Известие

Collapse
No announcement yet.

Разсъждения за разхода.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Разсъждения за разхода.

    Колеги искам да ви попитам .. Моята алфа 146 1.6 ТС започна да гори много 20 лв изминавам 100 км извънградско да кажете каде може да е проблем ... и искам да ви попитам, сега съм с обикновена газова, та колко пари ше ми излезе да я направя газов инжекцион .. ? благодаря

  • #2
    Първоначално публикувано от pashata1 Покажи съобщение
    Колеги искам да ви попитам .. Моята алфа 146 1.6 ТС започна да гори много 20 лв изминавам 100 км извънградско да кажете каде може да е проблем ... и искам да ви попитам, сега съм с обикновена газова, та колко пари ше ми излезе да я направя газов инжекцион .. ? благодаря
    Нов и що годе читав ГИ с монтаж и 2 годишна гаранция (или 100 К пробег) - около 1000 - 1100 лв.

    PS Ако си ползваш старата бутилка и нещата около нея - може би с около 150 лв надолу.
    Завишеният ти разход може да се дължи на скапани гумички на клапите или разтеглена мембрана на втората камера.
    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 23:07.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Нов и що годе читав ГИ с монтаж и 2 годишна гаранция (или 100 К пробег) - около 1000 - 1100 лв.

      PS Ако си ползваш старата бутилка и нещата около нея - може би с около 150 лв надолу.
      Завишеният ти разход може да се дължи на скапани гумички на клапите или разтеглена мембрана на втората камера.
      Колега много висока цена казваш .. днеска питах един приятел и тои ми каза, че знае каде слагат чисто нови инжекциони за по 850 лв с 2 години гаранция.... а за гумичките и мембраната дай малко повече инфо, че не съм много на ти ... мембраните в испаритела ли става въпрос, ако е за тях съм ги сменял .. а за гумичките не мога да се сетя за кои става дума

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от pashata1 Покажи съобщение
        Колега много висока цена казваш .. днеска питах един приятел и тои ми каза, че знае каде слагат чисто нови инжекциони за по 850 лв с 2 години гаранция.... а за гумичките и мембраната дай малко повече инфо, че не съм много на ти ... мембраните в испаритела ли става въпрос, ако е за тях съм ги сменял .. а за гумичките не мога да се сетя за кои става дума
        За цените може и да греша. Когато преди 3 месеца реших да слагам ГИ, до такова заключение стигнах след проучването, което направих тогава. А именно - нова уредба от среден клас (до момента нямам никакви оплаквания, а и доста други колеги също) = около 1000 лв.

        Относно сегашния ти изпарител:
        Разходът силно се влияе от състоянието на гумичките на двете клапи. Едната затваря входа на течната газ и така регулира налягането в първата камера. Втората се намира на клапата между първата и втората камера. Тя практически дозира горивото.
        Особено първата много се цапа от мръсна газ (ако няма филтър) На всичките ми изпарители, които съм ползвал до момента тези гумички съм ги сменял на около 10 К пробег.
        Повишеният разход може да се дължи и на други неща, като задръстен въздушен филтър, недобре затварящ газов клапан на входа на изпарителя, лош реглаж на уредбата или лоша работа на двигателя и на бензин.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          При мен след смяна на всички пръстени и мембрани на 3 годишен изпарител Ловато проблема със завишения разход остана.
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Liminat Покажи съобщение
            При мен след смяна на всички пръстени и мембрани на 3 годишен изпарител Ловато проблема със завишения разход остана.
            Само на газ ли е висок разходът?


