Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с газов инжекцион

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от qnis3 Покажи съобщение
    Никаде в темата не видях каква марка е и кой модел е газовата.
    Извинявам се, че не съм пропуснал да дам марката на газовата, а тя е lovato.
    Първоначално публикувано от qnis3 Покажи съобщение
    Добре де защо се не научихте да задавате правилно вапроситеси???
    С това реле сутринта компа на бензина даржи доста богата смес и за това не пука. Има доста по интелигентен начин да остраниш проблема но ще ми трябва марка/модел газова.
    Не сте ме разбрали правилно. Когато работи на бензин релето пренасочва ламдата към към бензиновия компютър, а когато работи на газ - към газовият такъв. Замерих разхода и на бензин и на газ и той е в нормите.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ALFA155Ts Покажи съобщение
      и моита е така аз сам си я базикам с един лап топ и зимата много ме фаща яд по 15-20 мин я чакам да дигне градус моита превключва на газ като дигне 20градуса ама зиме докат ги дигне .... и пак излиза скъпо зиме ако се кара за малки разтояния щото хем бензин хем газ ма докат превключи на газ .... може и да престигнеш там кадето си тръгнал

      Струва ми се че се нуждаеш от нов термостат.Тези 20 гр. би следвало да ги достига за 2-3 мин.
      Алфа 156 2.0 98г.-Ex , Алфа 33 1.7 8v-Ex
      Alfa 159 2.4 jtdm

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от leonardo_ Покажи съобщение
        Извинявам се, че не съм пропуснал да дам марката на газовата, а тя е lovato.

        Не сте ме разбрали правилно. Когато работи на бензин релето пренасочва ламдата към към бензиновия компютър, а когато работи на газ - към газовият такъв. Замерих разхода и на бензин и на газ и той е в нормите.
        С тази газова се оправя лесно този проблем. Намаляш времето на газовите дюзи и компа ще вдигне времето на бензиновите и проблема ще изчезне. По принцип това се появява при обеднена горивна смес *пука в смукателните колектори*. Компа е запомнил че трябва по малко време на дюзите и го корегира след тръгване на ламбда сондата и проблема изчезва до другото палене.

        Comment


        • #19
          Моята вече също е без тоя проблем. Ходих в офиса на производителя на моята ГИ - БСМ и веднага след смяна на настройките (направени под товар, на магистралата) проблемът с трудното палене изчезна без следа. Това беше преди месец, нарочно сипах от най-проблемния бенз. - 95 на Шел, за да се уверя, че не е от бензина. Сега, след корекцията на настройките колата върви така, както и на бенз. и ако не е по-бърза, то поне е с по-чувствителен и директен педал на газта. Кара се по-приятно от на бенз. даже!!! Въобще супер е, но има един друг проблем. Разходът е 10-11.5 на извънградско, а в града стига 14-15л. газ. Това е доста над този на бенз. Моята е ЦФ3 и е доста икономична на бенз. Най-големият раход на бенз. е бил 10.8. Това са към 40% повече, когато е на газ.
          2014: Deutschland über alles

          Comment

          Working...
          X