Известие

Collapse
No announcement yet.

Чести въпроси за АГУ и ГИ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Много е вероятно и придърпванео да е от него. Като се скапа моят датчик на кв започваше да придърпва, но не гаснеше докато не натисна съединителя.


    Comment


    • #32
      Колеги, благодаря за насоките. Смених датчика и колата нямаше проблем с паленето. Оказа се, че последния бърникал по колата е откачил един маркуч от всмукателния колектор до изпарителя и смучеше яко въздух. При закачането колата вече си върви доволно.
      Ако може да ми кажете този маркуч каква роля играе ще съм ви благодарен.

      П.С. Стария датчик на КВ даваше съпфотивление 991 ом.

      Sent from my XT1032 using Tapatalk
      Sport Wagon 2.0TS|LPG

      Comment


      • #33
        Ами точно от тоя маркуч зависи налягането на газта от изпарителя!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #34
          За датчика на КВ някъде около 900 ома мисля че беше ,така че и твоя си е работил.

          Comment


          • #35
            Mordohy благодаря, сега вдянах.
            Боби дтчика го смених, защото в аутодата го даваха 840-860ом, а моя е близо килоом.

            Sent from my XT1032 using Tapatalk
            Sport Wagon 2.0TS|LPG

            Comment


            • #36
              придърпва на газ

              Имам и аз един въпрос. Алфата е 146, 1,6ТС. На бензин няма проблем. Но на газ придърпва. Най много в ниските обороти. И при подаване на газ забива муцуната. Свещите са сменени. А скоро и филтрите но газовата. Сякаш над 85-90 градуса повече придърпва. И няколко пъти се случва да ми изгасне. И после още като дам контакт прехвърля, друг път не е така. Чак след 10 мин. и след като извадя бушона на газовата пали на бензин, но трудно. Къде може да е проблема?

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от alra Покажи съобщение
                Имам и аз един въпрос. Алфата е 146, 1,6ТС. На бензин няма проблем. Но на газ придърпва. Най много в ниските обороти. И при подаване на газ забива муцуната. Свещите са сменени. А скоро и филтрите но газовата. Сякаш над 85-90 градуса повече придърпва. И няколко пъти се случва да ми изгасне. И после още като дам контакт прехвърля, друг път не е така. Чак след 10 мин. и след като извадя бушона на газовата пали на бензин, но трудно. Къде може да е проблема?
                Колега откачи акумулатора за 30 мин. и виж как е на бензин.Покарай един ден само на бензин ако е наред значи нещо по газта но не е изключено да има проблем с бобина или кабели.По-добрия вариант е да отидеш на газаджия ,който е виждал алфа,че май не всички ги разбират.
                Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от alra Покажи съобщение
                  Имам и аз един въпрос. Алфата е 146, 1,6ТС. На бензин няма проблем. Но на газ придърпва. Най много в ниските обороти. И при подаване на газ забива муцуната. Свещите са сменени. А скоро и филтрите но газовата. Сякаш над 85-90 градуса повече придърпва. И няколко пъти се случва да ми изгасне. И после още като дам контакт прехвърля, друг път не е така. Чак след 10 мин. и след като извадя бушона на газовата пали на бензин, но трудно. Къде може да е проблема?
                  Не казваш с инжекцион ли е или обикновена газова.
                  Обаче и в двата случая става въпрос за гумички на клапани.
                  Клапаните по изпарителя!
                  Разбира се, може да е и от сместа, но във всички случаи, ако ти е на доста километри газовата е от тия гумички, на които никой не обръща внимание. Прости оспускат цялото количество газ в колектора и има да чакаш да ти запали.
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                    Не казваш с инжекцион ли е или обикновена газова.
                    Обаче и в двата случая става въпрос за гумички на клапани.
                    Клапаните по изпарителя!
                    Разбира се, може да е и от сместа, но във всички случаи, ако ти е на доста километри газовата е от тия гумички, на които никой не обръща внимание. Прости оспускат цялото количество газ в колектора и има да чакаш да ти запали.
                    Инжекцион е газовата. Имаш предвид мембраните в изпарителя или някакви малки гумички? Може ли ако са се разварили тези мембрани да придърпва в ниските обороти и да прехвърля на бензин?
                    Last edited by alra; d.m.y г., 13:37.

                    Comment


                    • #40
                      От гумичките на клапаните в изпарителя постоянно се подава газ, а като не държат и гумичките на клапаните на дюзите.... Ето ти проблем. Нормален след много изминати километри.
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment

                      Working...
                      X