Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с газова уредба BRC

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблеми с газова уредба BRC

    Здравейте! И аз се газифицирах от няколко седмици насам и както сигурно вече предполагате проблемите се почнаха. Казвам проблеми защото не са един или два! Та въпросната уредба е конвенционално АГУ BRC сложена преди около седмица. От начало имах малко проблеми с кихането(кихна ми само веднъж) но след малки корекции от страна на газаджията работата се оправи и сега си върви доволно и не кашля вече. Но забелязах, че почнаха да ми се появяват проблеми с паленето на бензин. Имам емулатор за дюзите но за лабдата не ми сложи, каза ми, че бил излишен. От начало си помислих, че са гадните реленца под дебитометъра. Изчистих ги както и датчика на Хол, но май проблема не е от това. Сега се чудя дали без емулатор за дюзите компа не минава в авариен режим и неще да запали. Та това е само началото! Вчера за севте след около 300км градско каране рекох да направя една разходка таман да засека разхода колко ми дава на газ. Напълних я до горе бутилката и потеглих културно с 100-110км/ч. По едно време усетих как колата от време на време почна като чели да придърпва, и по средата на едно изпреварване почна да го прави по често и явно. Замириса яко на газ, отварям капака и първата ми работа беше да видя дали не изпуска от съединенията преди плочата и като я пипнах почти беше замръзнала. С една дума изпарителя май замръзнал (по думите на газаджията). Та ми вика я пробвай да обърнеш парното да духа на топло и виж как е! Парното беше на около 25 градуса, обръщам аз и след 10'тина км. гледам, че вече е топло около съединенията. Та въпроса ми е дали може да са объркали водните съединения към изпарителя, и какво значение има дали ще е на топло или студено парното. Температурата на водата си я държи около 80 градуса на дълъг път, най много да ми падне на 70 по инерция та не исля, че проблема може да е от това, че не достига топлина за изпарителя да може да изпари газста? С една дума още не можах да си направя удоволствието от карането на газ. Май се улях малко в обясненията но общо взето това са проблемите ми с пустата газова уредба. Та накратко въпросите ми са:
    1. Трупа ли грешки компа от липса на емулатор за лабдата
    2. Защо колата прави мизерии с паленето от както съм на газ
    3. Защо ми замръзва изпарителя
    Търся отговор на тези въпроси защото в Събота съм при газаджията и да знам за какво да му чета конско!
    Предварително ви благодаря!
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
    ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.

  • #2
    колега, проблема с загряването е елементарно решим ,просто отиди до "газаджията" и му кажи да не се прави на индианец и да ти превърже водата с тройници успоредно на парното,/ мястото е достъпно като свали маеркъча м/у дебитомера и дросела/ , а не последователно както го е направил "Щото е по удобно" , а ако пак упорства му обясни ,че имаш кранче на парното в купето и е нормално като е затворено да не върти водата . От емулатор за сонда нямаш нужда !
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

    Comment


    • #3
      Мерси колега! И аз си мислех, че има кранче в купето но не бях сигурен за това. Определено ще си поприказваме за тези съединения А защо тогава от както съм сложил газ ми прави проблеми с паленето? Вчера забелязах до като се мъчех след инцидента да я запаля на бензин, докато не откачих акумулатора не запали. Това не се случва постоянно, да речем на 2 дена веднъж. Та се питам дали ако дава грешки от лабдата колата не минава в авариен режим и прави тези мизерии. Доколкото разбрах емулатора струвал 10-15'тина лева та затова си казах ако е от това по добре да го има! Или дайте идеи от какво може да е ако не е от това?

      Преди малко погледнах връзките и наистина ги е объкал ма..... му. Свързал изпарителя само към изходящата топла вода към парното и като пусна на студено и ето ти проблем!
      По този начин ли трябва да ги свърже?
      Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
      ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от volkan
        Мерси колега! И аз си мислех, че има кранче в купето но не бях сигурен за това. Определено ще си поприказваме за тези съединения А защо тогава от както съм сложил газ ми прави проблеми с паленето? Вчера забелязах до като се мъчех след инцидента да я запаля на бензин, докато не откачих акумулатора не запали. Това не се случва постоянно, да речем на 2 дена веднъж. Та се питам дали ако дава грешки от лабдата колата не минава в авариен режим и прави тези мизерии. Доколкото разбрах емулатора струвал 10-15'тина лева та затова си казах ако е от това по добре да го има! Или дайте идеи от какво може да е ако не е от това?

