If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДогиПокажи съобщение
От линка да разбирам ли,че се раличават по принципа си на работа?Механична,механична/електронна и изцяло електронна.
По принципа си на работа не се различават. По това което знам от тукашния майстор, по-новите са максимално събрани в бутилката. Почти всичко е в багажника. Отпред има само едни дюзи. Явно помпата си я имат за консуматив и не я ремонтират при вас. Иначе има доста схеми в интернет на тия системи и може да видиш отделните компоненти които се споменават в линка който съм дал. Иначе най-общо казано си има мембранна помпа, електроника която я управлява, регулатори на налягане (няколко), дюзи (доста по скъпи от бензиновите), ЕКУ, няколко релета и може би още нещо което пропускам, но все пак нямам кой знае колко
познания. За рециклиране на помпата платих 140лв., което си е символична сума. След това се появи друг проблем който ми струва още 130лв., но при цени от 83ст. за литър газ в момента ще се избият доста скоро имайки предвид апетита на тия коли в градски условия.
По принципа си на работа не се различават. По това което знам от тукашния майстор, по-новите са максимално събрани в бутилката. Почти всичко е в багажника. Отпред има само едни дюзи. Явно помпата си я имат за консуматив и не я ремонтират при вас. Иначе има доста схеми в интернет на тия системи и може да видиш отделните компоненти които се споменават в линка който съм дал. Иначе най-общо казано си има мембранна помпа, електроника която я управлява, регулатори на налягане (няколко), дюзи (доста по скъпи от бензиновите), ЕКУ, няколко релета и може би още нещо което пропускам, но все пак нямам кой знае колко
познания. За рециклиране на помпата платих 140лв., което си е символична сума. След това се появи друг проблем който ми струва още 130лв., но при цени от 83ст. за литър газ в момента ще се избият доста скоро имайки предвид апетита на тия коли в градски условия.
[ATTACH]148951[/ATTACH]
Ами тука ги ремонтират,но ремонта излиза колкото една добре работеща втора употреба,като при условие че им дадеш твойта развалената и нещата се получават горе-долу нещо същото като ремонт,но не чакаш.Даже човека идва у вас да ти я монтира на място,явно не е кой знае каква наука и специфика.Иначе това което спомена по на горе за 200 000км и тука ги дават толкова.Ами и на предната ми и на тази кола май всичко е събрано в багажника.Едната е вграждана през 2002,другата през 2005.Под капака на двигатела е само компютъра,всичко друго изглежда все едно колата е без газова.
BRC LDi (LPG Liquid Direct Injection) система за автомобили с директно впръскване 4цил.- цена 4900лв
Идеално че вече има работещ вариант,че се и предлага на КИА спортидж,ама 5 бона....,за наще скромни алфички (159 примерно) да дадем 50+% от цената на колата за газова........
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
BRC LDi (LPG Liquid Direct Injection) система за автомобили с директно впръскване 4цил.- цена 4900лв
Идеално че вече има работещ вариант,че се и предлага на КИА спортидж,ама 5 бона....,за наще скромни алфички (159 примерно) да дадем 50+% от цената на колата за газова........
В Холандия са по 2хил. ойро Виале,с монтажа и кафето което ще те черпат в сервиза което е 3800 нашенски.Ако колата е под 100 000км и имаш възможност би ти се възвърнало до 400 000км.На мойта е вграждана през 2005,а колата е 98г. начи е била в момента на вграждането най-малко на 70-80 хил. км.
Щом като няма поддръжка тая система и пали директно на газ, при среден разход 9/100 и днешните цени на горивата [A95 2.06, LPG 0.89], на всеки 100 километра се спестяват 10,53лв, което за 10.000 км са 1053.
Демек за 40.000 км теоретически е изплатена, никакви 400 хил. или тинтири-минтири.
BRC LDi (LPG Liquid Direct Injection) система за автомобили с директно впръскване 4цил.- цена 4900лв
Идеално че вече има работещ вариант,че се и предлага на КИА спортидж,ама 5 бона....,за наще скромни алфички (159 примерно) да дадем 50+% от цената на колата за газова........
Хм да де, ама само за ВАГини ги има тея системи май, а сега от Принс и Виале ми казаха,че са спряли вграждане заради проблеми. Засега само за TBI моторите има за алфистите. А за TBI цените са към 2500-2600 евро, което си е един нов принс на V8 двигател.
