Известие

Collapse
No announcement yet.

Ремонти и модификации по моята Алфа Ромео 90

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Най-накрая да обърна внимание и на важните неща. Разглобих колата, за да и сменя ангренажния ремък. Причината - че не го знам точно на колко километра е. Поводът - странен плашещ звук подобен на яремомелка, който се усилваше да стряскащи нива във високи обороти. Оказа се, че е счупено рамото на ролката на хидравличния обтегач, където натиска оста на буталото.



    Мамка му и прасе. Приложих му терапия със заваряване на парче шина от решетката пред гаража. Бях лекинко ядосан...



    И така реших да го монтирам и да видя какво ще стане



    Ето и един изглед на мотора поразсъблечен. Тук се вижда шантавата система за натискане на изпускателните клапани.



    Стига толкова писане. Отивам в гаража да довърша доброто дело .
    Alfa Romeo 75 24V

    Comment


    • #47
      СТИГА ВЕЧЕ С ТИЯ РЕМОНТИИИИ!

      Почвам модификации
      Ето какво получих днес:







      Чисто нов, прекрасен, лъскав, спортен съединител Spec Stage 3 (предпоследния Stage с демфери на феродовия диск). Ами това е все пак моята ежедневна кола и ще трябва да я приспособя лееекинко към изискванията на моето ежедневие , след като аз не можах да се приспособя към нея за 9-те месеца откакто я имам .
      Малко се чудя какви модификации да направя по кутията. Натрапчиво ми се върти в главата LSD и не гарантирам дали ще се сдържа. Останалите ми планове за модификации включват 4-бутални спирачни апарати отпред и преработване на задните спирачки. Както и едни амортисьори Билщайн. Скромно, но такива са ми възможностите за момента. И да не забравяме, че това е ежедневна кола, с която въртя по ~2000 км на месец предимно градско.
      Alfa Romeo 75 24V

      Comment


      • #48
        75ts

        Йохохо супер е баце,искам и аз такъв пържолник.
        Да ти е честит и безпроблемни километри с него
        75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
        75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
        75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
        75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

        Comment


        • #49
          Златна я направи тази красавица
          Прав си, стига ремонти само модификации от тук нататък
          Alfa Romeo Giulietta 1.8 84' -бивша
          Alfa Romeo 146 JTD 99'

          Comment


          • #50
            Предишните седмици смених капачка за делкото, бензинова помпа и бензинов филтър. Предишните пъти слагах стари помпи от "рафта в гаража", но не изкараха дълго. Смених регулатора за налягане на бензина. Наложи се модификация на горивната рейка, защото сложих регулируем от Фиат май мУНО турбо. Старият ми регулатор беше блокирал и не пускаше обратен бензин. Абе... премеждия големи бяха. Явно регулатора беше "въртян", защото разхода ми се вдигна от 12 на 18 на 100 хи хи хи хи хи хи, но пък за сметка колата започна да върви повече и почна да ми боксува съединителя . Кой като мене, ааа . Е натегнах го малко и сега пак сме в "норма".

            Днес ... упс по-скоро вчера си купих нов палец за делкото. Естествено и с него имаше драма. Моят палец го няма на първо четене по магазините. НО... в Александър Ауто ми дадоха от 4 цилиндрова 75, който като общи размери пасва, но няма прекъсвач хи хи хи хи.

            Пича от Сашо Ауто ми каза: Вече няма да имаш прекъсвач на палеца, така че се съобразявай
            И аз обещах да се съобразявам

            Все пак остава някакъв досаден проблем като загрее и почва от време на време да прекъсва и ще сменя бубината и кабелите, въпреки че лично се убедих че не бие ток от тях .

            Купих и масло за следващата скоростна кутия - Някакъв Мотул скромен 75/90 синтетичен.
            Дано да намеря време най-на края да сменя кутията и да сложа спортния съединител. Ще пробвам да видя как ще ми дойде 75-овия диференциал 4,1. Доста е по къс от моя (3,55), но пък ще имам "шпер".
            Alfa Romeo 75 24V

            Comment


            • #51
              zfr

              И аз карам със скромния МОТУЛ!
              Откъде го поръча съединителя? Парички?
              sigpic 155 2.5 TD VM31B 07.03.1997
              http://www.youtube.com/watch?v=r7_l0...6CE27&index=21
              !!! http://vbox7.com/play:8b1da481&al=1&vid=1084993 !!!

