Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа Ромео 156 2,5 V6 24V + LPG инжекцион?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа Ромео 156 2,5 V6 24V + LPG инжекцион?

    Здравейте,

    Бих искал да попитам дали ще е добра комбинация да сложа LPG инжекцион на една такава алфа (заглавието) и ако някой има опит с такава кола да ми каже впечатленията си , колата е 1998 производство на 107000км и е стандартните 190 к.с. , забележки няма , цвета е червен , ............ и все пак дали си заслужава самата кола без значение дали има LPG.Имал сам и преди италиански коли , но ми стана интересно какво мислят хората по форумите , знам че мнението на хората тук е доста по реално от това на хората с костюмите по автосалоните.

    Благодаря за вниманието
    Virus Alfa

  • #2
    Колега специално за газта... за можене що да не може ако попиташ в раздела за ГАЗ колегите по-конкретно ше те насочат... за колата като кола.... теми много http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=38416
    а конкретно за двигателя - знам, че колегата ФЕРАРИСТ има такава... ще даде преки впечатления.

    п.с. живееш в Leuven, да не си студент там? Май не сте мног българи там, може да имаме общ познат
    147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
    Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
    156 2.4 JTD - ex

    Comment


    • #3
      Мерси , ще попитам за ГАЗ , че ми е интересно какво може да излезе , за колата ще погледна линк-а , а за колегата ферарист не знам кой е , ако може да ме упътиш с username , и за Leuven е вярно че не сме много ,ама уж се опитваме да се държим - една шепа народ сме, и да студент съм тук и работя също, кажи някое име току-виж се познаваме
      Virus Alfa

      Comment


      • #4
        Ако на 2,5 сложиш газ се обезмисля мотора да толкова голям колега. Същия разход на гориво като финансово изражение и вървене ще го докараш с дизел с чип.
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • #5
          Знам че е голям двигател , но просто колата ми попадна на сметка и затова се замислям , но все пак ще имам икономия от ГАЗ , иначе този бензин ще ме разори, а относно дизел , не съм фен просто.Дизела си е друг тип двигател , други болежки ме чакат там
          Virus Alfa

          Comment


          • #6
            Разбирам че искаш да намериш компромис хем да караш нещо по така, хем да ти излиза тънко, идеално щастие няма, газ може да сложиш, 10-20% от мощноста губиш, това в зависимост кой и как ще ти я сложи, разхода ще ти е два литра повече от бенза, ако ти е читава колата можеш да докараш извънградско 8,5 - 9 при 130-140, това за бензин става въпрос, за газ не знам......имах газ на двойката си, махнах я, и 3 лв да стане бенза, на V6 двг газ не слагам.........
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              А това V6 2.5 е такъв куц кон че............................Да не съм чул.Има тук една такава,мислех да и вземам мотора за моита 166.Е то срамота.Емен 200 коня кола а върви като ладата ми едно време като бях ученик още.Според мен ако всичко е на ред караи си я на бензи и толкоз.Едно на ръка 4е 1.8 6те върви заедно с теб,че и по напред.
              164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от 164 td Покажи съобщение
                А това V6 2.5 е такъв куц кон че............................Да не съм чул.Има тук една такава,мислех да и вземам мотора за моита 166.Е то срамота.Емен 200 коня кола а върви като ладата ми едно време като бях ученик още.Според мен ако всичко е на ред караи си я на бензи и толкоз.Едно на ръка 4е 1.8 6те върви заедно с теб,че и по напред.
                2.5 да е куц кон? ... Какво остава за 1.8

                По темата ... с газов инжекцион и кадърен монтаж, може да не се усеща толкова разликата в липсата на мощност, дори може да се регулира газта така, че да върви повечко.
                Всичко ще е за сметка на разхода, но и 20/100 да ти харчи, се равнява на около 10/100 бензин.
                От друга страна, за да монтираш ГАЗ, трябва да минаваш поне 10-15 000 км годишно, за да си струва инвестицията, която при теб може да отиде на 2000 лв.

                Има колеги, които познават старата ми Алфа (155 2.0 TS), която имаше обикновена АГУ и върви повече на екологичното гориво (още си я карат хората), дори и разходът й не беше толкова висок - 12/100 градско
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Моето мнение съвпада с това на всички колеги, които са против газовата уредба. С нея ще обезмислиш целта на покупката на такъв мощен звяр. Просто си прецени дали можеш да си позволиш да подържаш такава кола, но с тези полвинчати работи, които си замислил не можеш да използваш възможностите на автомобила.
                  Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                  Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                  Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                    Моето мнение съвпада с това на всички колеги, които са против газовата уредба. С нея ще обезмислиш целта на покупката на такъв мощен звяр. Просто си прецени дали можеш да си позволиш да подържаш такава кола, но с тези полвинчати работи, които си замислил не можеш да използваш възможностите на автомобила.
                    От екологична гледна точка се обезмисля да се карат такива коли!

                    А колкото до поддръжката ... малко хора са наясно каква е тя и надали са готови да дадат 600-700 лв. (TS двигатели) само за смяна на ремъци, а камоли ако се наложи да се сменят части по предницата
                    Да не говорим за V6 и др. екзотични испълнения като GTA

                    Явно в Италия, Белгия, Холандия, Мароко и т.н. са големи сиромаси, щом дори имат данъчни облекчения, когато използват алтернативно гориво

                    Колкото и да не ви се иска, в бъдеще ще се карат малолитражни двигатели и такива с алтернативно гориво.
                    Все пак кола 100 к.с. спокойно вдига 160 км/ч дори и повече, а вече доста се нагледахме на катастрофи и улични простотии

                    Нека сам човекът да избере дали, какво и как ще го кара
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
                      От екологична гледна точка се обезмисля да се карат такива коли!

                      А колкото до поддръжката ... малко хора са наясно каква е тя и надали са готови да дадат 600-700 лв. (TS двигатели) само за смяна на ремъци, а камоли ако се наложи да се сменят части по предницата
                      Да не говорим за V6 и др. екзотични испълнения като GTA

                      Явно в Италия, Белгия, Холандия, Мароко и т.н. са големи сиромаси, щом дори имат данъчни облекчения, когато използват алтернативно гориво

                      Колкото и да не ви се иска, в бъдеще ще се карат малолитражни двигатели и такива с алтернативно гориво.
                      Все пак кола 100 к.с. спокойно вдига 160 км/ч дори и повече, а вече доста се нагледахме на катастрофи и улични простотии

                      Нека сам човекът да избере дали, какво и как ще го кара
                      В Белгия и Холандия със сигурност няма облекчения-даже напротив,отделно дето плащаш за преглед на ГУ всяка година.Нека момчето да каже.Гледам писал че е в Leuven.Студентче предполагам.
                      164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

                      Comment


                      • #12
                        Мда, подръжката на В6 също не е за пренебрегване на фона на цената на газовия инж, ремъци и ролки за агренажа са 200 паунда в ибея, в БГ са с поне 40% по скъпи, отделен е факта че примерно в по малките градове надали си имат идея как се зацепва нещо от сорта, еле пък без да имат пети......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          Мда, подръжката на В6 също не е за пренебрегване на фона на цената на газовия инж, ремъци и ролки за агренажа са 200 паунда в ибея, в БГ са с поне 40% по скъпи, отделен е факта че примерно в по малките градове надали си имат идея как се зацепва нещо от сорта, еле пък без да имат пети......
                          Експериментаторен Алфисте, я кажи коя върви повече сега
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Сега нека изясним няколко неща: Не мисля че Алфата е куц кон , 190 к.с. идващи от Италия не мисля че са нещо лошо , за ГАЗ сигурно сте прави че двигателя е малко голям , нека не забравяме че на V6 двигател може да се "разсърди" че го мачим с тази ГАЗ , относно икономията само ще кажа че ГАЗ-та ми е 45 цента/eвро на литър , понякога отива към 50 , тоест 90 стотинки , така че зареждането не ме притеснява никак ,подръжката на БЕЛГИЙСКА АГУ е наистина скъпа , даже наскоро чух за цената на поставянето и --2300 евро, което си е лудост , а за подръжката на БГ такава вие кажете......
                            За подръжката на самата кола сигурно е скъпо , но това не ме притеснява , гаража в който работя имам достатачно условия за подръжка на автомобил .
                            Колегата който си мисли че в Белгия имат данъчни облекчения да не го мисли вече че иначе ще го предложа за министър на транспорта да може наистина да имаме такива облекчения .Ще я мислим тази Алфа , става ли за яздене или ще си търси нов собственик.
                            Virus Alfa

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Експериментаторен Алфисте, я кажи коя върви повече сега
                              2.5 безпорно, макар че усещането и с двете е различно - ТС ми е по бърз в ниските заради флекса и разните маховик, шайби и прочее.....звука на 2.5 е божествен, ТС трещи повече.....след 3500 2.5 върви страшно, в комбинация със звука е разкошно.....но по 2.5 имам още какво да пипна тук и там, а и не мога да си позволя още да го юркам юнашки, въпреки че имам всичко по двг(с изключение на железата) резерва, ако да речем строша ск кут, директно трябва да ода до УК за риплейсмънт......плюс това водата още не съм я пробвал на 2.5, а ми казаха 1-2 пиниза.......
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X