If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
.... в смисъл че да не си преминава на газ на 30 градуса, а само когато натисна бутона...
Аз само така карам зимата, защото то тогава е най-сериозен проблема. При мен са я настроили да минава на газ на 45 градуса и мисля, че така е по-добре. Не може да се кара само на газ, трябва и на бенз да върви от време на време, за да няма ядове. На теб какъв ти е разхода на градско? Моята лятото качи на газ от 11,5 на 13,0. Не знам дали е от това, че карам по-малко на бенз (загрява мн по-бързо) или, че сложих 16-ки джанти, вместо 15. Ще ходя на газоанализа да видим.
Роби, имаш ли софт за БСМ - КарГаз, че при моите хора в Лозенец мноо скъпо
Имам някои проблеми със стандартна газова уредба BRC? Работиш ли с тази марка?
Когато си тъп, обикновено е за цял живот...
_________________________________________________
Alfa Romeo 33 1.5 IE`1991 - Трента тре
Suzuki Alto 1.0 GL`1998 - Тамагочко
Аз само така карам зимата, защото то тогава е най-сериозен проблема. При мен са я настроили да минава на газ на 45 градуса и мисля, че така е по-добре. Не може да се кара само на газ, трябва и на бенз да върви от време на време, за да няма ядове. На теб какъв ти е разхода на градско? Моята лятото качи на газ от 11,5 на 13,0. Не знам дали е от това, че карам по-малко на бенз (загрява мн по-бързо) или, че сложих 16-ки джанти, вместо 15. Ще ходя на газоанализа да видим.
Роби, имаш ли софт за БСМ - КарГаз, че при моите хора в Лозенец мноо скъпо
Нямам ,но мисля ,че с тебе го коментирахме, и ти казах да се обадиш и , че мога да сложа едно рамо!
Роби, имаш ли софт за БСМ - КарГаз, че при моите хора в Лозенец мноо скъпо
Изтегли го от сайта им бре - да не си ходил на Руй планина - там са много нелюбезни нещо, и големи сметкаджии по мое мнение.....
Иначе днес установех че когато откача маркуча на газта който е преди рейката и след изпарителя и проблемите ги няма - закача ли го - детонации и давене.....не знам каква е логиката, щото от него сякаш нито излиза нито влиза нещо така като го надувам на уста.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
алфа 146 1,6 боксер ,газова ловато . при смяна на кабелите на свещите видях че има навит проводник на 2-ри и 4-ти цилиндър /като се застане пред колата, двата десни цилиндъра/. разкарах го обаче се оказа че газовата взима сигнал ли, знам ли и колата почна да се форсира сама на бензин, на газ не искаше да мине. навих такива простотии на новите кабели и оборотите се нормализираха обаче като обърна на газ и колата изгасва. също "майстора" е срязал въздуховода и го е запушил така че да дърпа горещ въздух от двигателя , да не говорим че всички маркучи по газовата са хванати със свински опашки. че ще се ходи на газаджия е ясно, но ако можеш да помогнеш..... или да махам бойлера от багажника направо.
Роби, имаш ли софт за БСМ - КарГаз, че при моите хора в Лозенец мноо скъпо
Изтегли го от сайта им бре - да не си ходил на Руй планина - там са много нелюбезни нещо, и големи сметкаджии по мое мнение.....
Иначе днес установех че когато откача маркуча на газта който е преди рейката и след изпарителя и проблемите ги няма - закача ли го - детонации и давене.....не знам каква е логиката, щото от него сякаш нито излиза нито влиза нещо така като го надувам на уста.....
[/quote:1bzmkjgk]
Това имах предвид като елементарен тест . Не мога да ти напиша всичко което може да се направи , пък нали и газаджиите са хора .....аз поне не хапя...
алфа 146 1,6 боксер ,газова ловато . при смяна на кабелите на свещите видях че има навит проводник на 2-ри и 4-ти цилиндър /като се застане пред колата, двата десни цилиндъра/. разкарах го обаче се оказа че газовата взима сигнал ли, знам ли и колата почна да се форсира сама на бензин, на газ не искаше да мине. навих такива простотии на новите кабели и оборотите се нормализираха обаче като обърна на газ и колата изгасва. също "майстора" е срязал въздуховода и го е запушил така че да дърпа горещ въздух от двигателя , да не говорим че всички маркучи по газовата са хванати със свински опашки. че ще се ходи на газаджия е ясно, но ако можеш да помогнеш..... или да махам бойлера от багажника направо.
