благодаря колеги при първа възможност ще пробвам реглажа !
Известие
Collapse
No announcement yet.
Температура на двигателя на газ..
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеКолев, слагаш концентрат антифриз и си свиркаш. До сега не ми е замръзвал изпарител. Важното е и да има голям дебит през изпарителя.то замръзването е проблем на отоплението на изпарителя от кофти монтаж обикновено, ама много хора си карат така. изпарителя става една ледена буца.
точка
Comment
-
Първоначално публикувано от kemakoz Покажи съобщениедо тук добре а сега ако обясните и за кранчетата, до колкото си спомняма те са 2 на изпарителя, кое за какво е? и според какво да ги регулирам
Отгоре има врътка която е за празния ход на двигателя.. Отпред има по-голяма .. тя е чувствителност на изпарителя.
И има още една/две преди плочката с които се регулира засмукването на гас при натоварен двигател.
Има други марки изпарители при които "кранчетата" са различен тип.. BRC, EMME, и прочие.. но принципът за настройка е един и същ.
(Това е само за електрическите изпарители .. при вакуумните е малко по различно.. но те са вече стари и на изчезване.)
Най-доброто което можеш да направиш.. отиваш на реглаж при някой газаджия .. добре е да е познат или поне с опит и да ти настрои колата. За Пазарджик и окръг мога да помагам на колегите.. Ако си към София .. Роби е твоят човек..Fiat Bravo 2.0 8V Twin Spark - Ex /155 2.0 8V Twin Spark - Ex/ Fiat Marea 1.6 16V LPG - Service car
Peterson 90cc - Ex/ Piaggo Zip 75cc Fast & Furious!! / Suzuki Bandit 400 VC - Ex/ Honda 919 Hornet '04 - My brand new LOVE
Comment
-
Да подкрепя пост 15 и колегата преди мене.
Днеска минах през Роби и Пропер, да се запознаеме на живо и да си полафим! Беше много приятно.
Роби ме извъртя и ми открадна за малко Катъра.
Преведено, върза го към газоанализатора и елкона или каквото беше там.
Добре работещата, според мен и на слух газова се оказа тоталка!
Бедна смес на празен ход, още по-бедна под товар.
Газове да ти се завърти свят!
На всичко отгоре откри и голямо предварение, което регулира по газоанализатора, за което шапка му свалям на мръсника!
Единствено, което му хареса бяха кабелите на Крис и свещите Лоджи, за които редовно ме хока Боби.
Определено мотора се засили в ниски и средни обороти. Във високи няма как да му хванеш края.
С една дума, регулирайте по описания начин, но само до като стигнете в сервиза.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Колегите кажете добър сервиз в софия където могат да я регулират газовата.
А колкото до студеното палене съм чувал че в изпарителя има две мембрани които са от гума и когато е много студена газта те се напукват... колко е вярно незнам
А и колеги да питам за още нещо, на последък когато е студена и е на газ държи си нормалните обороти около 800- 1000 но се усеща че двигателе се тресе като мина на бензин спира това тресене. Когато подам газ или когато загрее не тресе, та това ми стана интересно ?
Comment
-
Това се получава защото изпаритея ти не е достатъчно загрят и течната газ която влиза в него не може да се изпари достатъчно ... в двигателя ти влиза доста по богата смес от нужното и така докато загрее и започне да работи нормално .. зимно време я карай малко повече на бензин преди да прехвърлиш на газ .. по добре за изпарителя ... пък и за джоба тиЗа добър газаджия говори с колегата роби
Fiat Bravo 2.0 8V Twin Spark - Ex /155 2.0 8V Twin Spark - Ex/ Fiat Marea 1.6 16V LPG - Service car
Peterson 90cc - Ex/ Piaggo Zip 75cc Fast & Furious!! / Suzuki Bandit 400 VC - Ex/ Honda 919 Hornet '04 - My brand new LOVE
Comment
-
Първоначално публикувано от kemakoz Покажи съобщениеЗдравейте колеги колата ми е алфа 145 1.4 на обикновенна газова ловато слагана в италия... та сега зимата забелязах че когато колата е студена върви много по добре на газ от колкото като загрее на 80 градуса... като е студена има повече ряз и набира много по добре дигне ли към 80 градуса и става тромава и спъната, това нормално ли е ? и попринцип знаете ли нормалната температура на двигателя на тези туин спаркове... ?Alfa 145 1.4 TS 1998 г. с ГИ - 250хил
Comment
-
Първоначално публикувано от someone Покажи съобщениеПри мен ситуацията е тотално същата, само че съм с газов инжекцион /някакъв слаган в италия/. Това кранче на бутилката - отвито и завито все тая. Като загрее пука, придърпва, забива муцуна. От 40-80 гр върв без изброените проблеми. На бензин също е ОК.
Лвк за два гроша!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment