Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем след зареждане с ГАЗ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
    Абе може и аз да съм в грешка, ама си мисля че ОЕМ говори за инерционния изключвател... Щото той прави проблем при "по-мощни коли при рязко подаване на газ"
    Не мога да имам идея. Това пък никога не съм го пипал...
    Това лесно може да се провери. Откача кабелчето на клапана и пали.
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

    Comment


    • #17
      Ми той инерционния е механичен, точно както го описва - буталце и пружинка.
      Принципа му е нещо като стоп бутоните на бензиновите помпи.
      Аз доколкото разбрах той е с обикновена сонда, без ел. клапан, но са му изолирали и този, за който говорим.
      Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
      Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

      Comment


      • #18
        Сега ще извадя боба и ще отговоря.
        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
        Автогаз сервиз-
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

        Comment


        • #19
          И аз знам, че няма ел клапан. Имам 3 механични. Един за горивото към мотора, другия за зареждането на самата бутилка и 3-тия е на смото зарядно. Двата са съчмени 3-тия за който говорим е буталце с пружинка. Момчето като го маха само разви щуцера за тръбичката и то изпадна клапанчето. И до колкото имам спомен кабела който влиза на поплавъковия механизъм е с две кабелчета. Механизма е на Ловато. Незнам защо такъв ми сложиха. Нещо ме избачкаха. Уж БСМ газ, а само компютъра май е такъв от комплекта който им е в сайта. И рейката и испарителия. Бутилката и поплавъка са някви други. И още тогава го видях това ама викам за тия пари толкова. Не, че имам някакви проблеми. Много съм доволен за сега.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            Ми карай тогава! Що се занимаваш с глупости?


            Калапанчето дето е махнато е защита при рязко освобождаване на разтоварването. Сиреч, ако се скъса тръбата преди газовия клапан да не шурнат 10атм. течна газ.
            Това не е "Евро" сонда.
            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
            Автогаз сервиз-
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

            Comment


            • #21
              Да и аз това питах И си знаех, че нямам евросонда, но ти ме обърка малко
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Преди да сте разглобили всички клапани, да ви кажа, какво се случи днеска.При всичките ми други работи, дойде едно приятелче с допотопната си таратайка, която имаше подобен проблем.Трудно превключваше газ-бензин, а на всичко отгоре и не изпразваше бутилката под половоната. Уредбата му е метанова, но проблема е идентичен.
                Понеже не вярвам на чукане и мляскане, а на уреда, установих, че шибаното, скапано, осрано реленце в ключа е дало фира и не подава достатъчно ток, та клапаните тракат, ама не отварят достатъчно.
                Накратко му облагородих платката на ключа и сложих едно истинско да ги захранва и проблема се изчисти.
                Та както винаги- Тоци Бегали!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment

                Working...
                X