Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 155 на газ... какво да бъде ?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa 155 на газ... какво да бъде ?!

    Драги колеги от няколко седмици съм собственик на тази красавица, но ми излиза доста соленичко да я карам. Съгласен съм с мнението на всички, че "кефа няма цена", но се надявам поне малка част от вас да ме разберат Искам да се движа малко по евтино и се чудя на какво да се спра. Двигателя е 96г. 1.8 t.s 127 к.с. с пластмасов колектор, за което разбрах, че не може да се сложи обикновенна АГУ. Намерил съм си колектори от същия модел 155 но 93г. алуминиеви, но се чудя като има разлика в годините дали ще стане ??! Поставям го като въпрос Ако сменя колектора, ще има ли проблем да сложа обикновенна АГУ ?! Ясно ми е какво да правя ако имам 800 лв. в момента, но проблема е, че ги нямам. Въпроса ми е мога ли да сменя колектора (дали ще пасне) и ако пасне мога ли вече с ал. колектори да слагам газ. Иначе най-добре е ГИ, но в момента нямам възможност. Дали да я покарам на бензин и да събера някой лев или ще мина и с евтиния вариант ?!

  • #2
    На този мотор му понася обикновената газова, аз съм с такава както и доста съфорумци със 155ци само че имай предвид че смяната на колектора ти е около 150 лв - колектора ти е 50-60 лв някъде маншоните са 12 лв/бр като вземеш и скоби към тях и за труд някой лев си се натрупват така че ти си прецени дали е по-добре да сложиш газов инжекцион или да се занимаваш с подобни конверсии на 16 годишна кола
    Газов инжекцион от 800 лв аз лично не бих си сложил, читавите почват от 1100 нагоре
    Video meliora proboque deteriora sequor.

    Comment


    • #3
      може би да потърся нещо 2-употреба ГИ или метан ?! макар, че метана много ще я съсипе тая количка....

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
        На този мотор му понася обикновената газова, аз съм с такава както и доста съфорумци със 155ци само че имай предвид че смяната на колектора ти е около 150 лв - колектора ти е 50-60 лв някъде маншоните са 12 лв/бр като вземеш и скоби към тях и за труд някой лев си се натрупват така че ти си прецени дали е по-добре да сложиш газов инжекцион или да се занимаваш с подобни конверсии на 16 годишна кола
        Газов инжекцион от 800 лв аз лично не бих си сложил, читавите почват от 1100 нагоре

        А проблеми някакви на газ прави ли ?! Разхода как е ?! Гърми ли ?!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Karaqnev Покажи съобщение
          може би да потърся нещо 2-употреба ГИ или метан ?! макар, че метана много ще я съсипе тая количка....
          Не съм свръх компетентен ,но аз бих заложил на ГИ.
          Скоро във форума се продаваха 2 такиава инжекциона за по 300-400лв.
          Аз съм с обикновенно АГУ на стария мотор-1,8 8V и колата се държи прилично,аз също бях с пластмасовия колектор и го смених с метален,ако ще правиш процедурата имай навпредвид,че чумените маншони на PVC колектоар са различниот тези на металния.И при смяната на колекторите задължително ги огледай и провери дали са добри и дали не са нацепени и не изпускат.
          За теб вече остава решението за подбор на сервиз и майстор.

          ---------- Post added at 06:45 ---------- Previous post was at 06:42 ----------

          Първоначално публикувано от Karaqnev Покажи съобщение
          А проблеми някакви на газ прави ли ?! Разхода как е ?! Гърми ли ?!
          Правят проблеми,гърмят ,разхода е относителен и зависи дали е в извънградси или градски режим и от стила на каране,от сезона и от настройката.
          Варира от 8-15 Литра /в нормалните случай / аномалии винаги съществуват и са възможни.
          Надявам се да съм ти бил полезен със споделените мой впечатлеиня.
          Last edited by MUROMAN; d.m.y г., 09:53.
          ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


          Renault Megane II Grand Tour-2004г

          Comment


          • #6
            Значи на практика е безсмислено да се прави цялото движение и после да се разправям с майстори гърмежи и итн... в крайна сметка правим го за да си разтоварим финансово а не за да почна да ходя по майстори ще търся инжекцион.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Karaqnev Покажи съобщение
              Значи на практика е безсмислено да се прави цялото движение и после да се разправям с майстори гърмежи и итн... в крайна сметка правим го за да си разтоварим финансово а не за да почна да ходя по майстори ще търся инжекцион.
              Най-често гърмежите се получават от кофти и стари - кабели и свещи,стар въздушен/от него вдига разхода/ филтър,комутатори,бобини.
              И един низ от неща.
              ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


              Renault Megane II Grand Tour-2004г

              Comment


              • #8
                което според мен ще излезе по скъпо и с повече главоболия... мерси за информацията! Беше ми полезна мисля, че ще потърся инжекцион за някаква сума 300-400 лв и така ...

