Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки за газта и проблемите ни

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
    Странно много.
    Закачам кабелите, паля, показва в програмата 0.08 волта, правя една пробна настройка примерно 0.02 резерва, 0.04 четвъртина, 0.08 половинка и т.н.

    Гася, паля пак, сега показва 0.12.
    Гася, паля отново 0.36.

    Имам половин бутилка газ. Ако е само на контакт показва едни стойности, ако е запалена други...

    Едит : сега пък показва 5 волта...
    Загаси всичко и почни от начало. Екото и дон Пепоне за сега не ги слушай. Те са в ювелира, а ние говорим за най-просташкото. Първите настройки. така, че прочети указанията на производителя, рови там, а чак след това слушай корифеите!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
      Има софтуерно забавяне в отчитането за да не ти мигат лампите на всяка неравност. Заали и изчакай 1мин

      чаках доста повече от 1 минута, но продължава да показва двете крайности - или 0.0Х или 5.00 волта.

      Съмнява ме, че има повреда някъде в нивомерчето или в кабела/буксата.

      Сега ще измеря с мултицет както казваш.
      156 2.0TS

      Comment


      • С мултицета излиза точно 40 ома, бутилката на половина, явно сензора е 0-90.

        Вероятно има лоша връзка в буксата или по кабела, щом на компютъра излизат такива глупости.?
        156 2.0TS

        Comment


        • Привет колеги от известно време се появи следния проблем,ако узръчкам колата да речем на втора,после и раздам газ и на трета във високите почва да тъпче все едно на едно място след което за няколко секунди минава на бензин и после пак обръща на газ.Какъв може да е проблема.Колата е 166-ца 3.0 V6 ГИ то е фобос с редуктор R-Due.
          166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

          Comment


          • Първоначално публикувано от Trenkata Покажи съобщение
            Привет колеги от известно време се появи следния проблем,ако узръчкам колата да речем на втора,после и раздам газ и на трета във високите почва да тъпче все едно на едно място след което за няколко секунди минава на бензин и после пак обръща на газ.Какъв може да е проблема.Колата е 166-ца 3.0 V6 ГИ то е фобос с редуктор R-Due.
            Задръстени филтри. Най-вероятно този на течната фаза на изпарителя и по-малко вероятно този на изхода му.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Уж са сменяни,но не съм на 100% сигурен.
              166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

              Comment


              • С един филтър (за течната фаза) минах 30К преди да се задръсти. С друг това се е случвало за 300 км. Всичко зависи от това, къде и какви лайна продават.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
                  Имам един проблем от поне половин година.

                  Когато колата не е загряла (примерно сутрин) върви добре, няма никакви проблеми. Когато обаче загрее яко (примерно след работа по задръстванията) започва да не върви във високите обороти. Върви до към 3000об.м. и после все едно няма мощност, вдига мнооого бавно обороти и двигателя все едно се мъчи.
                  Мъките ми започнаха след като смених изпарителя и рейката. Оттогава три пъти е посещавала сервиза и проблема беше, че налягането е паднало. Когато я настроят върви много добре, но като всяко щастие, нещастието идва след около 100км и пак започва горния проблем. При последното посещение в сервиза ми казаха, че евро сондата (споменаха някакъв датчик отзад, предполам е тя) трябва да се смени и тя е виновника за проблема. Били преправили нещо, но било временно.

                  Та възможно ли е гореописаният проблем да се дължи на нея!
                  Изпарителя убиите ме, но загубих фактурата, мисля, че беше някакакъв Shark до 200к.с.
                  Реших си проблема, като смених сервиза. Момчето се качи с лаптопа в колата и за 5мин. разбра проблема. Смени дюзите, които се оказаха недостатъчни да захранят мотора и вече си перкам доволно.
                  От тази газова само компютъра остана стария, всичко ми смениха изменкярите от първият сервиз, препоръчан ми оттук, а нищо не направиха, освен, че бях без кола седмици наред. Евала на такива хора....
                  Sport Wagon 2.0TS|LPG

                  Comment

                  Working...
                  X