Известие

Collapse
No announcement yet.

GTV-та на Пешката

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • нововъведения -
    вече имаме глава
    нови лагери на съединителя
    нов притискателен лагер
    нови гумички на горната попма на съединителя

    и да не забравя,всичко вече е монтирано и й се чу гласът
    само трябва да накарам,единия цилиндър да заработи и всичко ще е 6+.
    Attached Files
    Last edited by Mapтo; d.m.y г., 22:57. Основание: Позволих си да направя малка корекция, за да не се пулим много , много ;)

    Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

    Comment


    • И такааа след 3 годишен застой на темата реших малко да я събудя.
      Колата през всичкото време е била в движение,макар и да се е карала един път месечно ,а по някога и по рядко по ред причини.
      Будя темата защото незнайно от къде реших,че трябва да освежа колата с ново сърце,а именно 2.0 ТС от 164ка.
      Започнах трансформацията с идеята,че двигателите са много подобни и,че ще ми е много лесно да трансформирам двигателя от напречен в надлъжен.
      Тук обаче се появява едно голямо НО.
      За да стане трансформацията ми трябват картер,ангренажен капак,смукателен и изпускателен колектор,камбана за задния тампон,маховик и куп други дреболии от 75 2.0ТС.
      Аз имах двулитров карбураторен двигател от 75,но от него реално ползвах картера,камбаната и маховика.
      Всички други дефицитни части са набавени от приятели алфисти на които съм страшно задължен,и тук е момента да им изкажа искрената си благодарност,че се отзоваха когато имах нужда от тях.
      Благодаря ви приятели.
      Та нататък,започнах сглобяването на двигателя,но се оказа,че двигателите имат малко допирни точки като прилика.
      Както и да е,справихме се с трудностите,набавихме частите и двигателя е вече сглобен и готов за пускане в коша.
      За момента чакам от един колега,който не познавам лично,но знам,че можем да станем големи приятели,да ми изпрати изпускателни колектори и да пусна двигателя в коша.
      След това ще остане да прекарам горивната,ел и водната инсталация и колата да тръгне преродена с по младо трансплантирано сърце.
      По двигателя е правено:
      Шлайф глава,шлайф клапани,нови водачи,нови гумички,шляйф колянов вал,сменени ризи(избирани из между 20) със здрави и освежен холнинг,разпределителните валове нямат износване,а чашките под тях са подбирани внимателно из между 30 други,нови сегменти,нови лагери,нови семеринги,портвани смукателни и изпускателни отвори,при шлайфа на главата се отнеха 6 десети и вече е под минимума т.е. леко сгъстена,маховика е аутоделта т.е. с 2 кг по лек от стандартния.
      И като финал от днешното ми включване взех,че и купих нови джанти,за да мога да я сваля малко по надолу,така докато си чакам изпускателния колектор от колегата.
      Ето малко снимки от процеса на трансформация,не съм ги подреждал хронологично,но вие сте умни момчета и хванете последователността.
      Attached Files
      Last edited by pe6kata212; d.m.y г., 23:52.

      Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

      Comment


      • Ето я бабата с новите обувки,които са на ЕТ27 и вече мога да я презацепя,за да падне малко надолу отпред.
        Attached Files
        Last edited by pe6kata212; d.m.y г., 16:26.

        Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

        Comment


        • Еййй много е яка !!! Поздравления за труда ! чудна е !

          Comment


          • Не съм вярвал, че ще видя алфа с черни джанти и ще ми хареса
            Alfa Romeo 75 24V

            Comment


            • Екстра е, много и тичат джантите! И офсета е супер...

              Comment


              • А ако ви кажа,че сигурно от 5 години търся точно такива джанти ще ми повярвате ли? Ако не беше Декстър онзи ден на срещата да се заговорим за джанти,нямаше изобщо да се сетя да проверя в продавалника за джанти.Проверих и Воала ГТВто е преобуто.Джантите са оригинални от Делта интеграле 15" 7J ЕТ27,направо и заспаха,и най важното е,че вече не закачат и мога да я сваля още надолу.
                Още съм в еуфория от покупката.

                Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

                Comment


                • Еваля, наистина добре се е получило. Спомена нещо за 6-7см , тук от снимките по скоро 10-12 ми се струват
                  2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


                  Comment


                  • Искам поне 6-7см да я сваля,а те са повече.Просто се започне да закача картера,а ми се ще да може да се кара и по нашите "пътища".

                    Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

                    Comment


                    • Много ми харесва колата, наистина на това ГТВ черните джанти се успаха! Радвам се, че вече няма да виждам онея другите спицови недоразумения на тая прекрасна кола!!!
                      Браво Пешка!!!
                      sigpic
                      === 75 1.8 T '86 ===
                      === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                      If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                      Comment


                      • Спицовите недоразумения ( и аз не ги харесвам , ама хич ) ще се окажат оригинални джанти за това ГТВ.

                        Пешка, има ли някакви надписи по тях?
                        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                        www.ClassicCar-bg.com

                        Comment


                        • Intra 15" 7J ET20 и нищо друго,бе и аз имам подозрение,че са оригинални,но няма как да го проверя.Хубавото на тия джанти е,че тежат 5.5кг и направо не се усещат,аз за това си ги пазех за ГТВто въпреки,че имах проблем с офсета.Както и да е,колата си има нови джанти и смятам така да остане,а и най малкото вече мога да я смъкна надолу.

                          Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

                          Comment


                          • Току що пристигнаха колекторите,които един много уважаван от мен съфорумник ми изпрати,за което съм му безкрайно благодарен и задължен
                            Благодаря ти Спецназ за жеста,който направи.

                            С това новопопълнение към проекта ми,ми се открива поле за действие,и смятам до няколко дни да започна трансформацията на ГТВ 2000 към ГТВ 2000ТС.
                            Ще ви държа в течение с развитието на проекта.
                            Attached Files

                            Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

                            Comment


                            • Браво! Най-накрая вече нямаш оправдание да се мотаеш. Хайде изпускай го това желязо в коша. Отдавна е време да видим спарково ГТВ.
                              Alfa Romeo 75 24V

                              Comment


                              • Евала на Спецназ. Давай смело с маторя и мен ми е мерак да го видя вътре. Май е време да организираме помощническа хайка
                                2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


                                Comment

                                Working...
                                X