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Karaqnev Покажи съобщение
                  което според мен ще излезе по скъпо и с повече главоболия... мерси за информацията! Беше ми полезна мисля, че ще потърся инжекцион за някаква сума 300-400 лв и така ...
                  И като се окаже че рейката и дюзите са за смяна, без евросонда е, бутилката трябва да мине водна проба + още 200 лв за монтаж кво правим, пак отива към цената на нов, отделно от това не се знае дали ще намериш съвместими части
                  Както и да е, всеки си преценява
                  Video meliora proboque deteriora sequor.

                  Comment


                  • #10
                    колега аз карам алфа 1.8 8 V 126 k.s 95 г. и сам на тази дилема. Мислих си за ГИ втора употреба намерих за 300 лв всичко без бутилката. Като поразпитах малко газаджий и се разобедих ,обявяват ми цена за инсталация между 200-350 и за бутилка ми искат 200 лв хаиде ако намеря втора рака за 50-100 лв и то става около 600-700 лв и после може нещто да неработи добре после пак пари за да се оправи и става дебела и аз сега сам на дилема дали да си сложа ГИ за 950 лв полско с една година гаранция или да тарся метални колектори които се намирали трудно и аз незнам каде да ги тарся и да слагам обикноженно АГУ .......все пак на тези стари коли имали смисал да наливаме много пари ...
                    Продавам Alfa 155 1.8 TS

                    Comment


                    • #11
                      така.... ето още едно много полезно мнение !!! Нещо което с другия ми колега изправен пред това решение ни убягва.

                      Comment


                      • #12
                        Ами колега аз ще направя така ако намеря метални колектори с смяна и инсталация на обикновенно газово и цената се спре около 600-650 ще направя така има колеги с 155-ци с обикновенна уредба и са доволни ако се доближава цената до ГИ тогава ГИ
                        Продавам Alfa 155 1.8 TS

                        Comment


                        • #13
                          Е колега аз вече със сигурност се спрях на ГИ днес пак имах питания към двама газаджий и единия напълно отказа да ми слага обикновенно газово защото настройката е много деликатна и той несе заема а другия се нави но ми каза че има гърмежи и пак се опита да ме убеди че за моята кола е по-добре ГИ абе в крайна сметка май ще прежаля още 400 лв.
                          Продавам Alfa 155 1.8 TS

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от di6kin,djovani_xxx@abv.bg Покажи съобщение
                            Е колега аз вече със сигурност се спрях на ГИ днес пак имах питания към двама газаджий и единия напълно отказа да ми слага обикновенно газово защото настройката е много деликатна и той несе заема а другия се нави но ми каза че има гърмежи и пак се опита да ме убеди че за моята кола е по-добре ГИ абе в крайна сметка май ще прежаля още 400 лв.
                            май май и при мен на там вървят работите, отделен е въпроса, че ще го нарпавя когато имам средствата

                            Comment


                            • #15
                              Само да вметна:
                              -Колектори -50 до 100лв.
                              -Маншони към 50лв.
                              -Скоби/добри/ за маншоните- 30-50лв.
                              -Труд по смяната/минимум/-50лв.
                              АГУ /нормално добра марка/ с емулатор за дюзите и автоматичен ключ -около 600-650лв.
                              Елементарната сметка показва, че за тая адаптация са необходими/в най-добрия случай/ към 800лв.
                              Това всичкото е свързано и с време за изпълнение.Без гаранция, че няма никога да стане детонация, защото газаджията и да е Господ той не знае в кой момент ще направи пробив някой кабел или друго по запалителната система.

                              Та това не е навиване за да слагате ГИ а само разбор на цените.А относно темата -Какво да бъде?
                              За пластмасата-ГИ.
                              За металните може и АГУ.
                              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                              Автогаз сервиз-
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                              Comment

                              Working...
                              X