Нормално е да загине при положение, че сменяваш филтър.
Направи си сам реглаж както ти е казал колегата по-горе. Или поне пробвай. При всички случай една кола щом не върви-харчи. Независимо дали невървенето е от това, че не и стига или се дави. И в двата случая изгарянето на мотора е лошо.
Като работи на газ я дръж отвън на около 3000 оборота и сам пробвай да отвиваш или навиваш тройника на газта преди плочката. Остави я там където работи най- пълноценно. В смисъл-развий тройника за да и пуснеш гориво и като я държиш на около 3000 навивай леко докато не усетиш, че заглъхва. Тогава отвиваш половин оборот и пробваш в движение.
След това ако си промени реглажа на празния ход правиш същото /само, че на празен ход/и с винта на изпарителя като я оставяш там където на слух работи най добре.
Направи си сам реглаж както ти е казал колегата по-горе. Или поне пробвай. При всички случай една кола щом не върви-харчи. Независимо дали невървенето е от това, че не и стига или се дави. И в двата случая изгарянето на мотора е лошо.
Като работи на газ я дръж отвън на около 3000 оборота и сам пробвай да отвиваш или навиваш тройника на газта преди плочката. Остави я там където работи най- пълноценно. В смисъл-развий тройника за да и пуснеш гориво и като я държиш на около 3000 навивай леко докато не усетиш, че заглъхва. Тогава отвиваш половин оборот и пробваш в движение.
След това ако си промени реглажа на празния ход правиш същото /само, че на празен ход/и с винта на изпарителя като я оставяш там където на слух работи най добре.
Comment