Какво да ти помогна?!? Ключовете на АГУ взимат сигнал за оборотите на колата посредством тези навивки , така ,че е нормално да ги има. Маркучите освен водните е нормално да бъдат с опашки , а въздуха е обърнат за да не ти гасне колата като изключиш от скорост.
ами да поясниш няма ли по-човешки начин да се следят оборотите освен индуктивно от кабелите, щото ми се вижда силно ненадеждно и каква е логиката когато е без тях , оборотите на празен ход да играят при полужение че съм на бензин. и дали имаш идея защо след превключване на газ колата гасне веднага, не в движение ,а на място.
иначе и водните маркучи са със свински опашки и въздуховода е срязан,а не обърнат, но за това дело е отговорен "майстора" и сръчните му ръчички инсталирали газовата
Абе Роби, що се получава така - вчера сменихме рейката - бях с матрикс, сега сложиха рейл да не би да изпускала, но пак е същото - когато я запаля студена тресе, дави се и детонации - когато освободя маркуча(газовия, не вакуува)който влиза в рейката, и налягането там изчезне, си пали без проблеми, държи константни 1200 оборота, поема си оборотите до 3-4 хиляди нормално, а не както преди когато след 4-5-6-7 сек спрат детонациите......
Не мога да си го обясня, мисля да сложа електромагнитен клапан и преди палене да изпускам налягането от там и да си реша проблема.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
ами да поясниш няма ли по-човешки начин да се следят оборотите освен индуктивно от кабелите, щото ми се вижда силно ненадеждно и каква е логиката когато е без тях , оборотите на празен ход да играят при полужение че съм на бензин. и дали имаш идея защо след превключване на газ колата гасне веднага, не в движение ,а на място.
иначе и водните маркучи са със свински опашки и въздуховода е срязан,а не обърнат, но за това дело е отговорен "майстора" и сръчните му ръчички инсталирали газовата
начина си е достатъчно човешки и няма нищо ненормално в него, естествено че има и друг, просто трябва да се намери импулса в куплунга на бобината. Водата естествено трябва да е със скоби , Гасненето се нуждае от реглаж , а логика да играят оборотите на бензин няма защото това е индуктивност която не се отразява на запалителната система.
Абе Роби, що се получава така - вчера сменихме рейката - бях с матрикс, сега сложиха рейл да не би да изпускала, но пак е същото - когато я запаля студена тресе, дави се и детонации - когато освободя маркуча(газовия, не вакуува)който влиза в рейката, и налягането там изчезне, си пали без проблеми, държи константни 1200 оборота, поема си оборотите до 3-4 хиляди нормално, а не както преди когато след 4-5-6-7 сек спрат детонациите......
Не мога да си го обясня, мисля да сложа електромагнитен клапан и преди палене да изпускам налягането от там и да си реша проблема.....
А бе човек , ела да видя с какво мога да помогна, ей така от спортна злоба, даваш ми някакви задачки ... явно не става дума за софт. а за някакъв дефект който си иска чоплене и умуване. Хората са казали ,че повече глави мислят по- добре, дай да видим какъв е проблема , стига си я крил тая кола. Ще взема да се обадя на Станчо от Лозенец / или които и да е /като отидеш да ме извести...
А бе човек , ела да видя с какво мога да помогна, ей така от спортна злоба, даваш ми някакви задачки ... явно не става дума за софт. а за някакъв дефект който си иска чоплене и умуване. Хората са казали ,че повече глави мислят по- добре, дай да видим какъв е проблема , стига си я крил тая кола. Ще взема да се обадя на Станчо от Лозенец / или които и да е /като отидеш да ме извести...
Кой и какъв е тоя Станчо от Лоз???
До утре съм в СФ и това може да стане следващия път като идвам насам......
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Comment