Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки за газта и проблемите ни

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
    Буксата е около Компа на газовата с не повече от 30см кабел
    Мерси, намерих буксата, сега ще поръчам кабел.

    Следващ въпрос:
    Как да настроя лампичките на копчето да показват точно нивото?

    Защото отзад на бутилката си имам една стрелка, която показва точно, но тези лампички на ключето светят както си искат, може да заредя 40 литра и да светят празно, може да нямам газ и да светят пълно...

    Ключа ми е такъв: левия

    156 2.0TS

    Comment


    • По принцип се настройва софтуерно, но ако масата към нивомера ти е взета от купето а не от кабела в снопа на газовата (много често е така) се случват разни аномалии понякога
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • Мистерията е разгадана:

        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Не мога да разбера на какво се дължи тая крива настройка. При мен газовите коефициенти се въртят около 1, като най-ниският е 0,93 а най-високият - 1,19.

        При тази автоматично генерираната, най ниският е 1,31 а най-високият - 1,55 !?!? Като съм ги вдигнал глобално и с още 10 % за да върви изобщо.

        Започвам да си мисля, че има нещо тотално сбъркано. Примерно някой фалшив сензор.

        Другото особено е, че на въпросния мотор газта се вкарва посредством онези адаптери на бензиновите инжектори, но не вярвам от това да е проблема.
        Оказа се, че сме взели вакуум от погрешното място - от тръбичката за изпълнителния механизъм на системата за промяна на геометрията на всмукателя. А тя има възвратен клапан, подобно на сервото. Това води до невъзможността, подналягането в колектора да се следи динамично.

        Коефициентите в газовата карта се нормализираха, но все още ми е странно това, че най-ниските са в зоната на максималните натоварвания и обороти. Това при автоматична настройка по графика.

        Реших да заредя моята карта, за което говорих по-горе. На този етап нямам забележки. Ресетнах ECU - то и след известен пробег ще видя дали нещо трябва да се доизкусурява.
        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:06.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Какво е това желязо, дето са ми набили в колектора моите любими кретени - газаджии?

          Като ги знам какви са некадърници дето дори и кората в багажника не са отрязали правилно, силно ме съмнява, че са сбъркали къде да направят дупката за газовия инжектор и сега тая желязна пръчка са я сложили за тапа, предполагам...

          Имам едно свирене/свистене в моторния отсек при определени обороти и подозирам точно тая пръчка.

          156 2.0TS

          Comment


          • Вероятно изпортена резба. Извади го и виж дали не влиза много навътре. Побече от 5 mm не е добре. Нарежи следващата възможна резба и навий един намазан с локтайт болт, толкова дълъг, колкото да хване на резбата. В крайна сметка в колектора има подналягане и няма голяма опасност нещото да бъде изхвърлено навън.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Имам един проблем от поне половин година.

              Когато колата не е загряла (примерно сутрин) върви добре, няма никакви проблеми. Когато обаче загрее яко (примерно след работа по задръстванията) започва да не върви във високите обороти. Върви до към 3000об.м. и после все едно няма мощност, вдига мнооого бавно обороти и двигателя все едно се мъчи.
              Мъките ми започнаха след като смених изпарителя и рейката. Оттогава три пъти е посещавала сервиза и проблема беше, че налягането е паднало. Когато я настроят върви много добре, но като всяко щастие, нещастието идва след около 100км и пак започва горния проблем. При последното посещение в сервиза ми казаха, че евро сондата (споменаха някакъв датчик отзад, предполам е тя) трябва да се смени и тя е виновника за проблема. Били преправили нещо, но било временно.

              Та възможно ли е гореописаният проблем да се дължи на нея!
              Изпарителя убиите ме, но загубих фактурата, мисля, че беше някакакъв Shark до 200к.с.
              Sport Wagon 2.0TS|LPG

              Comment


              • В евросондата има просто един ел.магнитен клапан. Единственото, което може там да създава проблеми е цедката на сондата.
                Да подходим по друг начин!
                Когато е студен моторът, то сместа е обогатена. Тоест има достатъчно гориво и нямат никакво значение сонди, клапани и филтри около тях.
                Проблемът е в самият изпарител. На първо време му притегни болтовете, а ако пак не става смени газаджиите!
                И когато го направи тоя проблем, виж да не би да е студен. Понякога лошото положение на изпарителя, съчетано с обороти на празен ход може да доведе точно до това, въпреки, че двигателя има висока температура.
                И ако имаш лаптоп, вземи си един диагностичен кабел. Голям диагностик може и да не станеш, но поне ще се научиш да виждаш проблемите.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • Разбрах те!
                  Ако му вдигна малко налягането от изпарителя, задължително ли е настройка със софтуера?
                  Sport Wagon 2.0TS|LPG

                  Comment


                  • Когато се мъчи да върви в по-високите обороти, пипни горната част на бутилката (над предполагаемото ниво на течната фаза) и виж да не би случайно да образува конденз или да се заскрежава.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                      По принцип се настройва софтуерно, но ако масата към нивомера ти е взета от купето а не от кабела в снопа на газовата (много често е така) се случват разни аномалии понякога

                      Това са ми ключето с грешните лампички и точния нивомер:



                      Имам и кабел и софтуер...
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • такам
                        сега ,взимаш един Мултицет и мериш колко ома показва когато е пълна бутилката (откачаш буксата на нивомерчето и мериш) и после гледаш в софта дали показва същото показания, ако да го задаваш това за пълна бутилка.
                        доста от софтуерите имат за задаване само на дизпазон от 0-до 80% и реално пълна бутилка ти е малко пресметнато така че на 80% да ти показва колкото трябва.
                        виж също и като е празна колко показва понеже има сензори с нарастващо съпротивление имаи с намалящо (леви и десни).
                        Като измриш пълно и празно колко е . отиди и си налей газ точно колкото е 80% от това което събира и си го настрой
                        Друг вариант е да идеш на газстанцията с празна бутилка и да му кажеш да ти сипе първо 1/4 от обема, после 1/2 след това 3/4 и накрая пълниш като през това време гледаш в софта какво показва и го задаваш като стойности
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • Хубаво обяснение, мерси.

                          Това ли е менюто което търся?



                          Sensor level?
                          156 2.0TS

                          Comment


                          • Поиграй си там
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • Странно много.
                              Закачам кабелите, паля, показва в програмата 0.08 волта, правя една пробна настройка примерно 0.02 резерва, 0.04 четвъртина, 0.08 половинка и т.н.

                              Гася, паля пак, сега показва 0.12.
                              Гася, паля отново 0.36.

                              Имам половин бутилка газ. Ако е само на контакт показва едни стойности, ако е запалена други...

                              Едит : сега пък показва 5 волта...
                              Last edited by dhtj; d.m.y г., 17:32.
                              156 2.0TS

                              Comment


                              • Има софтуерно забавяне в отчитането за да не ти мигат лампите на всяка неравност. Заали и изчакай 1мин
                                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                                Comment

                                Working...
                                X