Пък за избиването става доста лесно, както и да го смяташ, след една година, газовата ти е без пари.
Хм да де, ама само за ВАГини ги има тея системи май, а сега от Принс и Виале ми казаха,че са спряли вграждане заради проблеми. Засега само за TBI моторите има за алфистите. А за TBI цените са към 2500-2600 евро, което си е един нов принс на V8 двигател.
Пък за избиването става доста лесно, както и да го смяташ, след една година, газовата ти е без пари.
НЕ зная тая KIA спортиджа с къв мотор е ,но в Турция яко ги сслагали ся тия БРЦ-та, вагините са ясни нали са масовки затях има всичко https://www.youtube.com/watch?v=ENwO2ssCAkA
Иначе избивката си е точно по 10-тина лева на 100км, смятано и тествано мноого пъти, ся карам 3-та лична кола нагаз и си е така,дори на Сааба ми ся е малко повече от 10лв при тия цени на горивата... На мен ми дава 8.5-9 бензин и 10-11 газ което е 9 бензин по 2.24 (100 октана на ОМВ че карам с него само) = 20лв и 16 стинки,а 11газ по 0.85стинки= 9.35 и това за извънградски разход, аза градският дето е по 15 бензин спрямо 17 газ да не говорим че ива разлика от по 15 лева на 100км но да кажем че има и малко бензин докато обърне на газ.
както и да е стига сме смятали неща коит оса сметнати мноого оотдавна
ся оства да чакаме да паднат цените на TBI-ките и на LDI газовите и да караме на харабия
Оги Доги. братле това с 400-те хиляди км малко внесе смут в хората ,а ко ще се избива тая газова от 100хил до 400хил, то едвали ще я избие някой осен ако не се пенсионира с колата и едвали някой ще сложи газова с избиване 300к км, тя колата щее за 2-ри основен ремонт дет се вика
Хм да де, ама само за ВАГини ги има тея системи май, а сега от Принс и Виале ми казаха,че са спряли вграждане заради проблеми. Засега само за TBI моторите има за алфистите. А за TBI цените са към 2500-2600 евро, което си е един нов принс на V8 двигател.
Пък за избиването става доста лесно, както и да го смяташ, след една година, газовата ти е без пари.
Имам един пич тука на 20-тина километра,вгражда Виале за 2 хил. ойро с гаранция и сичко кат си е по Холандски стандарт.Говорих с него пролетта.
---------- Post added at 23:16 ---------- Previous post was at 22:56 ----------
НЕ зная тая KIA спортиджа с къв мотор е ,но в Турция яко ги сслагали ся тия БРЦ-та, вагините са ясни нали са масовки затях има всичко https://www.youtube.com/watch?v=ENwO2ssCAkA
Иначе избивката си е точно по 10-тина лева на 100км, смятано и тествано мноого пъти, ся карам 3-та лична кола нагаз и си е така,дори на Сааба ми ся е малко повече от 10лв при тия цени на горивата... На мен ми дава 8.5-9 бензин и 10-11 газ което е 9 бензин по 2.24 (100 октана на ОМВ че карам с него само) = 20лв и 16 стинки,а 11газ по 0.85стинки= 9.35 и това за извънградски разход, аза градският дето е по 15 бензин спрямо 17 газ да не говорим че ива разлика от по 15 лева на 100км но да кажем че има и малко бензин докато обърне на газ.
както и да е стига сме смятали неща коит оса сметнати мноого оотдавна
ся оства да чакаме да паднат цените на TBI-ките и на LDI газовите и да караме на харабия
Оги Доги. братле това с 400-те хиляди км малко внесе смут в хората ,а ко ще се избива тая газова от 100хил до 400хил, то едвали ще я избие някой осен ако не се пенсионира с колата и едвали някой ще сложи газова с избиване 300к км, тя колата щее за 2-ри основен ремонт дет се вика
Батка имах предвит че с течна до 400 000км е рентабилно според мен понеже е директно впръскване и няма да има това износване на двигатела като със изпарител и до тия километри освен ако не си с някой скапан по дефолт двигател като ТС 16в едва ли ще ти се наложи основен ремонт,тука съм виждал не една или две коли приблизително на тия километри с течна на които двигатела никога не е отварян и вървят на пушилка.А със изпарител основния на 300 000км не ти мърда.Ако ще карам колата само 100 000км,по добре да си сложа такава за 1000лв,която на парктика ще ми върши същата работа,но ще съм с инвестиция 1000лв а не 4000лв
Под основен ремонт какво разбираш,ако е проблеми по главата,клапани и легла това първо не основен ремонт,пък и на това си има цака,но трябва да си грамотен и на ТИ с газовите истории,пък ако мотора даде фира надолу надали газта му е причината,освен пак казвам ако е неграмотно настроена може.