        Преди малко погледнах връзките и наистина ги е объкал ма..... му. Свързал изпарителя само към изходящата топла вода към парното и като пусна на студено и ето ти проблем!
        По този начин ли трябва да ги свърже?
        здрасти колега и моите съболезнования за угорченото очакване от агуто.аз също от 1 седмица ридая по същото това убито тъй дългоочаквано газифициране.аз имам емулатор за дюзите но при първично запалване след 24часов престой имаш усещането че палиш беларус със пусков мотор след това поне за сега няма проблем.радвам се чеси спрял гърмежите защото аз още не и искренно се надявам да е скоро.за разхода засега ми е около 7.5л/100км извън градско а градско ме е истрах още докато не намеря причината за гърменето.сондирах мнение за този проблем и ако не са кабели,свещи или бедна смес за които си мисля в резервен вариянт 99%съм на мнение че 1 аванс процесор ще реши всичко.центровката за бензин -запалване 10градуса а ъгъла на газ е 12градуса ,времето на горене на газта е по-дълго от на бензина и за това трябва този процесор за да коригира автоматично центровката.успех

        Comment


        • #5
          ъгъра на запалване/при натоварване/ автоматично скача до около 50гр. Гледал съм го безброй пъти.
          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
          Автогаз сервиз-
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

          Comment


          • #6
            Преди малко говорех с газаджията и си призна за грешката с водните съединения. Казах му и за ламбда емулатора, той пак ми дрънка, че нямало нужда. Развива ми теории, че можем да сложим някакво реле за ресетване на компа вместо този емулатор! Та в крайна сметка не разбрах има ли нужда от някакви допълнителни приставки за тази пуста газова или не?
            Ааа колега моя проблем с кихането в началото май беше от бедна смес. Накарах го да пусне малко газчица и като чели се оправи и кихането и вървежа. Иначе искам да я кача на газанализатор но май тука такива екстри няма (Като питах последно един майстор газаджия дали има газанализатор получих отговора - Да имаме, но ние не го ползваме за такива работи!)
            Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
            ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.

            Comment


            • #7
              Боже-божееее колко мъка има по тоя свят божееее!
              Ей мама му стара амана от некадърници в тая сфера!
              Тоя инжекцион няма нужда от никакви емулатори /симулатори/ и да има грешки не са проблемни при палене. Според мен проблема идва от факта че на газ се натрупва нагар по дюзите и после при последващо стартиране на бензин те не работят. Хубаво е колата да се пали винаги на бензин, хем се предотвратяват детонациите от палене на газ, хем дюзите поработват по малко колкото да отстранят нагара.
              Колегата ти е казал за свързването на изпарителя в охладителната с-ма.
              Mitsubishi Outlander
              Mitsubishi Space Star
              Daihatsu Terios

              Comment


              • #8
                Казах ти да гледаш как ще ти свьржат изпаритела кьм парното.А най добре едно реленце да ти сложат.Аз страдах от неправилно свьрзан изпарител то кат газка гореше ама и вьрвеше.
                ALFA ROMEO 155 T. SPARK 1.7 8V

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от volkan
                  Преди малко говорех с газаджията и си призна за грешката с водните съединения. Казах му и за ламбда емулатора, той пак ми дрънка, че нямало нужда. Развива ми теории, че можем да сложим някакво реле за ресетване на компа вместо този емулатор! Та в крайна сметка не разбрах има ли нужда от някакви допълнителни приставки за тази пуста газова или не?
                  Ааа колега моя проблем с кихането в началото май беше от бедна смес. Накарах го да пусне малко газчица и като чели се оправи и кихането и вървежа. Иначе искам да я кача на газанализатор но май тука такива екстри няма (Като питах последно един майстор газаджия дали има газанализатор получих отговора - Да имаме, но ние не го ползваме за такива работи!)
                  колега за 1 седмица прочетох автотехническа литература във всяка област колкото за 37 г.съм чел субтитри на филми,та как ти е пуснал газчицата без да ползва този анализатор който го има за самочувствие незнам,ТАЗИ ГАДНА МАРКА(вече знам защо е и не предпочитана макар и толкова красиво подредена)иска ТАЗИ ГАДНА ПРОМЕНЛИВА ЦЕНТРОВКА с или без процесор тя се нуждае от него

