Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно пали "Странна история"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Трудно пали "Странна история"

    Здравейте на всички,

    колата е 156/1,8ТС,1998 с газов инж. БРЦ монтиран в Италия, направена е профилактика....в БРЦ.
    Проблема е при запалване , няма значение топла/студена.Винаги пали на бензин и след като малко загрее вкл. на газ при 2000 об/мин.
    Винаги когато колата я изгася и е работила преди това на газ после трудно пали , ако преди това е работила на бензин пали на 1/4 об./мин.
    Вече много пъти я пробвах винаги това го прави.
    Смених свещите с надежда да се оправи ( и без това си бяха за смяна НЖК и 8-те) но проблема си остава.

    Надявам се някой да може да помогне със съвет или опит с подобни проблеми.

    Благодаря предварително.
    Last edited by ivl; d.m.y г., 16:54.

  • #2
    Трудно пали след като е работила на газ

    Здравейте на всички,

    колата е 156/1,8ТС,1998 с газов инж.пропанбутан(LPG) БРЦ монтиран в Италия, направена е профилактика....в БРЦ.
    Проблема е при запалване , няма значение топла/студена.Винаги пали на бензин и след като малко загрее вкл. на газ при 2000 об/мин.
    Винаги когато колата я изгася и е работила преди това на газ после трудно пали , ако преди това е работила на бензин пали на 1/4 об./мин.
    Вече много пъти я пробвах винаги това го прави.
    Смених свещите с надежда да се оправи ( и без това си бяха за смяна НЖК и 8-те) но проблема си остава.

    Надявам се някой да може да помогне със съвет или опит с подобни проблеми.

    Благодаря предварително.

    Comment


    • #3
      Здравей, колега! Моят съсед имаше същия проблем, само че на Голф 4. Проблема му беше в изпарителя - изпускаше газ в колекторите на загасен двигател и след това палеше много трудно на бензин.
      sigpicAlfa Romeo 156 1.8TS ГИ '98

      Comment


      • #4
        А като я изгасиш и стои половин час как пали?
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #5
          Колега благодаря за отговора ама ако може повече инфо, щото не разбирам много но нали има ел.клапан преди изпарителя или нещо бъркам.
          Завсеки случай ще отида при газаджиите да видят какво става.
          Благодаря

          Comment


          • #6
            Същото е след 15мин. или 30мин. но ако я изгася и след 1 ,2 до 5 или 10 мин. пробвам си пали нормално.
            Ако изпуска от изпарителя както други колеги казват , нали има клапан преди изпарителя който не би трябвало да прпуска газ.
            Така предполагам.

            Comment


            • #7
              Колега, когато гасиш колата обръщай на бензин и няма да имаш проблеми.
              Lancia Kappa 2000 5.20 145 h.p. 95 г.
              Alfa Romeo 156 2,4 JTD 136 h.p. EX

              Comment


              • #8
                За съжаление не разбирам много, така че не мога да ти дам повече информация. Това е, което ми обясни след ремонта. Иначе за друго като вариант е заседнала дюза (поне така съм чел).
                sigpicAlfa Romeo 156 1.8TS ГИ '98

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ivl Покажи съобщение
                  Същото е след 15мин. или 30мин. но ако я изгася и след 1 ,2 до 5 или 10 мин. пробвам си пали нормално.
                  Ако изпуска от изпарителя както други колеги казват , нали има клапан преди изпарителя който не би трябвало да прпуска газ.
                  Така предполагам.
                  То клапан, че има -има, ама камерата на изпарителя и мъркуча до газовата рейка си стои под налягане винаги.
                  Има вариант да не затваря добре някоя газова дюза и затова да се дави като пали.
                  Можеш да направиш следната проба:
                  -Гасиш си на газ, слизаш и по максимално бърз начин вадиш маркуча дето влиза в газовата рейка за да се разтовари налягането.
                  -После си го слагаш пак и палиш.
                  Ако е това проблема колата трябва да си запали нормално.
                  Ако не запали отиваш при хората с диагностиката и гледаш какво се случва с инжекторните времена на газ и бензин. Трябва да са максимално близки. Ако се разминават прекалено ги караш да ги оправят.
                  Last edited by robygas; d.m.y г., 13:26.
                  0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                  Автогаз сервиз-
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                  Comment


                  • #10
                    ,,,,,,,,,,
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • #11
                      Ако е газов инжекцион има клапан като на обикновенните газови който спира газта, а на инжекционата газова уредба и самите инжекционни дюзи за газта играят също ролята на клапан, та ми се струва доста малка вероятноста на колегата да му е това проблема, но все пак от проверка глава не боли.
                      А иначе, може да пробваш да ти изчистят онжекционите на бензина с ултразвук или да сипеш добавка в бензина за прочистване на дюзи, по някога на газовите алфи бензиновите дюзи спичали и правели проблеми, това е най-елементарното.
                      Но виж поне да ти направят една диагностика, това може да насочи свесен майстор към проблема.
                      Успех!
                      Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                      ЕГН:0103041325

                      Comment


                      • #12
                        Благодаря за отговорите, но нали ако е от дюза за бензина и на бензин ще пали трудно или бъркам нещо в ситуацията , а тя пали трудно само лед като е работила преди това на газ.

                        Comment


                        • #13
                          Забравих да кажа ЗА КОЕТО СЕ ИЗВИНЯВАМ че газ.инжекц. е от по старите тези с едно метално кубче с 6 бр. маркучи(4бр. за 4-те цилиндъра ,а другите 2 подава връща или нещо такова) от него и 4-5 кабела в него влизат.
                          Ако това може нещо да помогне.....
                          А има и две кутийку ама май и те са некакви клапани/вентили не знам точно какви и за какво са.
                          Дано с нещо съм бил полезен.
                          Пробвах я една седмица я карах на бензин(сърцето ме заболя) пали от раз. Вчера сипвам газ(LPG) и пак същото, върти на стартер по 5до10сек макс. и неще. Винаги (от компа) пали на бензин.
                          А иначе ако я изгася на бензин после пак пали от раз.
                          Помагайте щото ще зема да я засиля нанякъде.
                          Last edited by ivl; d.m.y г., 10:43.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ivl Покажи съобщение
                            Помагайте щото ще зема да я засиля нанякъде.
                            За този модел ГИ /без да те плаша/ това е правилния подход. Това отдавна си е изпяло песента, а и не знам някой който да може да го ремонтира.
                            Оправията е: - нов ГИ.

                            Има вариант за ЕВЕНТУАЛЕН ремонт, но без никаква гаранция че изобщо нещо ще се получи.
                            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                            Автогаз сервиз-
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ivl Покажи съобщение
                              Благодаря за отговорите, но нали ако е от дюза за бензина и на бензин ще пали трудно или бъркам нещо в ситуацията , а тя пали трудно само лед като е работила преди това на газ.
                              Колегите ти говорят за дюза на газта, а както се видя от другата ти тема(http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=57169) ти нямаш такива.
                              Last edited by dobri_g; d.m.y г., 15:18.
                              Lancia Kappa 2000 5.20 145 h.p. 95 г.
                              Alfa Romeo 156 2,4 JTD 136 h.p. EX

                              Comment

                              Working...
                              X