Известие

Collapse
No announcement yet.

Обикновенна газова става ли за 156 1.8 т.с

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ludkanar Покажи съобщение
    Така, виждам че си доста запознат да питам нещо. Какъв по точно е проблема с токовете, от кое разхода е с 2 литра повече и защо не е оправдано да сложиш метален колектор?
    здр колега за токове няма смисъл да говорим защото е една безкрайна тема но една свещ да започне да не работи както трябва и запоява купона. обикновената газова гори винаги повече от ГИ защото просто не може да се регулира правилно сместа на газ и на въздух и с обик. газова просто забравяш за поне 30% от конете. И ако искаш да си караш колата с удоволствие жертваш едни 300-400 лв отгоре и за 1 год с гаранция ще ги избиеш от разхода на горивото и метални колектори не ти трябват
    Last edited by angel_1987; d.m.y г., 13:50.
    1,8 16v TS 144кс,1998г

    Comment


    • #17
      Аз приключвам със споровете всеки си има глава на раменете и се предполага че знае какво да прави.Повечето в този форум си дрънкат ей така и само плашат останалите,но няма значение.Всеки е прав за себеси,никой никого неможе да накара да направи нещо против волята му такаче правете квот правите само с акъл.Аз съм си доволен от обикновенната газова и съм сигурен че няма да върви кой знае колко по-вече от ГИ,а и разхода ми е добър.Лек ден приятели
      Mercedes W202 - 200kompressor 99'
      Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
      Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от ludkanar Покажи съобщение
        Аз приключвам със споровете всеки си има глава на раменете и се предполага че знае какво да прави.Повечето в този форум си дрънкат ей така и само плашат останалите,но няма значение.Всеки е прав за себеси,никой никого неможе да накара да направи нещо против волята му такаче правете квот правите само с акъл.Аз съм си доволен от обикновенната газова и съм сигурен че няма да върви кой знае колко по-вече от ГИ,а и разхода ми е добър.Лек ден приятели

        щом казваш че дрънкам глупости няма проблем на твоето да е.По умни хора от нас са го измислили ГИ и са сметнали че е по добре аз се доверявам на тях.

        пп. Ако това което съм написал са глупости или е грешно много ще се радвам да ме поправи някой който е компетентен
        1,8 16v TS 144кс,1998г

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ludkanar Покажи съобщение
          Аз приключвам със споровете всеки си има глава на раменете и се предполага че знае какво да прави.Повечето в този форум си дрънкат ей така и само плашат останалите,но няма значение.Всеки е прав за себеси,никой никого неможе да накара да направи нещо против волята му такаче правете квот правите само с акъл.Аз съм си доволен от обикновенната газова и съм сигурен че няма да върви кой знае колко по-вече от ГИ,а и разхода ми е добър.Лек ден приятели
          Я вземи тогава си махни плочката и я изръчкаи ама яко на бензин и после го направи това същото ама с поставена плочка за газта и виж какво ще се случи...
          Нормалната газова уредба е удачна за карбураторни коли! С нормална газова уредба РИСКА от гърмеж е доста по-висок (а ако е на кола с 8 кабела и свещи....)
          Разхода на газ при добра настроика и на двете уредби (ГИ и класическа) според мен е почти сходен!
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
            Я вземи тогава си махни плочката и я изръчкаи ама яко на бензин и после го направи това същото ама с поставена плочка за газта и виж какво ще се случи...
            Нормалната газова уредба е удачна за карбураторни коли! С нормална газова уредба РИСКА от гърмеж е доста по-висок (а ако е на кола с 8 кабела и свещи....)
            Разхода на газ при добра настроика и на двете уредби (ГИ и класическа) според мен е почти сходен!
            така е карал съм и с двата типа уредби и за мен ГИ е по добрия вариянт 300 лв повече 1000 проблема по малко
            1,8 16v TS 144кс,1998г

            Comment


            • #21
              А да ви питам има ли разлика във вървежа с метален и пластмасов колектор,че аз от тая плочка неусещам?
              Mercedes W202 - 200kompressor 99'
              Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
              Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ludkanar Покажи съобщение
                А да ви питам има ли разлика във вървежа с метален и пластмасов колектор,че аз от тая плочка неусещам?
                Няма и да усетиш.
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ludkanar Покажи съобщение
                  А да ви питам има ли разлика във вървежа с метален и пластмасов колектор,че аз от тая плочка неусещам?
                  До момента в който пластмасовият колектор не се спраска, разлика във вървежа няма.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    А ако ви кажа че има...а сега си помислете защо има обаче.
                    Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                    Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                    Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                    Comment


                    • #25
                      Вече са го казали http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=54333

                      Comment

                      Working...
                      X