Известие

Collapse
No announcement yet.

Температура на двигателя на газ..

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    благодаря колеги при първа възможност ще пробвам реглажа !

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
      Колев, слагаш концентрат антифриз и си свиркаш. До сега не ми е замръзвал изпарител. Важното е и да има голям дебит през изпарителя.
      аааа, чичка, концентрати само на масата слагаме то замръзването е проблем на отоплението на изпарителя от кофти монтаж обикновено, ама много хора си карат така. изпарителя става една ледена буца.
      точка

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от kemakoz Покажи съобщение
        до тук добре а сега ако обясните и за кранчетата, до колкото си спомняма те са 2 на изпарителя, кое за какво е? и според какво да ги регулирам
        Зависи от изпарителя .. Пример: LOVATO RGE92

        Отгоре има врътка която е за празния ход на двигателя.. Отпред има по-голяма .. тя е чувствителност на изпарителя.
        И има още една/две преди плочката с които се регулира засмукването на гас при натоварен двигател.

        Има други марки изпарители при които "кранчетата" са различен тип.. BRC, EMME, и прочие.. но принципът за настройка е един и същ.

        (Това е само за електрическите изпарители .. при вакуумните е малко по различно.. но те са вече стари и на изчезване.)
        Най-доброто което можеш да направиш.. отиваш на реглаж при някой газаджия .. добре е да е познат или поне с опит и да ти настрои колата. За Пазарджик и окръг мога да помагам на колегите.. Ако си към София .. Роби е твоят човек..
        Fiat Bravo 2.0 8V Twin Spark - Ex /155 2.0 8V Twin Spark - Ex/ Fiat Marea 1.6 16V LPG - Service car
        Peterson 90cc - Ex/ Piaggo Zip 75cc Fast & Furious!! / Suzuki Bandit 400 VC - Ex/ Honda 919 Hornet '04 - My brand new LOVE

        Comment


        • #19
          Да подкрепя пост 15 и колегата преди мене.
          Днеска минах през Роби и Пропер, да се запознаеме на живо и да си полафим! Беше много приятно.
          Роби ме извъртя и ми открадна за малко Катъра.
          Преведено, върза го към газоанализатора и елкона или каквото беше там.
          Добре работещата, според мен и на слух газова се оказа тоталка!
          Бедна смес на празен ход, още по-бедна под товар.
          Газове да ти се завърти свят!
          На всичко отгоре откри и голямо предварение, което регулира по газоанализатора, за което шапка му свалям на мръсника!
          Единствено, което му хареса бяха кабелите на Крис и свещите Лоджи, за които редовно ме хока Боби.
          Определено мотора се засили в ниски и средни обороти. Във високи няма как да му хванеш края.
          С една дума, регулирайте по описания начин, но само до като стигнете в сервиза.
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #20
            Колегите кажете добър сервиз в софия където могат да я регулират газовата.

            А колкото до студеното палене съм чувал че в изпарителя има две мембрани които са от гума и когато е много студена газта те се напукват... колко е вярно незнам

            А и колеги да питам за още нещо, на последък когато е студена и е на газ държи си нормалните обороти около 800- 1000 но се усеща че двигателе се тресе като мина на бензин спира това тресене. Когато подам газ или когато загрее не тресе, та това ми стана интересно ?

            Comment


            • #21
              Това се получава защото изпаритея ти не е достатъчно загрят и течната газ която влиза в него не може да се изпари достатъчно ... в двигателя ти влиза доста по богата смес от нужното и така докато загрее и започне да работи нормално .. зимно време я карай малко повече на бензин преди да прехвърлиш на газ .. по добре за изпарителя ... пък и за джоба ти За добър газаджия говори с колегата роби
              Fiat Bravo 2.0 8V Twin Spark - Ex /155 2.0 8V Twin Spark - Ex/ Fiat Marea 1.6 16V LPG - Service car
              Peterson 90cc - Ex/ Piaggo Zip 75cc Fast & Furious!! / Suzuki Bandit 400 VC - Ex/ Honda 919 Hornet '04 - My brand new LOVE

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от kemakoz Покажи съобщение
                Здравейте колеги колата ми е алфа 145 1.4 на обикновенна газова ловато слагана в италия... та сега зимата забелязах че когато колата е студена върви много по добре на газ от колкото като загрее на 80 градуса... като е студена има повече ряз и набира много по добре дигне ли към 80 градуса и става тромава и спъната, това нормално ли е ? и попринцип знаете ли нормалната температура на двигателя на тези туин спаркове... ?
                При мен ситуацията е тотално същата, само че съм с газов инжекцион /някакъв слаган в италия/. Това кранче на бутилката - отвито и завито все тая. Като загрее пука, придърпва, забива муцуна. От 40-80 гр върв без изброените проблеми. На бензин също е ОК.
                Alfa 145 1.4 TS 1998 г. с ГИ - 250хил

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от someone Покажи съобщение
                  При мен ситуацията е тотално същата, само че съм с газов инжекцион /някакъв слаган в италия/. Това кранче на бутилката - отвито и завито все тая. Като загрее пука, придърпва, забива муцуна. От 40-80 гр върв без изброените проблеми. На бензин също е ОК.
                  Според мен си сменете гумичките на клапаните в изпарителите и нещата ще се оправят.
                  Лвк за два гроша!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment

                  Working...
                  X