Здравейте колеги, скоро смятам да звимам Алфа Gtv. Ориентирал съм се към мотара 2.0 16в ТС 155коня и въпросът ми е ще мога ли да и сложа метанова уретба без инжекцион?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа GTV 2.0 16в ТС- възприема ли метан?
Collapse
X
-
моята беше с много добър метанов инжекцион бигас мотиран в италия и го махнах и направих основен ремонт на мотора и така си карам с 100 октана и всичко е ок.тези коли не са за метан -мое мнение.а за обикновена уредба м.н трудно първо защото колекторите са ти пласмасови ако си фаза 2 155кс иначе мотора който е фаза 1 преди 98год е 150кс и с алуминиеви колектори там става обикновена но инжекциона си е много по добро все пак.а има и друго тези бутилки познай какво ще направят с окачването ти отзад което си доста скъпо за подръжка аз като махнах моите дадох 1500лв да го оправя.ако искаш газ по добре газов инжекцион на пропан бутан с една малка и тоавеAlfa romeo GTVex
Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
Аudi A3 1.8 20V 02"
-
То всичко може, ама . .С тая кола на всеки втори светофар някой ще се дразни с тебе, а с тоя 100кг. бойлер отзад ще те късат доста машини. Ако си се решил да слагаш нещо по-добре ГИ
макар че и за това бих се замислил, на GTV багажника и без това е "авариен"
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Приятел, съвет от мене - да сложиш на малка кола тежките бутилки на метана е направо издевателство над малкото купе на Spider. По-добре си я карай на бензин или в краен случай пропан-бутан с газов инжекцион и бутилка не повече от 30-40 л. Избери си някой читав сервиз за монтаж, защото има доста самоуки и прехвалени майстори.
И все пак имай предвид, че за каквото гориво е направен мотора на такова работи най-добре. Аз имам 156 2.0 ТС - същия мотор, но на по-тежко купе. Харчи ми 10/100 градско и 7,2/100 извънградско с работещ климатик. За сега не ми се инвестират 1300 лв за газов инжекцион
Comment
-
Това че на 155 коня колекторите са пвц, не бях информиран и за това определено ще търся 150 с металните кулектори. За метан съм твърдо решен че ще сложа защото изминавам прекалено много километри и за няколко години ще си ибия от гориво себестойността на автомобила, а не само на метановата уретба.
Comment
-
Прецени си каква е цената на метан-а, защото разликите са 10-15% по евтино от пропан бутана и лична за мене не си струва ИЗОБЩО. Просто има малко метан станции, бутилката тежи и т.н. Метана изобщо не е толкова евтин, колкото беше"BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
Opel Astra J GTC
Comment
-
Пропан бутана е 1.10 лв на литър, така че не знам колко си струва. Преди беше 6-7 лв на 100 км и си беше супер далавера, но сега вече разликите са малки, а и задното окачване на GTV-то е предпоставка за по леки товари"BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
Opel Astra J GTC
Comment
-
Като цяло не разбрах може ли на мотара с металните кулектори да се постави уретба без инжекцион? Май взех да се замислям за една 156-ца, защото там поне мога да сменя задните амортисьори и пружини с такива от комби, а при ГТВ-то като клекне задницата ще започнат едни "побългарявания" за които не ми се мисли...
Comment
-
Тия с клякането на задницата са малко пресилени, все пак колата си е сметната за 4човека с багаж, а GTV-то е с окачване тип "тухла на пътя"но все пак е тъпо метан на GTV
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от kapralovТова че на 155 коня колекторите са пвц, не бях информиран и за това определено ще търся 150 с металните кулектори. За метан съм твърдо решен че ще сложа защото изминавам прекалено много километри и за няколко години ще си ибия от гориво себестойността на автомобила, а не само на метановата уретба.Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена
Comment
-
Като цяло не разбрах може ли на мотара с металните кулектори да се постави уретба без инжекцион? Май взех да се замислям за една 156-ца, защото там поне мога да сменя задните амортисьори и пружини с такива от комби, а при ГТВ-то като клекне задницата ще започнат едни "побългарявания" за които не ми се мисли...
Може. На мойта 155 1,8ТС са метални и е с обикновена уредба (не е газов инжекцион). Просто при металните колектори няма риск, ако гръмне да се спукат. Може да се спука въздуховода след възвратния клапан (т.нар. кихалка). Тя е задължителна при този тип уредби, защото рискуваш да повредиш клапата в дебитомера, а тук вече цените са сериозни-трицифрена сума за нов. Въобще обикновеното АГУ не влияе добре на пълен инжекцион (EFI). Когато превключи на газ притока на бензин към дюзите спира и те работят на празен ход, което ги амортизира (липсва мажещия ефект на бензина). За това е необходимо задължително да се пали на бензин и по възможност да се кара от време на време на бензин. Мойта въпреки това след 3 години такова смесено каране вече има проблеми при работа на бензин!!!
156 2,0 ТС'99-само на безин
155 1.8 ТС'92 - бензин+газ[/u]
Comment
Comment