Известие

Collapse
No announcement yet.

Въздушен филтър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въздушен филтър

    Ако приемем, че спортния филтър вкарва повече въздух, няма ли да е по добре при обикновенна газова уредба да се постави обикновен филтър, който ще даде възможност да се завие трипътника и да харчи по малко ?

  • #2
    Ако "спортния" филтър е китайски за 15лв. е точно така.Ако обаче е истински оригинален такъв ,той е изчислен и няма как да вкарва повече въздух от необходимото.Аз съм с китайски и не видях разлика в разхода с него и с оригиналния който е в кутията.Също и баране по настройката на изпарителя и тройника не беше нужна след поставянето му(а причината е ,че кутията ми беше счупена и това е по-евтиното решение).Пък за звука на боксера става супер
    Alfa Romeo146 1.6i BOXER 96г.

    Comment


    • #3
      не съм доволен, защото от едната страна кутията ми е леко пукната и явно дърпа повече... 15 на 100 градско на газ е много за мене Филтъра ми е J&R хубав е ама не е пран от ... 20000 км
      Last edited by Karaqnev; d.m.y г., 16:27.

      Comment


      • #4
        Колега аз разкарах кутията и сложих конус(китайски) директно на маркуча с едни тръби пластмасови.Предпочитам всеки месец да давам по 15лв. за такъв отколкото да пера оригиналния.И м/у другото за градско 15/100 газ не ми се виждат много и аз харча толкова във В.Търново както с обикновения така и с този.С обикновена газова съм.
        Alfa Romeo146 1.6i BOXER 96г.

        Comment


        • #5
          на колко км треа да го пера тоя ?! и не може ли да не го пръскам с тия спрейчета, не става ли с нафта ?

          Comment


          • #6
            Треа го пЕреш максимум на 10 иляди километра колега...И не стаа с нафта. Като не ти се даат 40лв за почистващ спрей и омаслител, пЕри го с вОда и малко веро, а за омаслител вземи това . Струва точно 8лв
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #7
              ето едно разумно решение благодаря, нали знаеш студентска му работа... 40 лв са ми множко нещо, а колата я купих с филтъра и няма начин Имам още едно питане, ако някой знае дали ламбда сондата не работи ще се отрази ли на разхода на газ при обикновенно агу ?!

              Comment


              • #8
                Тц... Ако си с жило на газта директно към дроселовата клапа никак. Ако си с моторче (демек ти искаш еди-как си да върви мотора, ама ЕКУ-то иска и си прави друго), е много вероятно да ти клати оборотите на празен ход или да не може да ги закове, щото се ЕКУ-то се шашка и нон-стоп мърда дроселовата клапа. При обикновена уредба забележима разлика в харча не би следвало да се получи.
                Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
                Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
                Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
                Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

                Comment


                • #9
                  значи няма нужда за сега да го оправям това

                  Comment


                  • #10
                    Колега, с вакуумен изпарител ли си? Ако си, и е задръстен много филтъра, може - ама не само. Ти вземи го изчисти вече тоя пусти филтър и да се види какво и е на количката. И тебе да те стиснат за гърлото и ти ще дишаш някак си, но няма да е това, което трябва да е. Свещите и кабелите на колко пробег са? Проверявани ли са поне? Тука хвърляме боб и гледаме на кафе за момента. Нищо чудно, че по-знаещите, например robygas или kolev не се обаждат...
                    Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
                    Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
                    Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
                    Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

                    Comment


                    • #11
                      още не съм свикнал да се грижа за количката както и се полага съгласен съм. Не съм проверявал свещите и кабелите, но утре ще го направя, макар, че никакви такива признаци няма да има проблем с тях. Филтъра ще го изчистя и така Благодаря и още веднъж се извинявам ако темата е разисквана и излишна

                      Comment


                      • #12
                        При класическата газова уредба (без значение дали изпарителят е вакуумен или електрически), количеството газ, което се подава към двигателя, много силно се влияе от състоянието на филтъра.
                        Колкото по-задръстен е филтъра, толкова горивната смес е по-богата и обратно.

                        Общо взето има 2 начина за реглаж:

                        1 - Форсираш двигателя и същевременно притваряш кранчето (или кранчетата) на изхода на изпарителя докато усетиш, че двигателят се форсира по-тромаво. От това положение връщаш малко (отваряш ги примерно полвин оборот) и ги оставяш така.

                        2 - По добрият начин е чрез използването на газ анализатор на изгорелите газове.

                        При всички положения е по-добре въздушният филтър да бъде чист. В противен случай като цяло мощността на двигателя ще бъде по-ниска от нормалното.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Резултатите са следните Изобщо не съм доволен от обикновен филтър.
                          1. Със сигурност колата върви чувствително по малко. След реглаж на анализатор колата направо едвам върви и 2-3 пъти по не гръмна зверски.
                          2. Дали от времето, дали от филтъра колата почна да качва доста значително разход, а пак казвам едвам върви.
                          3. Никакъв "рез" .... сигурно 1,2,3 са еднакви ама така е по прегледно

                          Comment


                          • #14
                            А ще споделиш ли каква е "колата"?
                            За каква уредба става въпрос?
                            Къде и в какви режими се кара?
                            Как е на бензин и какъв е разхода?
                            Кога за последно е правена профилактика на изпарител и газов клапан?
                            И.т.н. все важни въпроси.
                            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                            Автогаз сервиз-
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                            Comment


                            • #15
                              Роби аз просто съм забравил Колата е 155 с обикновена газова уредба 1.8 т.с. като не е правила никакви проблеми преди. Трябваше просто да сменя филтъра и вместо да изпера спортния сложих обикновен и некак си загина Изпарител и всичко са на 6 месеца...

                              Comment

                              Working...
                              X