If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Тя детонации не прави / или ако направи ти гръмва двигателя /. Но понеже гори с по-висока температура и сухо горене без смазване нанася непоправими щети на автомобила...
Какво е това "сухо горене без смазване". Едно от предимствата на газта е ,че се образува много по-малко нагар в горивната камера и на свещите.Също така километрите между смяната на маслото се увеличават двоино.
Какво е това "сухо горене без смазване". Едно от предимствата на газта е ,че се образува много по-малко нагар в горивната камера и на свещите.Също така километрите между смяната на маслото се увеличават двоино.
Така е. Газта е чисто гориво. Когато сместа е настроена добре нагар няма. Маслото не се цапа. И какво е това сухо горене без смазване. Бензина да не би да има смазващи свойства?
Двигателите работещи на газ живеят повече!
Сега ще дам пример. Имам Фиат Уно, което от чисто ново работи асмо на газ. Пали на газ, и работи на газ. Даже съм му махнал бензиновата помпа понеже от седене мембраната изсъхва и се къса и смесва бензина с маслото.
Мотора е над 300 000 км. Компресията му е както си беше като ново. Единствено което съм сменил е гарнитура на главата поради спекла капачка на разширителния съд и изби през гарнитурата от налягането. И гумички на клапаните. Друг ремонт по мотора не е имало никога.
А като студент го ръчках много, ама мноооооого.
Двигателя е чист. Буталата светят, по главата и изпускателния колектор няма грам нагар.
Вярно оригиналните гърнета си заминаха много бързо с тая газ ама.... сега има права тръба и на края заварен избочен пожарогасител за гърне и няма проблеми
При пропан-бутана не знам как е точно, но при метана се прадлагат като допълнително оборудване отделна маслена помпа която смазва точно заради сухото горене.И е доста скъпа екстра към 700-1000лв.
Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ
Колега това не е съвсем така. На уното ми както казах цял живот е карано на газ. Когато сменях гумички на клапаните клапаните си бяха перфектни. Даже мислех да им правя напасване обаче се оказа, че просто няма нужда.
А специално при алфата маслените пари които влизат в колектора и кондензира са предостатъчни за смазването на клапаните
Плюс това е много отнистелно. От какво по-бързо ще се счупи двигателя. Дали от сухото горене или от нагара и влошаване на свойствата на маслото в двигателя.
Както казах на Уното на скоро мерих компресира и е абсолютно еднаква за всички цилиндри. На над 300 000 км мотор главата е цветущо здраве!
И на всичкото отгоре колата се кара само с Лубрика Супер Газ 15W40.
Абе то много хубаво го написали само дето тази реклама на тази добавка да я нямаше, можеше и да им повярвам.
То в този интернет вече е трудно да намериш достоверна информация. Всеки рекламира нещо. Ако беше подкрепено със някакви тестове по добре щеше да бъде, но задължително трябва да са от независим източник.
Comment