Известие

Collapse
No announcement yet.

Директно впръскване на газ ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
    Колеги моят туинс парк е с Lpi инжекцион,купих го от Холандия с цел продажба в бг,колата е супер но в България се подиграват с мен изкат да ми дадат 2000 лева за нея.То само Lpi-то е 5000 лева минимум.За това реших да си я задържа.Пали директно на газ,какво да кажа,Lpi-то няма нищо общо с газовите боклуци за по 1000 лева които се предлагат при нас.
    Какъв е мотора? И при -10 ли пали на газ? Как е разхода?


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      1.8 ТС 140 коня.Сега в България нали беше и -15 само като види ключа и пали.Разхода колега не е засичан още като хората,има неща за смяна като масло, свещи и горивен филтър.Само ще кажа едно,в бг газта е пълен боклук!Ония ден сипах на петрол на хемус посока варна,колата почна да забива.Доколкото се информирах Lpi-то няма периодична подръжка като тия с изпаритела.
      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

      Comment


      • #33
        Основният проблем при директното впръскване на газ в цилиндъра е неговото преохлаждане. Вероятността да замръзнат свещите при директно палене е голяма, но явно и на това са му измислили решение. Въпросът е : какво се печели и какво се губи от тая система. Защото ако разликата е в няколко десетки грама на 100 км, то при тая цена се обезсмисля напълно.
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          Основният проблем при директното впръскване на газ в цилиндъра е неговото преохлаждане. Вероятността да замръзнат свещите при директно палене е голяма, но явно и на това са му измислили решение. Въпросът е : какво се печели и какво се губи от тая система. Защото ако разликата е в няколко десетки грама на 100 км, то при тая цена се обезсмисля напълно.

          Какво преохлаждане те гони колега,на горещ двигател да му впръскаш студена газ знаеш ли какво става?Или да му подадеш искра? Предимствата не са малко.При такъв с изпаритил на студен двигател трябва да караш поне 10 км, че да превключи на газ .Или 10 минути работа на място.И в двата случая 1 л. бензин заминава.30 студени старта по 1 л.=30 л.x 2 кинта= 60 кинта само за бензин за един месец ако ходиш всяка сутрин на работа.Тия с изпаритела колкото и да е икономичен двигатела под 10 газ няма да паднеш никога.Тая необслужена със отворен термостат,двигатела не загряваше грам даваше 9.Няма периодична подръжка.Други предимства да изброявам ли?
          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

          Comment


          • #35
            Има филтър за газ в т.н. 'мултивалв' - демек кюпа със помпа, сонда и прочие... И отделно се налага да се слага масло в помпата след някакъв пробег, щото изчезва по малко.
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              Основният проблем при директното впръскване на газ в цилиндъра е неговото преохлаждане. Вероятността да замръзнат свещите при директно палене е голяма, но явно и на това са му измислили решение. Въпросът е : какво се печели и какво се губи от тая система. Защото ако разликата е в няколко десетки грама на 100 км, то при тая цена се обезсмисля напълно.
              Не става въпрос за директно впръскване в цилиндъра а за впръскване преди всмукателните портове, подобно на бензиновата инжекция.
              Не знам каква е ситуацията при студен старт, но в работен режим моторът би трябвало да има по-голям КПД, защото изпарението на газта в горивната камера води до понижаване на температурата и. А колкото по-голяма температурна разлика преди и след палене - толкова по-голям КПД.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
                Колеги моят туинс парк е с Lpi инжекцион,купих го от Холандия с цел продажба в бг,колата е супер но в България се подиграват с мен изкат да ми дадат 2000 лева за нея.То само Lpi-то е 5000 лева минимум.За това реших да си я задържа.Пали директно на газ,какво да кажа,Lpi-то няма нищо общо с газовите боклуци за по 1000 лева които се предлагат при нас.
                Значи по твоята логика си дал минимум 2500 € за газовата система, а колко додаде за колата?
                Lexus IS200

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
                  Какво преохлаждане те гони колега,на горещ двигател да му впръскаш студена газ знаеш ли какво става?Или да му подадеш искра? Предимствата не са малко.При такъв с изпаритил на студен двигател трябва да караш поне 10 км, че да превключи на газ .Или 10 минути работа на място.И в двата случая 1 л. бензин заминава.30 студени старта по 1 л.=30 л.x 2 кинта= 60 кинта само за бензин за един месец ако ходиш всяка сутрин на работа.Тия с изпаритела колкото и да е икономичен двигатела под 10 газ няма да паднеш никога.Тая необслужена със отворен термостат,двигатела не загряваше грам даваше 9.Няма периодична подръжка.Други предимства да изброявам ли?
                  Баси сметките вадиш човек. 1 литър за 10 минути на място?! 10км да превключи на газ?!
                  Студен старт не включи ли на връщане от работа? 120 лв демек. Добре, че не карам само на бензин, да ми харчи по 2лв на км, направо да си се возя с такси.


