Известие

Collapse
No announcement yet.

Директно впръскване на газ ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    От около 20 години карам на газ и ако е нормална сместа няма никакви проблеми. Лошото е, че си врътваме кранчето, обедняваме сместа за икономия и се почва с гърмежите и продухването на клапаните. При нормални условия, газта е много по-добра не само за двигателя, но и за цялата трансмисия.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #77
      Аз на 230к сложих на спарка газ. Сега е на 300к и .... само гърнето е пострадало.
      Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
      Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
      Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

      Comment


      • #78
        Не ме разбирайте грешно пичове, аз също имам минати на газ над 100к на лични коли и още 150к км на служебни коли , но това не означава че ме кефи много (особенно на личната кола).
        Евтино е-Да, но на по-новите коли си е филм да се докарат идеални настройки във всички режими на работа и съм 90% сигурен че на един JTS на 159 без значение с кой мотор(1.9;2.2 или 3.2), веоятно няма да мпгат да го настроят да върви без ядове и да не светне като коледна елха.
        Относно "бедняшкото", просто ситуацията в БГ е такава, не разбирайте че обиждам някого, аз в момента си монтирам газ на Турбо сааб-а, но уви бюджета ме натиска иначе никога небих го направил ако можех да си позволя дакарамна бензин, все пак +1 система си епотенциален проблем.
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
          +1 система си епотенциален проблем.
          ... или пък бекъп горивна система


          Comment


          • #80
            Нз, аз съм тъп.. И давам 0,35 евро/цента на литър..... За 18 евро карам 500 км... Разход смесено 10,5-11 Нека ми е зле... Пък такива с 1.9 дизел дето била чипосана и c кулер и нз си какво още ,бусото ги хапва най-много.. ) ...


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Last edited by Skyline; d.m.y г., 17:30.
            Virus Alfa

            Comment


            • #81
              Дон Пепоне, тоест майстор пъпеш е от малкото господа в тоя форум, дето не се познаваме, но ИМА МОЕТО УВАЖЕНИЕ.
              Човека не е мизерник!
              Позаслушайте го, ако искате да карате нещо по-така!
              Той там има опит!
              Ял е лайната!
              Дайте да го уважим!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от Skyline Покажи съобщение
                Добре де, 2015 сме... Виждал съм ТИР, дизелов на ГАЗ. Трета кола вече карам на газ( две с Принс, и една със Стаг)... Какво толкова и умуват на тази течна фаза. И ако в БГ, няма пазар, в другите държави има , на места даже доста интерес...... Всичко си остава въпрос на цена. За 1000 лева няма чудеса. За повече , плащаш караш.


                Sent from my iPhone using Tapatalk



                Не съм съгласен с теб че в другите държави има интерес към течната фаза.Даже напротив намалява.В Холандия където са царе на течната фаза цената с монтажа е точно 2000 евро.Но към днешна интересът в Холандия към течната фаза дръстично е намалял и много от газаджиите тук които са се занимавали преди години с течна фаза са спряли и сега се занимават само със изпарителна фаза ако мога така да се изразя.Мойта Алфа беше с течна фаза и едвам намерих газаджия в половин Холандия да я закачи.Главните плюсове на течната фаза са че няма никаква подръжка.На газ върви по добре от на бензин.Може да пали директно на газ.Минусите са скъпа подръжка и скъпа цена на закупуване и монтаж.Аз ако ще си взимам пак алфа ще си търся пак с течна фаза.
                SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                  Главните плюсове на течната фаза са че няма никаква подръжка.На газ върви по добре от на бензин.Може да пали директно на газ.Минусите са скъпа подръжка и скъпа цена на закупуване и монтаж.Аз ако ще си взимам пак алфа ще си търся пак с течна фаза.
                  Демек?

                  Иначе като се имат в предвид цените на газта в някои държави, нормално е да няма голям интерес http://www.mylpg.eu/lpg-prices-across-europe


                  Comment


                  • #84
                    Демек хубаво нещо е ама да не са чупи и да купиш колата с вече вградена такава Абе тя и тука газта е 0,56 евро цента ама щом вече и тука са ни налазили сериозно полските газови инжекциони за 700 ойро с монтаж със всичко смятай
                    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                      Не съм съгласен с теб че в другите държави има интерес към течната фаза.Даже напротив намалява.В Холандия където са царе на течната фаза цената с монтажа е точно 2000 евро.Но към днешна интересът в Холандия към течната фаза дръстично е намалял и много от газаджиите тук които са се занимавали преди години с течна фаза са спряли и сега се занимават само със изпарителна фаза ако мога така да се изразя.Мойта Алфа беше с течна фаза и едвам намерих газаджия в половин Холандия да я закачи.Главните плюсове на течната фаза са че няма никаква подръжка.На газ върви по добре от на бензин.Може да пали директно на газ.Минусите са скъпа подръжка и скъпа цена на закупуване и монтаж.Аз ако ще си взимам пак алфа ще си търся пак с течна фаза.

