If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
И на газ и на бензин ако си караш дъртия TS с над 6000об, че и с разни тънки масла обезателно ще влезеш в отбора
Това се опитах да обясня. За съжаление битува мнението/в някои хора/, че газта е някаква отрова за двигателя. Отдавна вече еволюцията на тези горива и системи е много напред, така ,че не може да се говори за прецакване на двг. повече или по -малко. Това не са Москвич или Шкода направени с клапани за 78 октанов бензин . Навремето монтирахме уредби само след смяна на клапаните с такива от ВАЗ щото повече държат на октановото число........ ама навремето!
И на газ и на бензин ако си караш дъртия TS с над 6000об, че и с разни тънки масла обезателно ще влезеш в отбора
То от моя "дърт" ТС остана само пластмасовия капак отгоре където пише Алфа ромео хахах ....
Та в тоя ред на мисли...След разработка на двигателя ми мисля да сложа Селения Рейсинг и един риплейсмънт на въздушния филтър К&Н, да чипосам двигателя , да отида при Роби за смяна на филтър на ГИ и да доизкосуряваме, работата на газ....
Мисля, че след всичките тези интервенции, би трябвало мотора да работи оптимално, както на газ, така и на бензин.... ??!
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
Работеше , но нали в темата се дискутира едва ли не...какво трябва да се направи, ако сме решили да караме на ГАЗ при високи обороти...Та според мен при един изряден двигател, едно хубаво масло 10в60, читав спортен филтър, чип и правилна настройка на ГИ накрая и нещата ще заспят
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
Comment