да се излеят метални?
      да се излеят звучи малко налудничево но да се сменят с метални да
      Е какво му е налудничавото? Леяра прави форма по пластмасовия колектор и после отлива метален. Въпросът е само колко ще струва и дали се изплаща..
      Колега не се занимавай с глупости !
      Отливането на колекторните тръби не е никак проста работа! Защото освен външната конфигурация /за която е небходим модел/, ще е необходимо и модел за "сърца", които оформят и вътрешните обтекаеми повърхнини! Дебелината на стените е малка и с метода на гравитационно леене в пясъчна форма никой леяр на Ал. сплави няма да ти изпълни формата! Това е обект на леене под налягане в метални форми /кокили/ и се лее на специализирани пресгуси!
      По добре си намери тръби от някоя морга![/quote:24wvuyx6]

      Добре може и да е така а и аз си имам метални колектори, така че няма да се занимавам, но питах, за да стигнем до истината.[/quote:24wvuyx6]колега по една случайност съм и леяр и при този детаил и 1мм е от значение а и да не говорим за качеството на формовачната пръс с която се придава формата за отливане на детаила,просто забравете

      Comment


      • #48
        Re: Колектори!

        Първоначално публикувано от JORDI
        ...Отливането на колекторните тръби не е никак проста работа...
        Когато на мен ми се пръсна пластмасовия колектор , преди да си намеря алуминиев, един комшия (с33-ка ) ми предложи да си направя. От тръба с подходящ диаметър , на нея заварени 4 тръби ...и т.н. Не е неизпълнимо ,а и е по-лесно от леенето. Нооо ... има ли смисъл?
        166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

        Comment


        • #49
          Re: Колектори!

          Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA
          Първоначално публикувано от JORDI
          ...Отливането на колекторните тръби не е никак проста работа...
          Когато на мен ми се пръсна пластмасовия колектор , преди да си намеря алуминиев, един комшия (с33-ка ) ми предложи да си направя. От тръба с подходящ диаметър , на нея заварени 4 тръби ...и т.н. Не е неизпълнимо ,а и е по-лесно от леенето. Нооо ... има ли смисъл?
          Значи говорехме за отливка и обтекаемост!Само по този метод може да се получат гладки вътрешни повърхнини, които за ламинарното движение на постъпващите и преминаващи флуиди е абсолютно задължително! Но ако все пак някой се е опитал да направи самоделка от заварочен тип, то той в никакъв случай не може да постигне тази обтекаемост, а турбулира ли се движението във смук. тръби никога не можеш да постигнеш оптимален режим на работа на един ДВГ. И това рано или късно ще е пагубно за мотора
          Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

          Comment


          • #50
            и така колеги един го е истрах да сложи обикновенно агу друг не му се кихот кинти за Г.И. е и какво правим,продължаваме да умуваме и си караме на бензин.аз лично ако някой ми обясни както трябва за обикновенното агу какво що сигурно ще си монтирам,ако XTRIM7 прочете за това нека ми прати лично съобщение как точно да се видим.

            Comment


            • #51
              Колега , xtrim ако не се лъжа е с инжекцион. А и няма нищо особено за обясняване. Искаш да ти монтират клапани на колектора, клапан преди дебитомера и симулатори на дюзите (каквито аз нямам и можеби затова ми прави номера на бензин) . На тия неща трябва да държиш, а не да се оставиш майстора да те убеди, че може да се мине и без тях. Другото е работа на газаджижята -друг момент, който също не е маловажен - добър газаджия
              166, 2.4 JTD'00

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Chimev
                Колега , xtrim ако не се лъжа е с инжекцион. А и няма нищо особено за обясняване. Искаш да ти монтират клапани на колектора, клапан преди дебитомера и симулатори на дюзите (каквито аз нямам и можеби затова ми прави номера на бензин) . На тия неща трябва да държиш, а не да се оставиш майстора да те убеди, че може да се мине и без тях. Другото е работа на газаджижята -друг момент, който също не е маловажен - добър газаджия
                това за симулатор на дюзите какво е ,ако е ламда контрол то тогава с него става много дебела работата,а и моята е с метални колектори

                Comment


                • #53
                  Значи ти отпадат клапаните на колектора. Симулатор на дюзите е някаква електронна джаджа, която лъже компютъра, че дюзите работят, за да не се трупат грешки
                  166, 2.4 JTD'00

                  Comment


                  • #54
                    ОК Чимев разбрах преди малко какво е,мой съсед е работил дълго време в сервиз за монтиране на агу и ми каза какво точно трябва да искам за да е 6

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от Димо Генчев
                      Да добавя няколко думи относно техническия прогрес.
                      През последните години той се състои главно в решения, свързани с екологията. Всички сме карали коли с еднаква мощност, но едната от 80-те години, а другата - от днешно време. Е, колеги, коя върви повече?

                      Рязкото ускорение повишава съдържанието на азотни окиси в отработените газове, така че съвременните коли се налага да се "скопяват" малко или много.
                      Освен това те са значително по-тежки, поради непрекъснатото усъвършенстване на здравината на шаситата (е, това няма общо с газта и ДВГ, но пак показва, че има друг приоритет - безопасност).

                      И отново да кажа - всички тези електронни джаджи са прекрасни, помагат за вървежа, икономичността, екологията и т.н.....някъде до към десетата година След това се почва едно по едно. И точно тогава в повечето случаи въпросните автомобили ни попадат в ръцете. А ние искаме да ги направим "перфектни'

                      Повтарям - с газта заобикаляме поне известна част от проблемите.
                      Евала!!
                      Renault 5 1.0-45ps-1985
                      Opel Corsa 1.6-105ps-1990
                      Renault 19 1.8 -90ps-1992
                      Lancia Dedra 1.8i.e-105ps-19994
                      Lancia Cappa 2.0 20V -155ps-1996
                      Opel Omega 2.0 16V- 115 ps-1995
                      Lancia Dedra Combi 1.8 -105ps-1995
                      Alfa 155 1.7 TS-115ps-1995 настояща

                      Comment

                      Working...
                      X