Обединих ти темите. Това с газовите дюзи и възможното им изпускане отпадна както ти писах на ЛС.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Трудно пали "Странна история"
Collapse
X
-
0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
Автогаз сервиз-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727
-
Да, ходих при едни газ..... да го видят те като го видяха и казаха ходи на диагностика ама само в БРЦ щото не знаели кой може да има програмата за диагностика (направо ми казаха че нямат и не знаят кой може да има- щото имали но за по новите модели).Абе........ какво да се прави.
Comment
-
Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщениеТози проблем само на ГИ ли го има?
Че и при мен се проявяват тези симптоми с трудното палене на бензин след работа на газ.Lancia Kappa 2000 5.20 145 h.p. 95 г.
Alfa Romeo 156 2,4 JTD 136 h.p. EX
Comment
-
Първоначално публикувано от dobri_g Покажи съобщениеПри обикновените газови даже го има по-често този проблем.
Comment
-
Първоначално публикувано от ivl Покажи съобщениеИ причината е че изпуска газ в тръбите за въздуха ли?
Също не задължително и това да е проблем, при повечето автомобили не пречи.Lancia Kappa 2000 5.20 145 h.p. 95 г.
Alfa Romeo 156 2,4 JTD 136 h.p. EX
Comment
-
Първоначално публикувано от dobri_g Покажи съобщениеСлед като загасиш колата остава газ в тръбите и всмукателния колектор. Не е задължително да изпуска.
Също не задължително и това да е проблем, при повечето автомобили не пречи.
При мен поне е така,сега ще я оставям винаги на бензин като я гася,дано да има ефект.ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
Renault Megane II Grand Tour-2004г
Comment
-
Извинявам се че пиша тук, но виждам че темата е и по моя проблем затова ще споделя.
Колата е 156 1.8 TS 16V 98" с ГИ (BRC - сложен преди 3 дена ) изминал съм 270км с 37 литра ГАЗ извънградско 200км 100-160км/ч което както и да го смятам прави над 7-8 литра върху извънградското което ми дава на бензин. И това е най-малкият проблем. Проблем с вървежа на газ нямам като изключим, че все едно съм сипал 70/30 бензин/нафта в резервоара . Основният проблем идва от това че коагато паля при студен двигател (задължително и автоматично на бензин) около 5-8 минути при температурата в момента която е около 0-та колата докато загрее гасне 2-3 пъти , ако подам лека газчица пак гасне, ако подавам плавно почва да тресе двигателя и да вдига оборотите с 1 оборот на минута . И това е само докато загрее след като загрее и включи на газ проблеми особени няма , но когато включа на бензин на ниските обороти колата направо умира , ако подам рязко газ също го няма онова ускорение което го има в колите над 50кс. Утре я връщам на Гъзаджиите които МИ ГО СЛОЖИХА да я донастройват, но понеже проблемите са на бензин, а не на газ ще имат оправдание. Някой имал ли е подобен проблем ?
Comment
-
Проблема ти се появява на бензин защото газта ти е много обогатена.
Заради това че е обогатена на газ компа си записва стойности че работи с обогатена смес и се адаптир5а към тях. И когато минеж на бензин положението съсвем замирисва. За да я оправиш единият вариант е да я караш само на бензин но преди това е добре да се занулят адаптивните параметри Ако го направиш и покараш 50 км на сутринта всичко ще си е както преди. Газовата иска настройка когато се направи както трябва настройката разиката във вървенето ще е минимална а разхода ще е 1-2 литра отгоре на бензиновия.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Да се включа и аз в клуба със странният проблем, имах си отделна тема, но от два дни установих, че проблема е от ГИ.
ГИ е BIGAS Sequential GIS монтиран през 2005 година в Италия, инжекторите са Biagiotti FAST, проблема е същият като на колегата, след като съм карал на газ трудно пали не зависимо дали е топла или студена, даже ако я прехвърля на бензин непосредствено преди да изключа двигателя, проблема пак си остава, но от два дни карам единствено на бензин и проблем нямам. За съжаление през февруари имах проблем с неравномерен ход на двигателя на газ и посетих единственият сервиз в Пловдив където има софтуеър за моята газова, където цял ден ми правиха профилактика на газовата рейка с дюзите, като преди това се опитаха да ми я сменят директно с някаква "много добра" на стойност 70 лева. В заключение се оказа, че свещите ми са за смяна и имам две пробити лули, но това не попречи на "майсторите" да ми вземат пари за безсмислената си работа. Та въпроса ми е какво да правя с рейката?SUBARU OUTBACK 2.5i MY06
Comment
-
Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщениеТа въпроса ми е какво да правя с рейката?
Направо ме заинтригува с тая цена за цяла рейка...!0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
Автогаз сервиз-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727
Comment
-
Благодаря за съвета, ще пробвам още утре, а рейката която ми предлагаха сигурно беше китайска. Преди няколко месеца когато уж правиха профилактика на рейката изразяваща се в смяна на О пръстенчета ми взеха над стотачка, предполагам, че проблема отново е в тях, искам да попитам това нормална цена ли е и нормално ли е да я ремонтирам през 3 месеца?SUBARU OUTBACK 2.5i MY06
Comment
Comment