Под основен ремонт какво разбираш,ако е проблеми по главата,клапани и легла това първо не основен ремонт,пък и на това си има цака,но трябва да си грамотен и на ТИ с газовите истории,пък ако мотора даде фира надолу надали газта му е причината,освен пак казвам ако е неграмотно настроена може.
Основен ремонт разбирам под това като отвориш двигатела и му направиш основен ремонт ако е изкарал 300 хил км. да изкара поне още толкова.Какво разбираш ти под настройка на газова?Аз разбирам това да ти дава приблизителен разход до този който опоменава проиводитела на системата,автоматично или ръчно превключване на бензин,след 180км/ч примерно автоматичо превключване на бензин ей такива неща.Иначе газта в газообразно състояние доста изсушава от там и по бързото износване на двигатела.Бъде сигурен че така двигатела ти ще изкара доста по малко от колкото ако я караш само на бензин,особенно пък ако ти е тежък кракъ.Дори и да е настроена перфектно.
А тука вече според мен говорим за Директно пръскане на течна фаза,а не просто течна фаза( тоя пич дет го спомена тов али предлага). Факт е че течната фаза има по-добра смес от тази с изпарител, но на тия коли с директното пак им се такова мамата на тъпите инжектори,та хорицата вече са го изимслили с тов ада пръскат течна газ през бензиновата система, което е още по-добре за инжекторите и понеже течната газ ги охлажда доста повече от бензинеца
Инак основен ремонт замен е когато компресията "падне в картера" и кат свалиш лагерите долу да са многоцветни
Инак от некадърнанастройка може да изкараш стопена карантия като с оксижен, еле на турбо кола
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Аз се опитвам да ти обесня че при кадърно настроен ГИ особен проблем за мотора няма,проблема ако го има ще е в главата,а не в блока и карантиите,да при много бедна смес страдат и буталата,но тук говорим пак за добри настройки,а нали знаеш че вече има системки за смазване на клапаните?Аз не отричам предимствата на директното впръскване на газ,но само ако е икономически рентабилно,някак си не върви да си купил дарак за 2к и да му туриш виале нали?
А тука вече според мен говорим за Директно пръскане на течна фаза,а не просто течна фаза( тоя пич дет го спомена тов али предлага). Факт е че течната фаза има по-добра смес от тази с изпарител, но на тия коли с директното пак им се такова мамата на тъпите инжектори,та хорицата вече са го изимслили с тов ада пръскат течна газ през бензиновата система, което е още по-добре за инжекторите и понеже течната газ ги охлажда доста повече от бензинеца
Инак основен ремонт замен е когато компресията "падне в картера" и кат свалиш лагерите долу да са многоцветни
Инак от некадърнанастройка може да изкараш стопена карантия като с оксижен, еле на турбо кола
Ще питам точно кой вариянт предлага да ли през безниновата система или през отделни инжектори.Да така е че тия които са с отделни инжектори им са такова мамата.Но и те са стабилни,няма да сменяш инжектори на всеки 20 000км
---------- Post added at 00:47 ---------- Previous post was at 00:43 ----------
Аз се опитвам да ти обесня че при кадърно настроен ГИ особен проблем за мотора няма,проблема ако го има ще е в главата,а не в блока и карантиите,да при много бедна смес страдат и буталата,но тук говорим пак за добри настройки,а нали знаеш че вече има системки за смазване на клапаните?Аз не отричам предимствата на директното впръскване на газ,но само ако е икономически рентабилно,някак си не върви да си купил дарак за 2к и да му туриш виале нали?
Аз имах предвит не особен проблем,а по бързо износване Но както каза колегата Дон Пепоне няма са пенсионирваме с тях Така че газ,в течно в газообразно кой каквото има
Comment