Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за дюза

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Има цедка на входа на смукателната тръба.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      На тази от зареждачката ли?Ако ДА, тя не влияе на налягането нали?

      А този клапан на изпарителя, дали има и цедка там?


      Малко странично - възможно ли е да прехвърля на бензин поради това, че дебитомера на място изкарва максимални стойности от порядъка на 280-300/при желани 400/?
      Пак казвам, прави го когато загрее колата на 90градуса. Преди това колкото и да я настъпваш няма проблем/60-70гр./
      Last edited by D22DJ; d.m.y г., 17:18.


      Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

      Comment


      • #33
        Много малко вероятно е дебитомерът да е причина за твоя проблем.
        Филтър на течната газ със сигурност има. И той или е в самия изпарител или в клапана ако има външен такъв.
        Цедката на сондата е малко вероятно да се е задръстила. Тя е доста едра и филтрира относително едри боклуци.
        Случайно да си забелязал, дали проблемът се влияе от количеството газ в бутилката?
        В смисъл дали при пълна догоре бутилка нежеланият преход към бензин не се случва при по-високи обороти, отколкото ако има по-малко газ в бутилката.
        Общо взето доста можем да гадаем.
        Една диагностика на ГИ най-точно ще покаже коя е причината.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          Дали 5 или 25 литра разлика няма.


          Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

          Comment


          • #35
            Здравейте отново,

            има развитие по проблема, най - сетне положително.

            Накратко, намерих си адаптор да вържа лаптопа към ЕКУ-то на газовата. Проста схема е с две К линии и маса. Ще го снимам днес да ви го покажа.
            В момента на колата съм с 2 от оригиналните дюзи 600.062 една 600.050 и една дюза на стефанели, която Роби ми даде преди известно време.
            Както писах до онзи ден, колата прехвърляше на високите обороти на бензин.
            Какво направих - до този момент дюзите бяха както следва:
            1 цилиндър - дюзата на Роби
            2-цилиндър - оригиналната
            3-цилиндър - оригиналната
            4-цилиндър - 600.050

            Размених ги както следва:
            1 - дюзата на Роби
            2-600.050
            3-оригиналната
            4-оригиналната

            И...получи се

            Няма и помен от проблема, заработи си нормално, леко претрисаше мотора. Закачих софтуера, отворих малко 600.050 дюзата и тази на Роби и ето резултата:





            Сега в момента колата работи почти пефектно на газ, единственно леко ме смущава това, че като че ли периодично през около 10-на секунди се чува детонация съвсем лека, или може и да си въобразявам.
            Днес ако остане време , ще опитам да отворя още малко дюзата на Роби и тази 600.050, защото забелязах, когато се отварят падат времената.

            Няколко въпроса - незнам дали тези времена не са малко големи, като се има в предви вида на дюзите. Четох някъде, че за определени системи е нормално инжектори да работят на такива времена.
            Вторият въпрос: този мотор на Алфа, FULL GROUP или SEMY GROUP е?
            Не съм запознат точно какво значи това , за това sorry ако въпроса е зададен неправилно.

            Поздрави

            P.S. Роби тези дни мога ли да мина през теб с кутийката и ти да видиш как работи колата?


            Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
              ....защото забелязах, когато се отварят падат времената....

              Вторият въпрос: този мотор на Алфа, FULL GROUP или SEMY GROUP е?
              Не съм запознат точно какво значи това , за това sorry ако въпроса е зададен неправилно.

              Поздрави

              P.S. Роби тези дни мога ли да мина през теб с кутийката и ти да видиш как работи колата?
              Нормално е като ги отваряш да падат времената.

              FULL GROUP - е система при която всички дюзи се управляват по един канал от компа на колата. Използва се най-често при Фолсваген, Ситроен и др.
              SEMY SEQUENT- е управление 2х2 /управлението на дюзите е едновременно на 1и3 и 2и4 цилиндър./- 155,145,146,156....
              SEQUENT- е управление на всяка дюза поотделно /от компа си идват 4 сигнарла за 4-те дюзи/- Alfa 147, 156,някой години,166 някой години.
              При теб е тази система.

              Мини когато искаш.
              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
              Автогаз сервиз-
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

              Comment


              • #37
                И аз търся дюзи за холандски инжекцион AG-SGI 5мм /H82 109 595 82 089 765C.Тези са без резба направо се пъхат на място.Някой специалист ми е махнал филтъра на рейката и се бяха задръстили дюзите с графит после се оказа , че и мембраните им са пробити.
                Какво стана със снимката на кабела?

                Comment


                • #38
                  Колко мембрани ти трябват?
                  0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                  Автогаз сервиз-
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                  Comment

                  Working...
                  X