Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос до robygas

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос до robygas

    Да те питам кой е най-добрият газов инжекцион за Alfa-156, 2.0 ts като марка? Кой твой клега в района на Монтана или Враца може да я монтира професионално?

  • #2
    Днес те забравих -извинявай. Нямам колега които да ти препоръчам в района. Тая кола съм я правил и с най-скъпата 1800 и с най евтината 1200лв. Поне с това което аз работя. Оплаквания не знам да има /или не си казват/.Всичко зависи от възможностите ти, и с какво работят хората около теб.
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

    Comment


    • #3
      До Robygas

      Предлагат ми газов инжекцион-Lovato за 1100 лв. с монтажа. Възможно ли е да е толкова евтино или просто се опитват да ме измамят или да спестят част от работата, или да недоправят нещо както трябва? Искам да си сложа подходящ газов инжекцион -независимо от цената. Така че относно възможностите ми -неограничени като става въпрос за газ на Alfa-ta ми!

      Comment


      • #4
        Възможно е да ги монтират и на тази цена. Все пак всеки си прави сметка на стандарта и мястото където работи. Питай и за "Евро-сонда" щото е задължителна вече.
        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
        Автогаз сервиз-
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
          Питай и за "Евро-сонда" щото е задължителна вече.
          Дай малко повече информация за да знаят и останалите решили да слагат ГИ, какво е това и защо се изисква.
          това е един клапан който пуска газ след контакт- точно като този отпред преди изпарителя. НО този предпазва от изтичане на газ при скъсване примерно на тръбата преди клапана отпред и ако се скъса тръбата няма кой да удържа газта да не излиза от бутилката докато се свърши. по принцип си има една съчма в самата сонда на бутилката, но обикновенно не действа, а и като цяло не е хич прецизна техника в сравнение с този клапан накойто се вика евросонда. аз нямам такова нещо, но ми се струва полезно да има. ако си спомняте случая с вектрата наскоро до асеновград, дето уж газовата била гръмнала една от версиите е, че се получило точно това и ако е била с евросонда нямало да гръмне
          www.google.bg - много помага, но нека и Роби да каже.
          Цитата е от народния форум. Пишат, че струва към 100 лв.
          Въпрос имам такъв - Може ли да се сложи на вече поставено АГУ и има ли значение каква е бутилката и т.н.?
          Last edited by georgyg; d.m.y г., 12:29.
          "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
          Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
          Opel Astra J GTC

          Comment


          • #6
            За разлика от обикновената сонда с два крана/вход и изход/, Евро сондите са снабдени и с ел. клапан /като газовия/на изхода. Идеята е да няма приток на гориво по магистралата при изключен двигател. Според изискванията на Държавен Котло надзор от 2 г. всички ГУ трябва да бъдат снабдени с такива и зарядните трябва да бъдат монтирани отвън. Друг е въпроса с цените.
            Сонда BRC нормална - 75лв.
            Сонда BRC евро - 150 лв.
            Сонда турска нормална - 50 лв.
            Сонда турска евро - 85 лв.
            Това са примерните им цени просто да добиете представа. Това автоматично оскъпява уредбите и като цена и като труд. Друг е въпроса ,че вече има доста проблеми и на колеги и собственици на МПС от страна на надзора. Засега нещата са оставени на стадий ново монтирани у-би - Задължително и заварено положение. Предполагам ,че ще ни натиснат да ги подменяме малко по малко когато се извършват прегледите. Другото кофти е ,че има много сонди от старите на пазара и Евро сондите които се внасят не са пълната гама от размери така ,че може и да има дупки.

            Конкретно на въпроса ти, че сега говидях, и едните и другите са с еднакъв размер на фланеца така ,че няма проблем за смяната. Оскъпяването идва от това ,че всеки производител решава технологично по различен начин разполагането на входа. Примерно на сонда Ловато и входа и изхода са от една страна, а при БРЦ са противоположни. Това автоматично води до смяна на тръбата за зареждане защото трябва с 20см. по-дълга. Като сложиш и прекарването на кабели през купето за клапана и монтаж демонтажа на сондата/Стара и нова/ и ето ти една цена за сонда 150 и труд 20 и малко консумативи /Тръба и лещи/-10-15лв.
            Last edited by robygas; d.m.y г., 13:37.
            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
            Автогаз сервиз-
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

            Comment


            • #7
              Да разбирам ли че може да се минава на преглед и без такава сонда за старите коли или още не се знае, защото ако е така е добре, но ако трябва да се монтира такава ще излезе към 200 лв в най-лошия вариант.
              Ми честито на печелившите, иначе съм на мнение, че е полезна екстра и наистина е добре да я имат колите с алтернативно гориво.
              "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
              Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
              Opel Astra J GTC

              Comment


              • #8
                Нещо такова. Засега се пробвай да минеш и мисля ,че няма да имаш проблем.
                0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                Автогаз сервиз-
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                Comment


                • #9
                  Колега robygas ,интересува ме колко се навиват дюзите на колектора(металния на 145 тс) мога ли да ги скъся ако влизат по навътре, мога ли да ги направя равни да не пречат на завихрянето ,бе със две думи какво представляват те.


                  П.С благодаря предварително
                  Alfa 145 1.8 T.SPARK 97
                  Lancia Libra 1.9 jtd SW

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от arbalov Покажи съобщение
                    Колега robygas ,интересува ме колко се навиват дюзите на колектора(металния на 145 тс) мога ли да ги скъся ако влизат по навътре, мога ли да ги направя равни да не пречат на завихрянето ,бе със две думи какво представляват те.


                    П.С благодаря предварително
                    Мога ли аз да ти отговоря.Щуцер с калиблирана ''дупка"-3,2 мм.Навивасе перпендикулярно на оста на смукателнара търба.Показва се от вътре максимум 1....2 мм.
                    sigpicAlfa Romeo 155 1,8 8V TS ; Suzuki Vitara

                    Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO.....

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от krasisashkov Покажи съобщение
                      Мога ли аз да ти отговоря.Щуцер с калиблирана ''дупка"-3,2 мм.Навивасе перпендикулярно на оста на смукателнара търба.Показва се от вътре максимум 1....2 мм.
                      значи ,няма да ми пречи на завихрянето-така ли да го приема?
                      Alfa 145 1.8 T.SPARK 97
                      Lancia Libra 1.9 jtd SW

                      Comment


                      • #12
                        Не....отговорно не не пречи на нищо!
                        sigpicAlfa Romeo 155 1,8 8V TS ; Suzuki Vitara

                        Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO.....

                        Comment


                        • #13
                          Колега имам един въпрос възможно ли е с ЕКУ то на колата да управлявам газта
                          ALFA ROMEO-156;1.8;16v;TS;1998g
                          FIAT TIPO-DGT 1.4ie

                          Comment


                          • #14
                            Възможно е.
                            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                            Автогаз сервиз-
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                            Comment


                            • #15
                              И от мен една добавка(въпросче де ). Какви са условията ( марка, модел компютър) много по-скъпи ли са компонентите(дюзи електрониката, която е необходима), и изобщо, много ли е по капризна тази система от обикновената?
                              Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 19:57.
                              Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                              Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                              България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                              Comment

                              Working...
                              X