Има цедка на входа на смукателната тръба.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за дюза
Collapse
X
-
На тази от зареждачката ли?Ако ДА, тя не влияе на налягането нали?
А този клапан на изпарителя, дали има и цедка там?
Малко странично - възможно ли е да прехвърля на бензин поради това, че дебитомера на място изкарва максимални стойности от порядъка на 280-300/при желани 400/?
Пак казвам, прави го когато загрее колата на 90градуса. Преди това колкото и да я настъпваш няма проблем/60-70гр./Last edited by D22DJ; d.m.y г., 17:18.
Comment
-
Много малко вероятно е дебитомерът да е причина за твоя проблем.
Филтър на течната газ със сигурност има. И той или е в самия изпарител или в клапана ако има външен такъв.
Цедката на сондата е малко вероятно да се е задръстила. Тя е доста едра и филтрира относително едри боклуци.
Случайно да си забелязал, дали проблемът се влияе от количеството газ в бутилката?
В смисъл дали при пълна догоре бутилка нежеланият преход към бензин не се случва при по-високи обороти, отколкото ако има по-малко газ в бутилката.
Общо взето доста можем да гадаем.
Една диагностика на ГИ най-точно ще покаже коя е причината.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Здравейте отново,
има развитие по проблема, най - сетне положително.
Накратко, намерих си адаптор да вържа лаптопа към ЕКУ-то на газовата. Проста схема е с две К линии и маса. Ще го снимам днес да ви го покажа.
В момента на колата съм с 2 от оригиналните дюзи 600.062 една 600.050 и една дюза на стефанели, която Роби ми даде преди известно време.
Както писах до онзи ден, колата прехвърляше на високите обороти на бензин.
Какво направих - до този момент дюзите бяха както следва:
1 цилиндър - дюзата на Роби
2-цилиндър - оригиналната
3-цилиндър - оригиналната
4-цилиндър - 600.050
Размених ги както следва:
1 - дюзата на Роби
2-600.050
3-оригиналната
4-оригиналната
И...получи се
Няма и помен от проблема, заработи си нормално, леко претрисаше мотора. Закачих софтуера, отворих малко 600.050 дюзата и тази на Роби и ето резултата:
Сега в момента колата работи почти пефектно на газ, единственно леко ме смущава това, че като че ли периодично през около 10-на секунди се чува детонация съвсем лека, или може и да си въобразявам.
Днес ако остане време , ще опитам да отворя още малко дюзата на Роби и тази 600.050, защото забелязах, когато се отварят падат времената.
Няколко въпроса - незнам дали тези времена не са малко големи, като се има в предви вида на дюзите. Четох някъде, че за определени системи е нормално инжектори да работят на такива времена.
Вторият въпрос: този мотор на Алфа, FULL GROUP или SEMY GROUP е?
Не съм запознат точно какво значи това , за това sorry ако въпроса е зададен неправилно.
Поздрави
P.S. Роби тези дни мога ли да мина през теб с кутийката и ти да видиш как работи колата?
Comment
-
Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение....защото забелязах, когато се отварят падат времената....
Вторият въпрос: този мотор на Алфа, FULL GROUP или SEMY GROUP е?
Не съм запознат точно какво значи това , за това sorry ако въпроса е зададен неправилно.
Поздрави
P.S. Роби тези дни мога ли да мина през теб с кутийката и ти да видиш как работи колата?
FULL GROUP - е система при която всички дюзи се управляват по един канал от компа на колата. Използва се най-често при Фолсваген, Ситроен и др.
SEMY SEQUENT- е управление 2х2 /управлението на дюзите е едновременно на 1и3 и 2и4 цилиндър./- 155,145,146,156....
SEQUENT- е управление на всяка дюза поотделно /от компа си идват 4 сигнарла за 4-те дюзи/- Alfa 147, 156,някой години,166 някой години.
При теб е тази система.
Мини когато искаш.0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
Автогаз сервиз-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727
Comment
-
И аз търся дюзи за холандски инжекцион AG-SGI 5мм /H82 109 595 82 089 765C.Тези са без резба направо се пъхат на място.Някой специалист ми е махнал филтъра на рейката и се бяха задръстили дюзите с графит после се оказа , че и мембраните им са пробити.
Какво стана със снимката на кабела?
Comment
-
Колко мембрани ти трябват?0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
Автогаз сервиз-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727
Comment
Comment