                      Така е, в Холандия намаля интереса, ама както се вижда от онази таблица, в Холандия е и една от най-скъпите цени, сравнение с белгийската цена, причина номер 1 , и причина номер 2 направиха олдтаймерите и класик колите на 41 години и оттам всички големи литражи с газ, заминаха за жълти стотинки за експорт. В Белгия, намалиха таксите за АГУ, и започнаха анти-дизел политика.. Скоро пак ще се напълни с бензинки , но екологични уж, и оттам и АГУ интереса ще мръдне малко.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      Virus Alfa

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от Skyline Покажи съобщение
                        Така е, в Холандия намаля интереса, ама както се вижда от онази таблица, в Холандия е и една от най-скъпите цени, сравнение с белгийската цена, причина номер 1 , и причина номер 2 направиха олдтаймерите и класик колите на 41 години и оттам всички големи литражи с газ, заминаха за жълти стотинки за експорт. В Белгия, намалиха таксите за АГУ, и започнаха анти-дизел политика.. Скоро пак ще се напълни с бензинки , но екологични уж, и оттам и АГУ интереса ще мръдне малко.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk


                        Какви са цените на горивата в Белгия? И данъка годишно бензин, дизел, газ? Тука от както се помня водят канска анти-дизел политика.Но данъка за газифициран автомобил не е много по - нисък от дизеловите, може би с около 25% само, което няма никаква логика.
                        SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                        Comment


                        • #87
                          Директно впръскване на газ ?

                          Цените на дизела и бензина не ги следя ... По видими причини , иначе газта си варира между 30 - 50 цента.. Зависи , магистрала, между градски и т.н. Колкото по далече от магистралата толкова по евтина е цената. А иначе , данък за кола с АГУ , на година (освен данъка на бензина който си се определя според , кубатура, к.с. Вредни емисии,)
                          е 148 евра. А пък тези 148 евра защо ги искат, за кола която замърсява по-малко идея си нямам.. Но за хора които карат повече от 20000 км на година си е супер алтернатива. Иначе малък турбо бензин, започва да нахлува на пазара.

                          И все пак за да не бягаме от темата... Аз исках 100000% да си взема 159 3.2 и да и сложа газ, и щях да се примиря ,че не е бусо, за сметка на 4х4 да речем. Но при условие ,че няма стабилно решение, пък било то и за повече пари, си подкарах 166 .. И забравих за 4х4 на 159 бързо бързо )
                          Virus Alfa

                          Comment


                          • #88
                            Абе ти идея си нямаш за 148 евраки на година, аз обаче имам това е супер ефтинджос бате В Холандия на година е 1000 евро данъка на газифициран автомобил.И цената е 0,60 до 1 евро стига на литър газ В момента в Белгия ще става така както винаги е било в Холандия.Почти всички автомобили бензинови
                            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                              Абе ти идея си нямаш за 148 евраки на година, аз обаче имам това е супер ефтинджос бате В Холандия на година е 1000 евро данъка на газифициран автомобил.И цената е 0,60 до 1 евро стига на литър газ В момента в Белгия ще става така както винаги е било в Холандия.Почти всички автомобили бензинови
                              Пф 1000 евра,, тези луди ли са ??? Ами сигурно, ще стане така.... Нз в Холандия, защо увеличиха годините за олдтаймери и класици - МПС , така убиха и последните АГУ автомобили. Че си караме бусото на АГУ, пък вънка нека си вали..
                              Virus Alfa

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от Skyline Покажи съобщение
                                Пф 1000 евра,, тези луди ли са ??? Ами сигурно, ще стане така.... Нз в Холандия, защо увеличиха годините за олдтаймери и класици - МПС , така убиха и последните АГУ автомобили. Че си караме бусото на АГУ, пък вънка нека си вали..


                                Ако имаш предвит че преди олдтаймерите бяха освободени от данъци, сега до колкото чух са го махнали и се плаща нещо от сорта на 25% по малко от нормалните коли.Иначе коли с вградени вече газови уредби има не малко на пазара.Мисля пак да дебна за течна фаза, страхотна газова уредба.
                                SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                                Comment

                                Working...
                                X