Известие

Collapse
No announcement yet.

Въздушен филтър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Нормално е да загине при положение, че сменяваш филтър.
    Направи си сам реглаж както ти е казал колегата по-горе. Или поне пробвай. При всички случай една кола щом не върви-харчи. Независимо дали невървенето е от това, че не и стига или се дави. И в двата случая изгарянето на мотора е лошо.

    Като работи на газ я дръж отвън на около 3000 оборота и сам пробвай да отвиваш или навиваш тройника на газта преди плочката. Остави я там където работи най- пълноценно. В смисъл-развий тройника за да и пуснеш гориво и като я държиш на около 3000 навивай леко докато не усетиш, че заглъхва. Тогава отвиваш половин оборот и пробваш в движение.

    След това ако си промени реглажа на празния ход правиш същото /само, че на празен ход/и с винта на изпарителя като я оставяш там където на слух работи най добре.
    Last edited by robygas; d.m.y г., 07:11.
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

    Comment


    • #17
      гърмежите предполагам са от бедна смес ?

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Karaqnev Покажи съобщение
        гърмежите предполагам са от бедна смес ?
        Възможно е. Ако стария филтър е бил с по-малък дебит на въздуха, а сега си пуснал реално повече, то логично е да обедни сместа.
        Затова ти казах да отвиеш тройника.
        Има обаче вероятност и да има задръстен филтър на клапана за газта или проблем с изпарителя и реално дори и да отвиваш пак да няма добро хранене.
        Те за тва служи газоанализа. Ама трябва и да знаеш какво значат онея цифрички на анализатора.

        П.П. Пак инесох лекция. Не, че няма такива из раздела..
        Last edited by robygas; d.m.y г., 09:33.
        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
        Автогаз сервиз-
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
          Възможно е. Ако стария филтър е бил с по-малък дебит на въздуха, а сега си пуснал реално повече, то логично е да обедни сместа.
          Затова ти казах да отвиеш тройника.
          Има обаче вероятност и да има задръстен филтър на клапана за газта или проблем с изпарителя и реално дори и да отвиваш пак да няма добро хранене.
          Те за тва служи газоанализа. Ама трябва и да знаеш какво значат онея цифрички на анализатора.

          П.П. Пак инесох лекция. Не, че няма такива из раздела..
          Бях на газанализ и според тях всичко е наред в насройките, но пак казвам коренно различно поведение има колата. Ще си изпера филтърчето и ще го сложа пак него и пак реглаж за да видим... Няма го удоволствието от шофирането така Проблеми с изпарителя едва ли има все пак минати са 15к с него... въпреки че е възможно,но пък оборотите са перфектни Те си ми казаха като ми я настройваха, че ще я направят да харчи по малко сега в зимния сезон за да не ме боли глава ама ... то в крайна сметка мен си ме ръчка да върви

          Comment


          • #20
            Роби, направих настройката от трипътника и на изпарителя както ми каза, само исках да знам, когато настройвам от трипътника и колата е на 3000 оборота, веднага след като се почувства лек спад в оборотите отвивам с 0.5 или когато паднат вече с на 2000 примерно ? Вчера правих разни маневри и установих, че кутията на въздушния филтър направо липсва малка част от нея от към калника... там няма особенно голям приток на въздух според мен не би трябвало да е проблем ?

            Comment


            • #21
              Кутията на филтъра че имала дупка не е от голямо значение, стига да не пръска вода и кал по филтърния елемент. Естествено е добре през филтъра да не засмуква и много топъл въздух от двигателния отсек, но не е фатално.

              А за харченето по-малко през зимата - от карането на разни коли на газ с обикновени вакуумни газови съм забелязял, че точно зимата по-добре върви с повечко газ (аз си го обяснявам, че при настройка на +30 градуса например, като започне двигателя да засмуква въздух под нулата при същия вакуум във смукателния колектор в цилиндрите влиза по-плътен въздух, т.е. повече кислород и сместа оттам обеднява).
              Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
              Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
              Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
              Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Karaqnev Покажи съобщение
                Роби, направих настройката от трипътника и на изпарителя както ми каза, само исках да знам, когато настройвам от трипътника и колата е на 3000 оборота, веднага след като се почувства лек спад в оборотите отвивам с 0.5 или когато паднат вече с на 2000 примерно ? Вчера правих разни маневри и установих, че кутията на въздушния филтър направо липсва малка част от нея от към калника... там няма особенно голям приток на въздух според мен не би трябвало да е проблем ?
                Отвиваш го малко веднага след като почне да обеднява. След това я изфорсирваш няколко пъти и я оставяш на празен ход. Там също правиш корекция ако е необходимо.
                0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                Автогаз сервиз-
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                Comment


                • #23
                  Доста полезна тема и решения
                  А случайно някой да знае дебитомера дали оказва влияние в разхода или вървежа на газ?Питам защото моята клапа е счупена и я махнах.
                  Колкото повече набира,толкова повече набира

                  Comment


                  • #24
                    Щом си с обикновена АГУ, не би трябвало да оказва влияние

                    Comment


                    • #25
                      Ето тук http://www.alfaworkshop.co.uk/air_flow_meter.shtml казват, че дебитомера може да се прецака от омасляването на "спортните" филтри.
                      Вашето мнение?
                      Разликата между синовете ми и мен е в цената на играчките...все още...вече не...сега техните са по-скъпи...

                      Comment

                      Working...
                      X