Имам проблем според мен огромен колата (145 1.4 Т.С. 97') на бензин е голям проблем ако трябва да тръгна на бензин със загрята кола или се измъчвам или тя угася понеже не може да си вдигне оборотите с АГУ съм но никога в резервоара ми не е имало по малко от 1/4 бензин след 3000/3500 оборота си върви на бензин винаги вече немзнам какво да и правя сменях филтри отворих резервоара за да погледна цетката на помпата карах дюзите на ултра звук и си е се така ако има значение газовата ми е заволи с ТАП газ ламбда контрол и емулатор за ЕКУ-то (ламбда сондата я смених преди 14000 км) закачах я и днес на елкон но не отчита грешки някакви идеи какво може да е на газ няма никакви проблеми
Известие
Collapse
No announcement yet.
Гърми на бензин не на газ
Collapse
X
-
Дебитомер.0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
Автогаз сервиз-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727
-
Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщениеДебитомер.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Днес пробвах и смених дебитомера взех от познат (неговия е на <500км) същата работа е като загрее и гърмипосле реших да го откача и да видя как е когато е в авариен режим гърми пука ама няма разлика
Утре мисля пак да мина на елкон макар че знам какъв ще е ефекта.
П.С: когато съм на бензин покрай колата мирише ужасно на неизгорял бензин при теб така ли е?
Направими и впечатление смукача и когато я запаля държи около 1900-2000 обурота някакви идеи дали това е свързано с проблема или просто и се е замарсило стъпковото моторче когато я прехвърля на газ обуротите утихват до към 1200 докъто незагрее
Comment
-
Откачи температурния датчик на инжекциона,при 155 е на тялото на термостата.Дръпни буксата и виж дали ще промени работата.И ако ходиш на диагностика,накарай ги да поровят и да потърсят какви температурни стойности ще се покажат.Щом като мирише много на бензин,нещо кара инжекциона да тъпче много бензин,като на студен двигател.
Я кажи на студено,пак ли прави така?
Comment
-
на студен двигател няма проблем освен миризмата но мръднели стрелката на температурата и се почва и колкото повече загрява толкова повече се и влушава след около 60 градуса вече почти неможе да се кара на тихи обороти
Comment
-
Първоначално публикувано от Dikata_BG Покажи съобщениена студен двигател няма проблем освен миризмата но мръднели стрелката на температурата и се почва и колкото повече загрява толкова повече се и влушава след около 60 градуса вече почти неможе да се кара на тихи обороти
Пробвай с температирния датчик,ако е забил на "студено" тъпче с бензин,като е студена бива,после като загрее се дави и продължава горенето в колектора,затова и ти гърми сигурно!
Comment
-
Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщениеПробвай с температирния датчик,ако е забил на "студено" тъпче с бензин,като е студена бива,после като загрее се дави и продължава горенето в колектора,затова и ти гърми сигурно!
Comment
-
Така и така само умуваме,да ти дам още една идея за проба.Вземи от някъде друг темп.датчик,и само го закачи за буксата,без да сваляш твоя и да завиваш този.Със запалка леко загрявай самия датчик,ако променя работата,значи по ел.системата всичко е наред.Но въпреки всичко,съм почти сигурен че там ти е проблема.Защото имах на 100% същия проблем (но аз нямам газ).
Мотора пали от четвърт и колкото е по-студено,толкова по добре работеше,обаче почне ли да се затопля антифриза,всичко ставаше кенеф!Смених датчика и всичко заспа!
Ако се окаже от него,за нищо на света не купувай EPS!!!!Предложат ли ти го в магазина,бягай от там.Или Веглиа Борлети,Бош или Сименс!Всичко друго е 10-20 дни работа и после пак всичко от начало!Даже намери втора употреба,отколкото EPS.Last edited by митака-пловдив; d.m.y г., 23:20.
Comment
-
Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщениеАко се окаже от него,за нищо на света не купувай EPS!!!!Предложат ли ти го в магазина,бягай от там.Или Веглиа Борлети,Бош или Сименс!Всичко друго е 10-20 дни работа и после пак всичко от начало!Даже намери втора употреба,отколкото EPS.
колега, я виж най-простото. да не ти меси горивата когато си на бензин. някоя дюза да не би да изпуска.точка
Comment
-
Първоначално публикувано от Dikata_BG Покажи съобщениеНе е температурния датчик намерих проблема оказа се стъпковото моторче (за празния ход) тези дни следва сваляне и почистване и тест с отново закачено моторче (око работи) или закупуване на друго
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Dikata_BG Покажи съобщениеП.С: когато съм на бензин покрай колата мирише ужасно на неизгорял бензин при теб така ли е?
Направими и впечатление смукача и когато я запаля държи около 1900-2000 обурота някакви идеи дали това е свързано с проблема или просто и се е замарсило стъпковото моторче когато я прехвърля на газ обуротите утихват до към 1200 докъто незагрее145 1.4 ts на газ с зелен капак и черна броня
Comment
Comment