Известие

Collapse
No announcement yet.

Ланди Ренцо Омегаз въпроси

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ланди Ренцо Омегаз въпроси

    Колата ми е, с този газов инжекцион. Монтиран е, още като е взета колата, през 2007 година. Търсих информация, из нета, но не намирам. Превключването на газ, не става при температура на антифриза. А при, определени обороти. Видях че изпарителите на Ланди, имат и електрическо подгряване. Газовите дюзи са MED(не съм много сигурен), а от страни пише Бош. И май и те имат, някакво подгряване.
    Зимата как седи въпроса, с преминаването на газ? Нямах възможност, да я карам в големите студове и сега събирам информация.

  • #2
    Не си доразбрал точно колега.
    Превключването става над 1500-600оборота но след достигане на дадена температура.
    Инжекторите Мед са мбого добри но ак сдадът багажа са по 120лв броя и нямат подгряване в смисъла кпйто си мислиш , а софтуерно- подава им се импулси да се раздвижат и сгреят малко преди да обърнат на газ.
    Това което е Бош отстрани на рейката е Мап сензора с марка Бош, който е навит на рейката
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #3
      Благодаря Ама ми се струва, че много бързо минава на газ. От студен двигател. Ще трябва да отида, до сервиза.
      А изпарителите, имат ли подгряване? Или само някои модели?

      Comment


      • #4
        Oмегаз може да работи и без температурен датчик на изпарителя. Зависи за какъв район е била сложена уредбата. В този случай ползва температурата на газта и има зададено софтуерно време при каква температура колко да изчаква. Това е по-тъпия вариант.
        Другия е стандартния и там зависи с кой модел изпарител ти е уредбата. Темп. датчик е или в изпарителя или на маркучите на антифриза точно преди него.
        Какъвто и да е варианта е добре да се види софтуено дали работят коректно датчиците.

        П.П. Може да ползва и датчика на колата при някой.
        Last edited by robygas; d.m.y г., 15:24.
        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
        Автогаз сервиз-
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

        Comment


        • #5
          С две думи, да си запиша час в сервиза.

          Comment


          • #6
            Ходих в сервиза, дето е официален за марката. Казаха, че преминава на газ, когато преценил компютъра. Това, така ли е?

            Comment


            • #7
              Общо взето, тия в сервиза май нищо не знаят. Жалко че за Ланди, няма къде другаде да се ходи.
              Иначе газовата уредбата, е много добра и икономична. Търсих информация, по чужди форуми. И разбрах, че при необходимост, пуска и бензин заедно с газта. При натоварвания на двигателя.

              Comment


              • #8
                Изпарителя е IG1, двустепенен до колко прочетох из нета. Казаха ми, че имал електрическо подгряване. Има ли такова нещо?

                Comment


                • #9
                  Няма такъв изпарител.
                  0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                  Автогаз сервиз-
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                  Comment


                  • #10
                    Няма такова подгряване ли? Защото такъв изпарите има.

                    Comment


                    • #11
                      НЯМА IG1 с електрическо подгряване?
                      Attached Files
                      Last edited by robygas; d.m.y г., 23:48.
                      0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                      Автогаз сервиз-
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                      Comment


                      • #12
                        Аз това питах. От първия ти отговор, не разбрах. Добре е подлежи ли на ремонт, видях че има мембрани и уплътнения за него. Че моя сега, леко изпуска. И кое ще е по-удачно, да го ремонтирам или сменя с турски. Щото нов такъв, е необосновано скъп.

                        Comment


                        • #13
                          Оказа се, че системата няма температуран датчик. И преминаването става на време, според температурата. Тоест програмирано е колко време да работи на бензин, при определена външна температура. Това проблем ли ще е, като стане отрицателна външната температура? И до колкото видях, не се ползва OBD връзка между газовата и бензиновия компютър. Което ми е странно.

                          Comment


                          • #14
                            Това с превключването по време не ми звучи сериозно.

                            Няма температурен сензор на изпарителя, но се ползва този на мотора. Обяснено е на стр. 14:

                            http://www.plimont.com/Prezentacija_OMEGAS.pdf


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Така казаха тия, от официалния сервиз. Аз само повтарям думите им. Че било заложело колко време да работи, според температурата.

                              ---------- Post added at 12:19 ---------- Previous post was at 12:06 ----------

                              Аз от газови не разбирам.

                              Comment

                              Working...
                              X