Известие

Collapse
No announcement yet.

Една 75-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Силиконец, ама от този, който използват "стъкларите"?
    А, и още нещо исках да попитам- за налягането на маслото ли е този датчик, на 1.6 двг-то ми, който се намира под изпускателните колектори...?
    Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 00:38.
    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

    Comment


    • #47
      ти от къде мисли- 4е го купуват стъкларите
      дженерал електрик неутрален силикон за стъкло

      Comment


      • #48
        Данкешойн!!!
        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

        Comment


        • #49
          Имам един въпрос към знаещите и можещите по механиката на алфите ни: колко трябва да е хлабината между водача на клапана и самия клапан, такаче при 4000 оборота да не спре някой клапан да мърда?
          С други думи казано на клапани 9мм и водачи 9мм с какъв райбер трябва райберовам водачите след като ги набия(ако да речем и клапаните са нови)?

          И още едно въпросче към патилите: абе чудя се с какво да изчистя проклетия нагар по портовете на главата, ама грам не ми хрумва с какво да бръкна...
          Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 13:20.
          Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
          Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

          България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

          Comment

          Working...
          X