Известие

Collapse
No announcement yet.

нещем да палим

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    разликите

    разликите в моторите:Давайте определимся следующим образом:
    1. мотор VM84a - ТНВД механический, форсунки прижимные, свеча накала под форсункой, клапанный механизм на одной шпильке, зазоры в клапанах регулируются (0.3 мм). 117 л/с
    2. мотор VM08b - ТНВД электронный, форсунки вкручиваются, свеча накала под форсункой, клапанный механизм на одной шпильке, зазоры в клапанах регулируются (0.3 мм). 125 л/с
    3. мотор VM32 - ТНВД электронный, форсунки вкручиваются, свеча накала над форсункой, клапанный механизм на двух шпильках, зазоры в клапанах не регулируются - гидрокомпенсаторы. 125 л/с--------това са различните мотори за 164
    Аlfa 164 Super 2.5TD

    Comment


    • #17
      Свещи. Смени ги всичките.

      Comment


      • #18
        Май трябваше сериозно да го уча тоя руски, когата му беше времето

        Comment


        • #19
          а възможно ли е от една свещ с различно време за подгряване от другите да се е преебало тва реле...
          '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
          '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

          Comment


          • #20
            Не, но ако не подгряват еднакво и едната подгрява със закъснение нищо не правиш.

            Comment


            • #21
              е вече палим - оказа се че след проверката на свещите точно за 3 дни са заминали 3 те дето не ги смених
              а да се похваля с компресия - между 22 и 23 на всички цилиндри с минимална разлика и тва на 23 годишен италянски дизел на един бог знае колко километра и с един полуосновен ремонт преди 7-8 години
              '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
              '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

              Comment


              • #22
                дизели Вм

                а бе то италианците ,казват че дизел не могат да прават-чета много пословици и поговорки
                Аlfa 164 Super 2.5TD

                Comment


                • #23
                  еееее тоз италиянси дизел важно е 4е върви доста но малко е капризен на нафта ако тя нему хареса прави главоболия не4е ги прави а създава положение на дизкомфорт

                  Comment

                  Working...
                  X