              Comment


              • #52
                Съединителят ми го донесоха от "щатско". А случайно забелязах, че на маслото отзад пише, че е подходящо за употреба на писта и рали
                Alfa Romeo 75 24V

                Comment


                • #53
                  Да Ви разкажа за последния номер който ми врътна моята любовница.
                  От 1 седмица някъде през няколко вечери се случи на сутринта акумулаторът да ми е паднал. Сменям аз акумулатори. Слагам друг - зареден и няма отечка. И така няколко пъти, но не всяка вечер. Чудих се, чудих се и нищо не измислих. На последното изпразване ( ) на акумулатора проверявам за отечка рутинно и о, чудо ето я - прекрасните 2,12 ампера са налице. Викам си ей сега ти е*ах всички женски в родата. С бясна скорост отворих бушонното табло и почнах да изваждам всички бушони и релета. Извадих и релетата в коша, но уви отечката все още я имаше . Извадих радиото - същата работа. Започнах да откачам връзките от където се захранва инсталацията - пак имаше отечка. Откачих дебелия кабел от стартера - и пак отечка. Не се намали с нито един милиампер. На края вече бях решил че изолацията на дебелия плюсов кабел се е протрила и опира върху мотора. Малко преди да го измъкна от колата съзрях причината: тънката зелена жица от алтернатора се беше извадила от кабелната си обувка и се опираше върху едната връзка за захранване на инсталацията . Чудесно прекрасно. Тя е около акумулатора, скрита между бубината и казанчето за чистачките и всеки път когато съм слагал зареден съм разбутвал кабелите и не е имало отечка, докато се намести отново там където "трябва".
                  Alfa Romeo 75 24V

                  Comment


                  • #54
                    Ами аз таковата... ами след последната щуротия със отечката... не съм ремонтирал нищо Не може да бъде пу пу да не и е на уруки. За сметка на това продължавам да си набавям части за предстоящото "обслужване", което стискайте палци да се случи скоро. Иначе за сега Леля не се предава и даже се движи почти като нормална кола. Даже живи хора ме видяха да се движа на собствен ход в ОК2 днес .
                    Идеята ми е най късно за Италфеста да съм с чисто нова 90-ка До тук в хронологичен ред съм си напазарувал: предни амортисьори Билщайн, спортен съединител Spec Stage 3, нова долна помпа за съединителя, друг заден маховик с кожух от 75, скромното масло за скоростите Мотул, нови маркучи за охладителната система на двигателя (още не са пълен комплект, но не за дълго), работеща хидравлична рейка, друг преден капак, който ще изрежа за да направя отвори за охлаждане, нови шарнири, накрайници, втулки за горните и за долните носачи ( тук вече ме заболя сърцето като се сетих за цената), още един заден лагер на главина, ииии какво още ... не се сещам, остават лагери за предните главини и тампони за реактивните щанги отпред - тук ще има модификация. Отремонтираха ми един чек контрол - имаше изсъхнаи кондензатори и пробил диод, както и студени спойки. Покрай него ще сменя и втулките на моторчето на парното и ще ми подменят изгорелите крушки на копчетата за стъклата със светодиоди . Трябва да си пооправя двуцевката и да се ревизира кардана и така и така ще остане мотора на три тампона ще го измъкна да му сменя някои и друг семеринг и гарнитура на картер.
                    Ами това е на първо четене. Повечето части ги имам. Вече имам и с какво да измъкна мотора.
                    За Италфест 2008 трябва да стане "перфектната", за което ще разчитам на някоя и друга ръка и от вас. Независимо дали ще е ръката, която подава студената бира или тази, която подава големия чук
                    Alfa Romeo 75 24V

                    Comment


                    • #55
                      Абе Венци... качи снимките които ги имаше в темата....
                      Alfa romeo Alfetta 2.0 QO
                      Alfa Romeo 90 V6 2.5 QO

                      Comment


                      • #56
                        Днеска с Венци доста се позабавлявахме за което много му благодаря...очакваите клипчета в скоро време

                        B&B Racing | bb-racingteam.com
                        Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

                        Comment


                        • #57
                          75ts

                          Бравос бате Венци,голем ремонт ще заформиш а и скрапа ще стане перфектен.Ако имаш нужда бира и ГОлЕмИО чук ще помогам
                          75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
                          75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
                          75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
                          75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

                          Comment


                          • #58
                            Такааа... както някои от вас знаят бях изпаднал в едно безтегловно състояние без никакви ремонти и модификации по 90-та. Промяната настъпи изведнъж вчера след като изневиделица ме осени светото провидение и реших да посветя днешния ден на предния ми капак . Резултатът, макар и недовършен ееее ... честно казано даже на мен ми харесва , което е трудно за вярване . В момента съм доста въодошевен, чак реших да се похваля преди да имам възможност да кача снимките. По-късно тази нощ (рано сутринта) ще Ви покажа снимки.
                            Alfa Romeo 75 24V

                            Comment


                            • #59
                              Ето и обещаните снимки. Ще видите:
                              - един капак от 90-ка в изходно положение за съсипване
                              - двамата ми асистенти-помощници в начинанието да правят нещо и за не разбрах тогава какво като ги снимах (и не обръщайте внимание на големия флекс до тях )
                              - моят си капак и до него "новият" вече съсипан
                              - иии ... една 90-ка без капак която не се сдържах да покарам

                              СпИцИални благодарности на Boxer и Beta man, без тях нямаше да имам този добър резултат, макар и още незавършен и нямаше да е толкова весело

                              Очаквайте продължение...
                              Attached Files
                              Alfa Romeo 75 24V

                              Comment


                              • #60
                                Супер е капака, браво мн добра идея

                                B&B Racing | bb-racingteam.com
                                Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

                                Comment

                                Working...
                                X