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Само на газ ли е висок разходът?
              От много време не съм карал на бензин, ползвам го само при запалване и при 3000 оборота минавам на газ, та нямам наблюдения.
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Liminat Покажи съобщение
                От много време не съм карал на бензин, ползвам го само при запалване и при 3000 оборота минавам на газ, та нямам наблюдения.
                Скоро мерил ли си компресия? И аз така бях по едно време. Карах само на газ. Дори и палех само на газ. По някое време разходът се вдигна а двигателят започна да работи по-лошо. След като смених карантията на изпарителя, нищо не се промени и когато премерих компресия, установих изгорели клапани.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от pashata1 Покажи съобщение
                  Колеги искам да ви попитам .. Моята алфа 146 1.6 ТС започна да гори много 20 лв изминавам 100 км извънградско да кажете каде може да е проблем ... и искам да ви попитам, сега съм с обикновена газова, та колко пари ше ми излезе да я направя газов инжекцион .. ? благодаря
                  Бих започнал от най-лесното-газанализатор.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Скоро мерил ли си компресия? И аз така бях по едно време. Карах само на газ. Дори и палех само на газ.
                    Не съм, стрелка се като катеричка винаги, когато реша да я изпъна, май ще трябва да я проверя, както и свещи отново /на около 6-7000км са/ това-онова.
                    Имах и аз период, в който карах само на газ, беше загинала бензиновата помпа и докато я сменя и отпрах едни поне 1000 км.
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от pashata1 Покажи съобщение
                      Колега много висока цена казваш .. днеска питах един приятел и тои ми каза, че знае каде слагат чисто нови инжекциони за по 850 лв с 2 години гаранция.... а за гумичките и мембраната дай малко повече инфо, че не съм много на ти ... мембраните в испаритела ли става въпрос, ако е за тях съм ги сменял .. а за гумичките не мога да се сетя за кои става дума
                      а въздушен филтър сменял ли си, ако не - смени го и после смени и газстанцията.
                      точка

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                        а въздушен филтър сменял ли си, ако не - смени го и после смени и газстанцията.
                        Братле, сменил съм го въздушния филтър, а газстанцията всеки път е различна и промяна няма... ходих при еди газаджия и ми каза че било от влажния въздух и затова гори много..ебах го тоя влажен въздух, преди горесхе 8 сега 18 аман от газаджии

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от pashata1 Покажи съобщение
                          Братле, сменил съм го въздушния филтър, а газстанцията всеки път е различна и промяна няма... ходих при еди газаджия и ми каза че било от влажния въздух и затова гори много..ебах го тоя влажен въздух, преди горесхе 8 сега 18 аман от газаджии
                          Не е никак сложно да пипнеш и сам по настройката на газовата. Като начало започни да затваряш кранчето (или кранчетата), което се намира на изходния маркуч на изпарителя, преди смесителната плочка. При работещ двигател, подаваш газ с педала и усещаш как се форсира днигателя. Същевременно плавно завиваш кранчето, докато усетиш, че двигателят започва да се форсира по-тромаво. Връщаш половин оборот от това положение и пробваш как е разходът. Ако в движение я усещаш по-тромава, отвиваш още малко но не-повече от необходимото. Разходът много силно зависи от положението на това кранче.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Не е никак сложно да пипнеш и сам по настройката на газовата. Като начало започни да затваряш кранчето (или кранчетата), което се намира на изходния маркуч на изпарителя, преди смесителната плочка. При работещ двигател, подаваш газ с педала и усещаш как се форсира днигателя. Същевременно плавно завиваш кранчето, докато усетиш, че двигателят започва да се форсира по-тромаво. Връщаш половин оборот от това положение и пробваш как е разходът. Ако в движение я усещаш по-тромава, отвиваш още малко но не-повече от необходимото. Разходът много силно зависи от положението на това кранче.
                            Пипал съм го и това кранче ... сега е в такова положение, че ако го затворя още малко и колата почне да глъхне като подам гас .. такаче мисля, че там е в ред ... някаде другаде е проблема явно

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от pashata1 Покажи съобщение
                              ..ебах го тоя влажен въздух, преди горесхе 8 сега 18 аман от газаджии
                              Абе няма да е от влажен въздух то /ега ти газаджията, тоя направо е лауреат с това изказване/ и не гори 18 а е под 15/100, което пак не е никак малко за дълъг път.
                              Сега застудя, температурите на двигателя виждаш ли ги по-ниски в сравнение с други алфи, или да загрява по-бавно в сравнение с времето, когато е била в ред?
                              Alfa Romeo 147 1.9 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X