                  Comment


                  • #10
                    Crusader винаги я паля на бензин, даже сутрин изчаквам да отлепи сттрелката и тогава обръщам на газ. Това което разбрах до сега от вашите мнения е, че няма нужда от симулатор за лабдата.
                    fazana май още в началото трябваше да те послушам и да отида при твоя човек ама нали си казах, че ако има проблеми този ще ми е под ръка Та съм си казал, че до като не тръгне тази Алфа на газ като хората няма да го оставя.
                    galinves71 И аз съм същия колега! Заибах работа и семейство покрай тази газова уредба. Пък колко неща съм прочел просто не е истина!
                    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
                    ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от volkan
                      Crusader винаги я паля на бензин, даже сутрин изчаквам да отлепи сттрелката и тогава обръщам на газ. Това което разбрах до сега от вашите мнения е, че няма нужда от симулатор за лабдата.
                      fazana май още в началото трябваше да те послушам и да отида при твоя човек ама нали си казах, че ако има проблеми този ще ми е под ръка Та съм си казал, че до като не тръгне тази Алфа на газ като хората няма да го оставя.
                      galinves71 И аз съм същия колега! Заибах работа и семейство покрай тази газова уредба. Пък колко неща съм прочел просто не е истина!
                      а за семейството да не говорим,жената иска да спираме нета защото напоследък само с компа общувам ,а и къщата ремонтирам и от 1 седмица нищо не съм правил само с това газово,ще взема да се съглася че не и трябваше ама аде

                      Comment


                      • #12
                        н знам с какво се занимаваш, ама явно ти е хоби да научаваш нови неща. Лошото е ,че това не е като онова.....Трябват си бая годинки опит и непрекъснато четене. Ма ако ставаше само с четене........
                        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                        Автогаз сервиз-
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от galinves71
                          Първоначално публикувано от volkan
                          Crusader винаги я паля на бензин, даже сутрин изчаквам да отлепи сттрелката и тогава обръщам на газ. Това което разбрах до сега от вашите мнения е, че няма нужда от симулатор за лабдата.
                          fazana май още в началото трябваше да те послушам и да отида при твоя човек ама нали си казах, че ако има проблеми този ще ми е под ръка Та съм си казал, че до като не тръгне тази Алфа на газ като хората няма да го оставя.
                          galinves71 И аз съм същия колега! Заибах работа и семейство покрай тази газова уредба. Пък колко неща съм прочел просто не е истина!
                          а за семейството да не говорим,жената иска да спираме нета защото напоследък само с компа общувам ,а и къщата ремонтирам и от 1 седмица нищо не съм правил само с това газово,ще взема да се съглася че не и трябваше ама аде

                          ...тя и при мен така тръгна, виждате ли до къде съм я докарал - мод съм на газовия раздел - сещайте се Вас кво Ви чака
                          Mitsubishi Outlander
                          Mitsubishi Space Star
                          Daihatsu Terios

                          Comment


                          • #14
                            само да не се съюзят женките ни че тогава.......

                            Comment


                            • #15
                              Нито му ща знанието нито нещо друго! Просто исках да си карам по икономично на газчица. Да чукна на дърво от два дена не ми е правил нито мизерии с паленето нито с вървежа Парното на жега и газ до събота до като го оправим! А за жената - просто се чудя как ме трае още? То наистина от време на време ако се вслушваме какво ни говорят сигурно нямаше да бъдем на това дередже
                              Моята колко ме навиваше да не си слагам газовото ама на нали сме мъже кат кажем нещо трябва да се направи. А после вместо да се кефим на колите и жените си, блъскаме главите си в форума за глупости!
                              Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
                              ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.

                              Comment

                              Working...
                              X