Много е вероятно и придърпванео да е от него. Като се скапа моят датчик на кв започваше да придърпва, но не гаснеше докато не натисна съединителя.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Чести въпроси за АГУ и ГИ
Collapse
X
-
Колеги, благодаря за насоките. Смених датчика и колата нямаше проблем с паленето. Оказа се, че последния бърникал по колата е откачил един маркуч от всмукателния колектор до изпарителя и смучеше яко въздух. При закачането колата вече си върви доволно.
Ако може да ми кажете този маркуч каква роля играе ще съм ви благодарен.
П.С. Стария датчик на КВ даваше съпфотивление 991 ом.
Sent from my XT1032 using TapatalkSport Wagon 2.0TS|LPG
Comment
-
придърпва на газ
Имам и аз един въпрос. Алфата е 146, 1,6ТС. На бензин няма проблем. Но на газ придърпва. Най много в ниските обороти. И при подаване на газ забива муцуната. Свещите са сменени. А скоро и филтрите но газовата. Сякаш над 85-90 градуса повече придърпва. И няколко пъти се случва да ми изгасне. И после още като дам контакт прехвърля, друг път не е така. Чак след 10 мин. и след като извадя бушона на газовата пали на бензин, но трудно. Къде може да е проблема?
Comment
-
Първоначално публикувано от alra Покажи съобщениеИмам и аз един въпрос. Алфата е 146, 1,6ТС. На бензин няма проблем. Но на газ придърпва. Най много в ниските обороти. И при подаване на газ забива муцуната. Свещите са сменени. А скоро и филтрите но газовата. Сякаш над 85-90 градуса повече придърпва. И няколко пъти се случва да ми изгасне. И после още като дам контакт прехвърля, друг път не е така. Чак след 10 мин. и след като извадя бушона на газовата пали на бензин, но трудно. Къде може да е проблема?Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия
Comment
-
Първоначално публикувано от alra Покажи съобщениеИмам и аз един въпрос. Алфата е 146, 1,6ТС. На бензин няма проблем. Но на газ придърпва. Най много в ниските обороти. И при подаване на газ забива муцуната. Свещите са сменени. А скоро и филтрите но газовата. Сякаш над 85-90 градуса повече придърпва. И няколко пъти се случва да ми изгасне. И после още като дам контакт прехвърля, друг път не е така. Чак след 10 мин. и след като извадя бушона на газовата пали на бензин, но трудно. Къде може да е проблема?
Обаче и в двата случая става въпрос за гумички на клапани.
Клапаните по изпарителя!
Разбира се, може да е и от сместа, но във всички случаи, ако ти е на доста километри газовата е от тия гумички, на които никой не обръща внимание. Прости оспускат цялото количество газ в колектора и има да чакаш да ти запали.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеНе казваш с инжекцион ли е или обикновена газова.
Обаче и в двата случая става въпрос за гумички на клапани.
Клапаните по изпарителя!
Разбира се, може да е и от сместа, но във всички случаи, ако ти е на доста километри газовата е от тия гумички, на които никой не обръща внимание. Прости оспускат цялото количество газ в колектора и има да чакаш да ти запали.Last edited by alra; d.m.y г., 13:37.
Comment
-
От гумичките на клапаните в изпарителя постоянно се подава газ, а като не държат и гумичките на клапаните на дюзите.... Ето ти проблем. Нормален след много изминати километри.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment