Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с газова уредба BRC

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Дюзи не се чистят на ултразвук. Това ги разрушава. А колата си е добре ,само дето на бензин си е имала проблеми и като мина на газ ти се показаха. Винаги е така.
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

    Comment


    • #62
      Пак ще се запушат, просто си трябва палене на бензин и остави колата да работи 1-2 мин на бензин и после прехвърли на газ /това за сутрин/ през деня просто пали на бенз и прехвърляй на газ /дано да ти е автоматичен ключа - не съм чел внимателно темата/
      Аз лично съм чистил с коресилин, накисваш върха на инжектора в коресилин /не цялата дюза/ и подаваш напрежение на електродите /чува се как цъка/ повтаряш 10-12 пъти и дюзата си е 6-ти номер.
      Най-хубавото е че струва 0 лева
      Mitsubishi Outlander
      Mitsubishi Space Star
      Daihatsu Terios

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от robygas
        Дюзи не се чистят на ултразвук. Това ги разрушава. А колата си е добре ,само дето на бензин си е имала проблеми и като мина на газ ти се показаха. Винаги е така.
        От начало мислех да пробвам с разни добавки за изчистване но ми казаха и четох някъде, че веднъж запушена трудно се отпушва с добавка. Като се замисля проблемите на бензин почнаха като сложих от просовутия бензин на OMV 95 Carrera, след него сложих OMV 100, 98 от Опет но файда нямаше! Иначе колата на газ в момента е чук, зора е докато прехвърля на газ защото като я запаля сутрин на бензин и я изфорсирам без да изчакам няколко минути да загрее пука във всмукателния колектор.
        Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
        ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от Crusader
          Пак ще се запушат, просто си трябва палене на бензин и остави колата да работи 1-2 мин на бензин и после прехвърли на газ /това за сутрин/ през деня просто пали на бенз и прехвърляй на газ /дано да ти е автоматичен ключа - не съм чел внимателно темата/
          Аз лично съм чистил с коресилин, накисваш върха на инжектора в коресилин /не цялата дюза/ и подаваш напрежение на електродите /чува се как цъка/ повтаряш 10-12 пъти и дюзата си е 6-ти номер.
          Най-хубавото е че струва 0 лева
          Винаги я паля на бензин! Ключа е автоматичен, на 2000 об. прехвърля на газ.
          Не, че не съм се замислял да ги изчистя сам, даже си имам две доста добри ултразвукови вани под ръка. Единственото нещо което ме възпира до сега е, че не знам течността която трябва да се сложи във ваната и този генератор за дюзите (да цъкат по време на чистенето). И другото нещо е дали мога да ги изкарам без да счупя нещо по тях?
          Иначе намерих една ел. схемичка за дюзите и тия дни мисля да хвана някой жичкажия да ми я направи ако може.
          За коресилина и аз бях чел някъде (май в Ланчия форума), но и там си остава проблема за генератора. Ако имаш някакво по просто решение ще се радвам да споделиш!
          Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
          ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.

          Comment

          Working...
          X