Известие

Collapse
No announcement yet.

Гърми на бензин не на газ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Гърми на бензин не на газ

    Имам проблем според мен огромен колата (145 1.4 Т.С. 97') на бензин е голям проблем ако трябва да тръгна на бензин със загрята кола или се измъчвам или тя угася понеже не може да си вдигне оборотите с АГУ съм но никога в резервоара ми не е имало по малко от 1/4 бензин след 3000/3500 оборота си върви на бензин винаги вече немзнам какво да и правя сменях филтри отворих резервоара за да погледна цетката на помпата карах дюзите на ултра звук и си е се така ако има значение газовата ми е заволи с ТАП газ ламбда контрол и емулатор за ЕКУ-то (ламбда сондата я смених преди 14000 км) закачах я и днес на елкон но не отчита грешки някакви идеи какво може да е на газ няма никакви проблеми
    Alfa Romeo 145 1,4 T.S. 103HP

  • #2
    Дебитомер.
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
      Дебитомер.
      Не задължително,но е възможно.Първо трябва да се премери налягането на горивото,несависимо че си чистил дюзи и резервоара
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #4
        има ли начин да проверя дали е от дебитомера без да го сменям (диагностиките не го хващат ако е той)
        Alfa Romeo 145 1,4 T.S. 103HP

        Comment


        • #5
          И мойта почна да гърми на бензин, само като е студена обаче, на газ няма никакви ядове
          145 1.4 ts на газ с зелен капак и черна броня

          Comment


          • #6
            Днес пробвах и смених дебитомера взех от познат (неговия е на <500км) същата работа е като загрее и гърми после реших да го откача и да видя как е когато е в авариен режим гърми пука ама няма разлика
            Утре мисля пак да мина на елкон макар че знам какъв ще е ефекта.
            П.С: когато съм на бензин покрай колата мирише ужасно на неизгорял бензин при теб така ли е?
            Направими и впечатление смукача и когато я запаля държи около 1900-2000 обурота някакви идеи дали това е свързано с проблема или просто и се е замарсило стъпковото моторче когато я прехвърля на газ обуротите утихват до към 1200 докъто незагрее
            Alfa Romeo 145 1,4 T.S. 103HP

            Comment


            • #7
              Откачи температурния датчик на инжекциона,при 155 е на тялото на термостата.Дръпни буксата и виж дали ще промени работата.И ако ходиш на диагностика,накарай ги да поровят и да потърсят какви температурни стойности ще се покажат.Щом като мирише много на бензин,нещо кара инжекциона да тъпче много бензин,като на студен двигател.
              Я кажи на студено,пак ли прави така?


              Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

              Comment


              • #8
                на студен двигател няма проблем освен миризмата но мръднели стрелката на температурата и се почва и колкото повече загрява толкова повече се и влушава след около 60 градуса вече почти неможе да се кара на тихи обороти
                Alfa Romeo 145 1,4 T.S. 103HP

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Dikata_BG Покажи съобщение
                  на студен двигател няма проблем освен миризмата но мръднели стрелката на температурата и се почва и колкото повече загрява толкова повече се и влушава след около 60 градуса вече почти неможе да се кара на тихи обороти

                  Пробвай с температирния датчик,ако е забил на "студено" тъпче с бензин,като е студена бива,после като загрее се дави и продължава горенето в колектора,затова и ти гърми сигурно!


                  Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
                    Пробвай с температирния датчик,ако е забил на "студено" тъпче с бензин,като е студена бива,после като загрее се дави и продължава горенето в колектора,затова и ти гърми сигурно!
                    Утре ще пробвам и ще пиша надявам се да е от него че ми изгори сумати и пари по гадаене и диагностики а се дразня да не върви на бензин
                    Alfa Romeo 145 1,4 T.S. 103HP

                    Comment


                    • #11
                      Така и така само умуваме,да ти дам още една идея за проба.Вземи от някъде друг темп.датчик,и само го закачи за буксата,без да сваляш твоя и да завиваш този.Със запалка леко загрявай самия датчик,ако променя работата,значи по ел.системата всичко е наред.Но въпреки всичко,съм почти сигурен че там ти е проблема.Защото имах на 100% същия проблем (но аз нямам газ).

                      Мотора пали от четвърт и колкото е по-студено,толкова по добре работеше,обаче почне ли да се затопля антифриза,всичко ставаше кенеф!Смених датчика и всичко заспа!

                      Ако се окаже от него,за нищо на света не купувай EPS!!!!Предложат ли ти го в магазина,бягай от там.Или Веглиа Борлети,Бош или Сименс!Всичко друго е 10-20 дни работа и после пак всичко от начало!Даже намери втора употреба,отколкото EPS.
                      Last edited by митака-пловдив; d.m.y г., 23:20.


                      Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
                        Ако се окаже от него,за нищо на света не купувай EPS!!!!Предложат ли ти го в магазина,бягай от там.Или Веглиа Борлети,Бош или Сименс!Всичко друго е 10-20 дни работа и после пак всичко от начало!Даже намери втора употреба,отколкото EPS.
                        аз пък съм с отлични впечатления от епс точно за термодатчици. вътре самия терморезистор струва точно 5 стотинки в магазина за електроника. за какво да даваш 50лв за бош.

                        колега, я виж най-простото. да не ти меси горивата когато си на бензин. някоя дюза да не би да изпуска.
                        точка

                        Comment


                        • #13
                          Не е температурния датчик намерих проблема оказа се стъпковото моторче (за празния ход) тези дни следва сваляне и почистване и тест с отново закачено моторче (око работи) или закупуване на друго
                          Alfa Romeo 145 1,4 T.S. 103HP

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Dikata_BG Покажи съобщение
                            Не е температурния датчик намерих проблема оказа се стъпковото моторче (за празния ход) тези дни следва сваляне и почистване и тест с отново закачено моторче (око работи) или закупуване на друго
                            Как разбра, че моторчето за празния ход е причината за проблема?


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Dikata_BG Покажи съобщение
                              П.С: когато съм на бензин покрай колата мирише ужасно на неизгорял бензин при теб така ли е?
                              Направими и впечатление смукача и когато я запаля държи около 1900-2000 обурота някакви идеи дали това е свързано с проблема или просто и се е замарсило стъпковото моторче когато я прехвърля на газ обуротите утихват до към 1200 докъто незагрее
                              И мойта вони много на бензин,но държи 1 мин най-много до 1200 оборота и си падат на 1000-900 дори и на съвсем студено
                              145 1.4 ts на газ с зелен капак и черна броня

                              Comment

                              Working...
                              X