Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа GTV 2.0 16в ТС- възприема ли метан?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа GTV 2.0 16в ТС- възприема ли метан?

    Здравейте колеги, скоро смятам да звимам Алфа Gtv. Ориентирал съм се към мотара 2.0 16в ТС 155коня и въпросът ми е ще мога ли да и сложа метанова уретба без инжекцион?

  • #2
    моята беше с много добър метанов инжекцион бигас мотиран в италия и го махнах и направих основен ремонт на мотора и така си карам с 100 октана и всичко е ок.тези коли не са за метан -мое мнение.а за обикновена уредба м.н трудно първо защото колекторите са ти пласмасови ако си фаза 2 155кс иначе мотора който е фаза 1 преди 98год е 150кс и с алуминиеви колектори там става обикновена но инжекциона си е много по добро все пак.а има и друго тези бутилки познай какво ще направят с окачването ти отзад което си доста скъпо за подръжка аз като махнах моите дадох 1500лв да го оправя.ако искаш газ по добре газов инжекцион на пропан бутан с една малка и тоаве
    Alfa romeo GTVex
    Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
    Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
    Аudi A3 1.8 20V 02"

    Comment


    • #3
      То всичко може, ама . . С тая кола на всеки втори светофар някой ще се дразни с тебе, а с тоя 100кг. бойлер отзад ще те късат доста машини. Ако си се решил да слагаш нещо по-добре ГИ макар че и за това бих се замислил, на GTV багажника и без това е "авариен"
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #4
        Приятел, съвет от мене - да сложиш на малка кола тежките бутилки на метана е направо издевателство над малкото купе на Spider. По-добре си я карай на бензин или в краен случай пропан-бутан с газов инжекцион и бутилка не повече от 30-40 л. Избери си някой читав сервиз за монтаж, защото има доста самоуки и прехвалени майстори.
        И все пак имай предвид, че за каквото гориво е направен мотора на такова работи най-добре. Аз имам 156 2.0 ТС - същия мотор, но на по-тежко купе. Харчи ми 10/100 градско и 7,2/100 извънградско с работещ климатик. За сега не ми се инвестират 1300 лв за газов инжекцион

        Comment


        • #5
          Това че на 155 коня колекторите са пвц, не бях информиран и за това определено ще търся 150 с металните кулектори. За метан съм твърдо решен че ще сложа защото изминавам прекалено много километри и за няколко години ще си ибия от гориво себестойността на автомобила, а не само на метановата уретба.

          Comment


          • #6
            Прецени си каква е цената на метан-а, защото разликите са 10-15% по евтино от пропан бутана и лична за мене не си струва ИЗОБЩО. Просто има малко метан станции, бутилката тежи и т.н. Метана изобщо не е толкова евтин, колкото беше
            "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
            Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
            Opel Astra J GTC

            Comment


            • #7
              аз съм с метанов инжекцион ланди ренцо, от италия така дойде и вече една година си я карам без проблем. В София с включен климатик ми гори 8.50-9лв. на 100км.
              sigpicAlfa 156 1.8 TS '00

              Comment


              • #8
                Пропан бутана е 1.10 лв на литър, така че не знам колко си струва. Преди беше 6-7 лв на 100 км и си беше супер далавера, но сега вече разликите са малки, а и задното окачване на GTV-то е предпоставка за по леки товари
                "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                Opel Astra J GTC

                Comment


                • #9
                  Като цяло не разбрах може ли на мотара с металните кулектори да се постави уретба без инжекцион? Май взех да се замислям за една 156-ца, защото там поне мога да сменя задните амортисьори и пружини с такива от комби, а при ГТВ-то като клекне задницата ще започнат едни "побългарявания" за които не ми се мисли...

                  Comment


                  • #10
                    Тия с клякането на задницата са малко пресилени, все пак колата си е сметната за 4човека с багаж, а GTV-то е с окачване тип "тухла на пътя" но все пак е тъпо метан на GTV
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от kapralov
                      Това че на 155 коня колекторите са пвц, не бях информиран и за това определено ще търся 150 с металните кулектори. За метан съм твърдо решен че ще сложа защото изминавам прекалено много километри и за няколко години ще си ибия от гориво себестойността на автомобила, а не само на метановата уретба.
                      Метан на спортно купе е странна идея, а при положения, че изминаваш дълги километри идва логичният въпрос - защо въобще GTV? Заради един дизайн едва ли си струва, това е кола с понижена функционалност. Да не забравяме също така, че метанът ебава майката на тези мотори.
                      Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

                      Comment


                      • #12
                        Като цяло не разбрах може ли на мотара с металните кулектори да се постави уретба без инжекцион? Май взех да се замислям за една 156-ца, защото там поне мога да сменя задните амортисьори и пружини с такива от комби, а при ГТВ-то като клекне задницата ще започнат едни "побългарявания" за които не ми се мисли...

                        Може. На мойта 155 1,8ТС са метални и е с обикновена уредба (не е газов инжекцион). Просто при металните колектори няма риск, ако гръмне да се спукат. Може да се спука въздуховода след възвратния клапан (т.нар. кихалка). Тя е задължителна при този тип уредби, защото рискуваш да повредиш клапата в дебитомера, а тук вече цените са сериозни-трицифрена сума за нов. Въобще обикновеното АГУ не влияе добре на пълен инжекцион (EFI). Когато превключи на газ притока на бензин към дюзите спира и те работят на празен ход, което ги амортизира (липсва мажещия ефект на бензина). За това е необходимо задължително да се пали на бензин и по възможност да се кара от време на време на бензин. Мойта въпреки това след 3 години такова смесено каране вече има проблеми при работа на бензин!!!

                        156 2,0 ТС'99-само на безин
                        155 1.8 ТС'92 - бензин+газ[/u]

                        Comment


                        • #13
                          от коя до коя година се произвежда мотора с металните кулектори?

                          Comment


                          • #14
                            от 95 до 98
                            Alfa romeo GTVex
                            Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
                            Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
                            Аudi A3 1.8 20V 02"

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от dilian alfa gtv
                              от 95 до 98

                              Comment

                              Working...
                              X