Известие

Collapse
No announcement yet.

Прецизна Настройка на ГИ ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Е обяснили са го хората.
    Газта гори по-бавно от бензина, с по-висока температура и мъчи клапаните.
    А ако изпарителя е слаб и сместа дойде бедна, ще роди мотора.

    Също имаше и една теория за разстоянието от дюзите до мотора. Виж колко близо са бензиновите дюзи. Виж колко далече са газовите....
    156 2.0TS

    Comment


    • Когато затвори газова дюза, газта си стои в маркуча между нея и щуцера на колектора. Тъй че не е много дълъг пътят на газта.

      За оборотите - аз също нямам проблем с това да я карам в лютеницата на газ. Но тъй като почти никога не ми се налага да карам при такива обороти, предпочитам да си вържа гащите с обръщането на бензин над 5 K.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Когато затвори газова дюза, газта си стои в маркуча между нея и щуцера на колектора. Тъй че не е много дълъг пътят на газта.
        A защо при "бегачките" правят монтаж с единични дюзи на всяка колекторна тръба, а не с рейка както при нашите?
        156 2.0TS

        Comment


        • Разбира се, че колкото дюзата е по-близо до точката на вкарване в колектора е по-добре. В предишния си пост исках да кажа, че не е нужно време за да се изпълни маркуча до щуцера, просто, защото газта си е в него, но не се движи. А когато се задвижи и действа съпротивлението на маркуча, което е право пропорционално на дължината му и обратно пропорционално на сечението му.
          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 22:52.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
            Е обяснили са го хората.
            Газта гори по-бавно от бензина, с по-висока температура и мъчи клапаните.
            А ако изпарителя е слаб и сместа дойде бедна, ще роди мотора.

            Също имаше и една теория за разстоянието от дюзите до мотора. Виж колко близо са бензиновите дюзи. Виж колко далече са газовите....
            Я обясни това за клапаните, че не ти схващам мисълта.
            Sport Wagon 2.0TS|LPG

            Comment


            • Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
              Я обясни това за клапаните, че не ти схващам мисълта.
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=97645

              Както е известно, газта е високооктаново гориво, което гори по-бавно от бензина.
              Поради това при работа на газ с предварение на запалването, като за бензин, температурата на изгорелите газове в момента на отваряне на изпускателните клапани е по-висока. Това, при някои двигатели води до прегаряне или окопаване на изпускателните клапани след определен пробег и до непълното оползотворяване енергията на горивото. Особено на метан.
              156 2.0TS

              Comment


              • Кой са тези някои двигатели и TS влиза ли в тях? За ГИ ли говориш или АГУ.
                Виж за някакви двигатели на Toyota и Ford съм чел някъде такива неща.

                Кога клапана прогаря - аз все си мисля, че когато се образува нагар и при нарушено охлаждане. При газта за какъв нагар говорим. Ако е правилно настроен ГИ(да не е прекалено бедна сместа), аз не виждам причина за гореупоменатият проблем.

                А температурата на горене на газта в средните и високи обороти каква е спрямо бензина? Все си мисля, че ще е малко-повече, но близка. При правилно настроен ГИ, има ли причина за по-висока температура.
                Sport Wagon 2.0TS|LPG

                Comment


                • Много са си здрави спарковете.

                  Всъщност повечето европейски двигатели нямат толкова голям проблем с газта и клапаните. Тва си е запазена марка на оризарниците. Разни хонди, мицубишита, субарута, там е голяма мъка. И прегарят, и допълнително мазане искат, и периодичен реглаж също се налага...

                  Като сложим и факта че по правило не могат да правят и дизели, направо човек да се чуди как може някой да си купи японски варел...
                  156 2.0TS

                  Comment


                  • Имах една калибра с c20ne мотор. За 40К на газ издуха нови клапани kolbenschmidt.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Сменихме днес мембраните, рейката и филтърчето.



                      Първите впечатления са добри, новата рейка е доста по-тиха, по звук не се различава от бензиновите инжектори. Старата чукаше като руска шевна машина.
                      Празния ход стана много спокоен и гладък, а преди потрепваше и се поклащаше.
                      Другото ще го видим в следващите няколко дни - разхода, как се променят настройките и т.н...

                      Вървежа мисля че си е същия, не съм усетил някаква разлика, но ще видим следващите дни.

                      Иначе старата мембрана е станала доста твърда и вдървена. Като я смачках с ръка и се напука.
                      Дали е станало така, защото съм настроил да обръща рано на газ? На 40 градуса да обръща и над 45 да пали директно на газ. Добри ли са тези температури, да не са вредни за мембраните?

                      П.С. Като свалях изпарителя мисля че и от трите маркуча потече антифриз.

                      П.С.2: След като смених рейката забравих да променя настройката в софтуера (старата беше 3 ома, а новата е 2 ома). Карал съм 5км и работи 5-10 мин на място, на газ. Възможно ли е да съм направил някакъв проблем?

                      Last edited by dhtj; d.m.y г., 01:20.
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • Никакъв проблем. Каквото и да зададеш, това не са дюзи, и няма да работят като такива.
                        Това са клапанчета, с гумички, които се разбиват за нула време, не работят бързо, каквито и бобинки да имат.
                        Стават за таксита с 1.4 двигател.
                        Дюзите изглеждат така:


                        Докато не си купиш такива или подобни, няма да имаш истински инжекцион.
                        А градуси на антифриза, няма проблем да намалиш и на 30C.
                        Карам от доста години на толкова.
                        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                        Comment


                        • Съгласен съм с колегата над мен. Добрите дюзи са Hana или Barracuda. С другото вечно има някакви драми - малки и големи.
                          '05 E-class 3.0 24v LPG, '05 C-class 1.8 16v Kompressor Sportcoupe, '09 A-class 1.5 8v
                          Ex:'07 147 1.6, '07 159 1.9 JTDm, '00 Lybra 1.9 JTD, '86 Delta GT 1.6, '04 C2 1.6, '97 Vectra 1.8, '97 Dedra 1.6

                          Comment


                          • Такаа... Явно старата рейка е била много зле и изобщо не е затваряла... И колата се е движела на магия.

                            Като сложих новата рейка, прехвърлих бронзовите вложки от старата, без да ги меря. Карам, гледам - много бедно. Пусках яко газ по картите, от 1.18 коефициенти стигнах до 1.40, още е бедно.... Викам я да сваля да премеря вложките - те разпробити на 2.0мм.... Имам свредло 2.5мм. Но мисля че ще е голямо? Да търся нещо посредата - 2.3, 2.4...?

                            П.с. Вече не гърми в гърнетата
                            Last edited by dhtj; d.m.y г., 17:31.
                            156 2.0TS

                            Comment


                            • Но пък калкулатора казва да боцкам на 2.5....



                              A защо не мога да видя от къде се регулира налягането на тоя изпарител? Въобще възможно ли е това?
                              156 2.0TS

                              Comment


                              • Не бързай да разпробиваш дюзите.

                                Виж колко е в момента диференциалното налягане и вдигни изходното на изпарителя така че новото диференциално да се вдигне със 100 - 200 mbar. Тогава виж, какъв размер ще ти препоръча софтуерът и ако трябва вдигни още налягането.

                                На изпарителя трябва да има врътка с която се регулира изходното налягане.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X