                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                    Баси сметките вадиш човек. 1 литър за 10 минути на място?! 10км да превключи на газ?!
                    Студен старт не включи ли на връщане от работа? 120 лв демек. Добре, че не карам само на бензин, да ми харчи по 2лв на км, направо да си се возя с такси.

                    Колега,предполагам знаеш че един автомобил,на студен старт харчи в пъти пъти повече, от когато си е загрял.Друг е въпроса че бензина при нас е А-86 а не А-95.Понеже живея от години в Холандия, често си идвам и разликата в горивата е повярвай ми грандоманска.В нашето направо си има вода.В бг колата ми почва да забива, губи поне 20 коня и харчи двойно.Карал съм на газ от тия за по илядо лева инжекциятя,и то различни коли.Винаги слагам с по 3 литра над резервата,и след 3 дена ми светва резервата.Да не говорим че тия за по илядо лева се водят нисък клас газови инжекциони.

                    Колега Mind_Control Колата я купих с Lpi-то.Давах я за 2300 лв., без нито една забележка на реалните 256 000 км.Със току що сменен от мен термостат Беар, добри зимни гуми, обаче Ганьо иска да е..... дявола във въздуха, и да я вземе за 2000 лв.Аре да си кара там раздрънкания дизел с наливна нафта и да не ме занимават с глупости?
                    Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 10:37.
                    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                    Comment


                    • #40
                      Веско, данните за разход на бензин, които съобщаваш са силно преувеличени. И ние караме коли на газ.
                      С ГИ за 1К лева минавам 5К км. (средно по 50 км между студени стартове) с не повече от 20 л. български бензин А95.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Веско, данните за разход на бензин, които съобщаваш са силно преувеличени. И ние караме коли на газ.
                        С ГИ за 1К лева минавам 5К км. (средно по 50 км между студени стартове) с не повече от 20 л. български бензин А95.
                        Алф в бг със 130км/ч кльопа 10 на 100 бензин, в Холандия 7 на 100 със същата скорост.За разлика във вървежа няма смисъл да говоря . Имам наблюдения и върху горивата в други държави.За сега Холандския бензин води с много обиколки на пред . За газта в Холандия неща да коментирам, само ще кажа че градския транспорт рейсовете са чисто нови мерцедеси тип хармоника с вградени Lpi-та в Холандия и като го настъпи на светофар,та лепи за седалката.В Алф освен бутилката, и долу пълначката,друго нищо не можеш да видиш от Lpi-то. Даже някои от кандидат купувачите не вярваха че това е газов инжекцион, не виждали дюзите, не виждали компютара. Кажи ми само какво имаш предвит под 1К, че не го схванах.
                        SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                        Comment


                        • #42
                          С българска уредба Фобос-2, която струва 1000 лв изминавам 5000 км с 20 литра бензин.
                          Какво точно не разбра?


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            С българска уредба Фобос-2, която струва 1000 лв изминавам 5000 км с 20 литра бензин.
                            Какво точно не разбра?

                            Не ми се влиза в спорове,но както и да е.Всеки си знае колко му гори като го закачиш на колонката.
                            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                            Comment


                            • #44
                              Току що разбрах от най-голямата фирма в Холандия за вграждане на Lpi,чe са абсолютно без никаква подръжка.
                              SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                С българска уредба Фобос-2, която струва 1000 лв изминавам 5000 км с 20 литра бензин.
                                Какво точно не разбра?
                                Като човек който дълги години е карал туинспарк с газов инжекцион Ланди, не мога да се съглася с теб че за 5000 километра си изгорил 20 литра бензин.Това са от порядъка на 120-150 студени паления.
                                Alfa Mito 1.4
                                156 2.0 155 ex
                                156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                                Comment

                                Working...
                                X