Здравейте колеги колата ми е алфа 145 1.4 на обикновенна газова ловато слагана в италия... та сега зимата забелязах че когато колата е студена върви много по добре на газ от колкото като загрее на 80 градуса... като е студена има повече ряз и набира много по добре дигне ли към 80 градуса и става тромава и спъната, това нормално ли е ? и попринцип знаете ли нормалната температура на двигателя на тези туин спаркове... ?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Температура на двигателя на газ..
Collapse
X
-
Ще се радвам, ако някой даде отговор по темата, защото и при мене е така. Разликата е, че мойта е боксер, с изпарител съм- не е газов инжекцион. Но може точно това да е грешката- при нормална работа (на бензин) горивната смес се регулира автоматично, а при такива недоносени работи като при мене.... Все пак газовия инжекцион си има чип, който регулира сместта, а при мене пропорциите не се променят независимо дали е топла или студена.145 1.6 boxer
146ti
-
По принцип студена колата на газ се дави, та ако следваме логиката щом студена ви е добре, то топла ви идва беднаИмате си кранчета на уредбите, те са си ваши, барникайте си ги
ние нямаме това щастие
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеПо принцип студена колата на газ се дави, та ако следваме логиката щом студена ви е добре, то топла ви идва беднаИмате си кранчета на уредбите, те са си ваши, барникайте си ги
ние нямаме това щастие
156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
По принцип това е така когато си на бензин. На газ ако ти е богата когато е топла, студена ще супер удавена заради течната фаза. Моите наблюдения върху моя кола са, че когато е добре топла, студена е леко задавена, ако реша да я паля сутрин с първото завъртане я давя, второто въртя на средно положение на копче т.е. без гориво и в момента когато пали я давам на газ.
пп Разбира се, може нещо да съм в грешка, капацитета в раздела да вземе отношениеLast edited by code; d.m.y г., 09:49.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеПо принцип това е така когато си на бензин. На газ ако ти е богата когато е топла, студена ще супер удавена заради течната фаза. Моите наблюдения върху моя кола са, че когато е добре топла, студена е леко задавена, ако реша да я паля сутрин с първото завъртане я давя, второто въртя на средно положение на копче т.е. без гориво и в момента когато пали я давам на газ.
пп Разбира се, може нещо да съм в грешка, капацитета в раздела да вземе отношениеDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Това ще рече, че мога да я настроя като за загряла, защото винаги я паля на бензин и превключвам на газ чак, когато вдигне поне 40 градуса. Задължително след като паркирам винаги минавам на бензин и премахвам автоматичното превключване на газ, защото при мене сменя, когато мине 2500 оборота, а след, като запали двигателя винаги стига до това ниво (оборотите) сам без да пипам педалите и така си превключва сама още на първата секунда, което не ме устройва.145 1.6 boxer
146ti
Comment
-
Първоначално публикувано от shagrath Покажи съобщениеТова ще рече, че мога да я настроя като за загряла, защото винаги я паля на бензин и превключвам на газ чак, когато вдигне поне 40 градуса. Задължително след като паркирам винаги минавам на бензин и премахвам автоматичното превключване на газ, защото при мене сменя, когато мине 2500 оборота, а след, като запали двигателя винаги стига до това ниво (оборотите) сам без да пипам педалите и така си превключва сама още на първата секунда, което не ме устройва.
Това, че обръща на еди-какви си обороти няма отношение към задължението ти да обръщаш с копчето на бензин докато не се подгрее мотора.0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
Автогаз сервиз-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727
Comment
-
Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщениеРеглаж се прави на загрят мотор.
Това, че обръща на еди-какви си обороти няма отношение към задължението ти да обръщаш с копчето на бензин докато не се подгрее мотора.145 1.6 boxer
146ti
Comment
-
Сместа се регулира на загрят мотор.
При сутрешно палене на газ, газта има отчасти и течна фаза. Това не е нарочно така, но дава необходимото обогатяване на горивната смес.
Паленето на газ и карането само на газ изобщо не е вредно, а напротив!
Основното износване на буталата и цилиндрите е по време на старта и загряването.
Когато е студен мотора, голямото количество студен бензин измива маслото от цилиндрите и имаме сухо триене.
При газта не е така. Тя не измива маслото от цилиндрите.
Това е и основното предимство на обикновенната газова уредба!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от kemakoz Покажи съобщениедо тук добре а сега ако обясните и за кранчетата, до колкото си спомняма те са 2 на изпарителя, кое за какво е? и според какво да ги регулирам
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеСместа се регулира на загрят мотор.
При сутрешно палене на газ, газта има отчасти и течна фаза. Това не е нарочно така, но дава необходимото обогатяване на горивната смес.
Паленето на газ и карането само на газ изобщо не е вредно, а напротив!
Основното износване на буталата и цилиндрите е по време на старта и загряването.
Когато е студен мотора, голямото количество студен бензин измива маслото от цилиндрите и имаме сухо триене.
При газта не е така. Тя не измива маслото от цилиндрите.
Това е и основното предимство на обикновенната газова уредба!
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеКакъв е изпарителят? На някои изпарители има 1 кранче от което се регулира количеството газ за празния ход. Ако има второ кранче, то обикновено служи за регулиране на чувствителността.точка
Comment
-
Колев, слагаш концентрат антифриз и си свиркаш. До сега не ми е замръзвал изпарител. Важното е и да има голям дебит през изпарителя.
Малкия винт е за празния ход. Завиваш го до дупка и го отвиваш на два оборота. Трябва да се чува леко съскане при подаване на контакт. Големия е за чувствителността. При загрял мотор, намираш най-добрите обороти и започваш да го завиваш, до като започнат да падат.
После се захващаш с клапана на газовия маркуч.
Вдигаш оборотите на 3 000 и застопоряваш дроселната клапа.
Преведено,не мърдаш газта.
Намираш най-високите обороти и като започнат да падат от завиване- спираш!
Може да отвиеш на половин оборот.
Връщаш се на дебелия винт на изпарителя и пак повтаряш операцията!
Най-накрая- тест на пътя!
Всеки , който кара на газ с обикновена газова, трябва да умее тоя реглаж.
Колкото и добре да му го направят в сервиза, самия изпарител може да изгуби реглажа си.
Най-добрия реглаж става с газоанализатор!
Това до тука се прави от зор!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment