Известие

Collapse
No announcement yet.

Газта и как да не си прее*ем колата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Газта и как да не си прее*ем колата

    Четох четох заяждания и препирни в другата тема за газта, та ми се стори, че една такава тема като тази, няма да е излишна...
    Значи, айде който каквото знае и е потвърдено да споделя. В смисъл, най-често срещани грешки, най-големи грешки, правилни манипулации и т.н.
    Аз не разбирам. Сложил съм си един газов инжекцион. Той пали винаги на бензин и обръща автоматично на газ при 30 градуса температура. Единственото което знам е че на 15 000 км трябва да му сменям филтъра.

    Сега знам и че колата на газ е по-капризна от към въздушен филтър и какво още друго, вие ще кажете.
    Моля, темата не е За и Против газта, нека тези които нямат явен интерес да помогнат на тези, които карат на газ да не се заяждат.
    ‘96 155 2.0 16v ts 150 bhp sport - чукнато, продъъ се на части

  • #2
    Моят съвет е смяна на въздушен филтър по често, да кажем на 6000-7000 км., автоматичен ключ "газ-бензин", тоест такъв с който палите задължително на бензин /регулирайте си го да прехвърля на 2500-3000 оборота/ и при палене сутрин задължително поне 1 км. на бензин
    Mitsubishi Outlander
    Mitsubishi Space Star
    Daihatsu Terios

    Comment


    • #3
      Повечко внимание и към запалването - кабели, капачки, палци (които имат) и свещи.
      При реглажа вреди ако се направи много бедна сместа на газ.
      пред Админите... със сапун !

      Comment


      • #4
        1/ ВИНАГИ ПОНЕ 15-20 ЛИТРА БЕНЗИН В РЕЗЕРВОАРА, ДА НЕ ОСТАНЕ ПОМПАТА НА СУХО
        2/ НА 1000 КИЛОМЕТРА НА ГАЗ , ПОНЕ 100-200 НА БЕНЗИН ЗА ДА ЗАПАЗИШ ИНЖЕКТОРИТЕ ИЗПРАВНИ
        3/ ДОБАВКА ЗА ПРОЧИСТВАНЕ НА ИНЖЕКТОРИ КЪМ БЕНЗИНА
        4/ВЪЗДУШЕН ФИЛТЪР НА 7000-8000 КМ . АКО КАРАШ ГРАДСКО В СОФИЯ НА 5000 КМ
        5/НЕ НА ПОСЛЕДНО МЯСТО ДОБЪР РЕГЛАЖ НА СМЕСТА ЗА ДА НЕ ГОРИ МНОГО

        Колега прочети правилата! Писането с големи букви не се толерира тук

        Comment


        • #5
          много е грозно да се караме за газтта. ако е по изгодно гориво значи има смисал от него защо да си даваме парите за бензин като може да се спестят бая пари?? пак никой не е застрахован от ремонти-газта не е виновна за всеки проблем по колите ни все пак кола на десетина години си е вече стара всико може да стане с нея
          155 1.7 94 g.

          Comment


          • #6
            @коко155
            Само преди няколко дни имаше подобна тема за газта , която си прерастна в мега простотия и беше заключена както си е редно.
            Идеята на сегашната тема е "Газта и как да не си прее*ем колата"
            Разбирай - полезни съвети за каране на газ, и как да се опазим от проблеми. Идеята на темата не е лоша, така че нека не я мажем с оффтопици
            Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
            ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

            Comment


            • #7
              аз това исках да кажа-нека да чуем нещо полезно а не простотии ок??
              155 1.7 94 g.

              Comment


              • #8
                ...
                ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                Comment


                • #9
                  ето един съвестен собственик

                  Comment


                  • #10
                    А когато се кара на метан,стоят ли нещата по същия начин,или си има и други трикове?
                    Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
                    Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
                    Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
                    Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
                    Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

                    Comment


                    • #11
                      когато се кара на метан важат същите неща + застраховка живот написано завещание и мноого свободно време щото ако слу4аино не се взривиш или не те блъснат и да захапеш някоя бутилка(около поне 60-70кг) вероятноста да стигнеш скоро и бързо за дето си тръгнал е нулева там повер няма

                      Comment


                      • #12
                        Ще купувам една 164ка инжекция . Обаче незнам за сега каква е газовата, Май не е за инжекция . С какви проблеми мога да се срещна ако не е такава . Уредбата е BRC ...
                        Обороти му е майката...

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ivoshaklev
                          Ще купувам една 164ка инжекция . Обаче незнам за сега каква е газовата, Май не е за инжекция . С какви проблеми мога да се срещна ако не е такава . Уредбата е BRC ...
                          При 164,освен че трябва да спзваш всичко казано до тук от колегите имай в предвид,че се вадят много често всмукателните колектори,което се дължи на: кофти газ,не добра регулировка на газовата и рязко натискане на педала на газта /последното ми го казаха в клубния сервиз,а аз се чуудех какво става /
                          Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
                          Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
                          Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
                          Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Gligan
                            Първоначално публикувано от ivoshaklev
                            Ще купувам една 164ка инжекция . Обаче незнам за сега каква е газовата, Май не е за инжекция . С какви проблеми мога да се срещна ако не е такава . Уредбата е BRC ...
                            При 164,освен че трябва да спзваш всичко казано до тук от колегите имай в предвид,че се вадят много често всмукателните колектори,което се дължи на: кофти газ,не добра регулировка на газовата и рязко натискане на педала на газта /последното ми го казаха в клубния сервиз,а аз се чуудех какво става /
                            Вадят се когато ти кихне и гумените маншони са станали пластмасови от стареене
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Dodo 155
                              Първоначално публикувано от Gligan
                              Първоначално публикувано от ivoshaklev
                              Ще купувам една 164ка инжекция . Обаче незнам за сега каква е газовата, Май не е за инжекция . С какви проблеми мога да се срещна ако не е такава . Уредбата е BRC ...
                              При 164,освен че трябва да спзваш всичко казано до тук от колегите имай в предвид,че се вадят много често всмукателните колектори,което се дължи на: кофти газ,не добра регулировка на газовата и рязко натискане на педала на газта /последното ми го казаха в клубния сервиз,а аз се чуудех какво става /
                              Вадят се когато ти кихне и гумените маншони са станали пластмасови от стареене
                              хихих как знаеш а

                              Comment

                              Working...
                              X