If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Kaкво му е на изпарителя? Някакви недостатъци ли има? Пише че е до 200 коня, което според мен е предостатъчно за един (почти) стоков твинспарк.
Kлоня по-скоро да му сменя мембраните, щото 20 лева са си доста по-малко от 90. А и с нов изпарител най-вероятно ще се налага някакво преправяне на монтажа, ако е друг модел... Все пак ако изкарате някакви аргументи против него, може и да го сменя?
А за рейката, като ми казаха цените за калибриране, не си заслужава. Със сигурност ще си купя нова.
Въпроса е, дали да е същия модел, и има ли нещо по-добро за малко повече пари?
Кусурите, които виждам на блекбодито са, че е малко бавно и май заради това колата не върви над 5000 оборота на газ, и че има кратък живот ~40 000км. Това че са шумни не ми пречи особено.
Eдин друг специалист ми препоръчва hercules blue. Какво мислите за тези дюзи, имате ли някакви впечатления? По характеристики са доста по-бързи от блекбодито, но никъде не можах да намеря колко им е живота? Поне 60-80 хил. км ще изкарат ли?
На 110лв ги намирам.
Благодаря.
Мембраните се сменят лесно. Сваляш изпарителя, може да сложиш една тръбичка на негово място, ако ти притрябва колата или нещо се закучи. Трябват прости инструменти и малко грес за контактните повърхности. Ако има гумички за клапани е хубаво да ги залепиш. Снимаш с телефона да не объркаш нещо. Проста работа е с добър ефект. И за 20 лв
Сменявай мембраните и обръщай повече внимание на гумичките на клапаните. Когато те изпускат се получават гърмежи и некоректна работа на системата като цяло.
Колкото до ремонтирането на рейката, не виждам какво ви плаши.
Взимате един електронен шублер, тънък латунг, а и обикновено фолио върши работа. Отварянето мисля, че беше 0.4 мм. Ако греша някой да ме поправи! После една грамотна настройка и всичко е наред.
Електрониката не върви, а тича. Дори най-добрия газов инжекцион от 2001-2008 ма не може да се сравнява и с най-обикновения сегашен.
По-важно е кой и как ще я настрои.
Когато се говори за над 5-6000 оборота и проблеми с газовата, има една много забавна функция. Да превключи на бензин.
Газта е за икономично каране. Никой у нас не си юрка колата със 200-та с часове.
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
.... Когато се говори за над 5-6000 оборота и проблеми с газовата, има една много забавна функция. Да превключи на бензин.
Газта е за икономично каране. Никой у нас не си юрка колата със 200-та с часове.
+1
Освен това рискът да си потрошиш мотора, като го караш в лютеницата и с бедна смес, си съществува.
Поради това аз съм си я настроил да обръща на бензин над 5К.
И това въобще не го усещам по джоба си
Освен това рискът да си потрошиш мотора, като го караш в лютеницата и с бедна смес, си съществува.
Поради това аз съм си я настроил да обръща на бензин над 5К.
И това въобще не го усещам по джоба си
Точно за това говорех.
Освен това, поради факта, че по-бавно изгаря през изпускателните клапани тече постоянно огнен поток, което е свързано с другата ти тема.
В крайна сметка, моторите ни са конструирани за бензин. Газта е компромис и трябва с това да се съобразяваме.
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Прави сте, да... И моята е настроена на 5000 да обръща, но го виждах като недостатък... не знам и аз що съм си наумил че трябва само на газ да се кара, все пак трябва и бензиновите дюзи да се продухват от време на време
За възможно, e възможно. Не виждам особен смисъл в това, при положение, че газовата се настрои като хората. Има ГИ дори без връзка с ламбда сонда и пак си работят безпроблемно. В крайна сметка при работа на газ важният е бензиновият компютър. Газовият трябва само да осигури постоянство на параметрите си.
R-uno ,само името му напомня нещо италианско. Дават го до 200 коня,а е с вход 6мм, което няма как да стане. Самата тръба 6мм няма дебит да нахрани 200 коня , отделно отоплянето му нее на ниво никак. Затова и колата ти не върви много добре в високи обороти.
ПРинципно е вярно че смяна на мембрани е най лесния и евтин вариант, но това е в случай че даденият редуктор си заслужава (което според мен лично не си струва)
Относно рейката, ако ще даваш над 100лв то си вземи Баракуда- живота и е поне 150к км ако се ползват предписаните филтри за нея и работи на нивото на Хана, МЕД и тн.
Смяна на компа е излишна, първо защото Тоя твин спарк няма нужда, второ защото повечето системи с ОБД връзка не коригират адекватно по нея,а само следят данни от бенз ЕКУ .
А относно натоварването на мотора на газ и бензин мога да кажа че доста коли си вървят на 100% на газ стига компонентите и да са подбрани добре.. В случая с твинспарка е от една страна положително защото можеш да си я прехраниш леко на газ в високите и да няма хлъц пръц мотор капут както се е случвало не веднъж. Гадното на газта е че гори с малко по висока температура и някой мотори това не го понасят добре в високите обороти, като в такива случай се добавя 10-15% бенз не за друго а да охлади сместта.
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Това с ОБД е май само играчка. На един Хюндай нямаше никакво значение дали е свързан или не.
Може и да греша, но е май като системата за превключване на обикновената газова. Само главоболия.
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Дали е свързано или ОБД нее от значение,а е важно дали е активирана функцията за адаптация по ОБД на газовата. Тук повечето системи "издишат" и омазват нещата, но пък са добър начин за визуализация при настройка
Има и доста добре работещи по ОБД системи, но цената им нее примамлива за масовият потребител
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
R-uno ,само името му напомня нещо италианско. Дават го до 200 коня,а е с вход 6мм, което няма как да стане. .
Мдаа, явно има доста тънкости в тая работа.
Най-вероятно си прав, съгласявам се.
Но тя като обръща на бензин след 5000 оборота, където я има 120-130 коня - я не, би трябвало и тoзи слаб изпарител да се справи... Или просто си търся оправдания да не давам пари, не знам
Ще пробвам засега с мембрани, пък по-нататък ако забогатея нещо ще го мислим как да стане "по-хубаво"
Кой комплект мембрани да поръчам, по-горе съм дал линкове?
Оки.
Най-вероятно самите платна са еднакви, но комплектите май са различни - включват различен брой уплътнения и други чаркове.
Иначе освен рейка и мембрани, какво друго може да ми се наложи да сменя? Питам, за да поръчам всичко наведнъж.
Филтърче - да. Някой маркуч, някой тройник, скоба, маркучите от дюзите до колектора, нещо специфично? Вие кажете, аз не разбирам.
Маркучите, ако са в добро видимо състояние, не е нужно да ги сменяш. Тези от дюзите до колектора е добре да са с еднаква дължина. Т.е - колкото най-дългия необходим.
Защо си наглясате колите да прехвърлят на бензин след 5000об. Аз със стария изпарител имах такъв проблем, даже след 4500 тюфкаше и прехвърляше и се ядосвах като тръгнех да изпреварвам по- бързо. С никаква настройка не можеше да се оправи.
Сега с този новия си ходи и до 7000, тествано веднъж за настройка, не че се кара толкова.
Comment