Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 75 1.8

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa Romeo 75 1.8

    Здравейте вече от няколко месеца имам книжка и се радвам много и следователно стана време за стягане на класиката имам в предвит смяна на тампоните на двигателя смяна на счупените колектори нови гуми ремонт на ел системата на стаклата на вратите и куп други дреболии смяна на капачка за маслото на двигателя и такива работи но има няколко неща за които искам да попитам които ми се струват странни например 1вото нещо е КИЛОМЕТРАЖА от време на време стрелката на скоростомера я намирам да виси под нулата безнадеждно и когато издърпам бутон4ето за нулиране нагоре леко се изтрелва и превурта ли какво става и се оправя но забелязвам че сега показва с 10 километра повече след като го сравних с това което показва ГПСА на телефона ми и ми е интересно дали мога да го риголирам тази разлика от 10 километра знам по принцип че не показват точно но това са цели 10 километра повечее ПОМАГАЙТЕ знам че има доста компетентни хора в този раздел особено за класиките
    Last edited by Venci; d.m.y г., 15:52.
    ALFA ROMEO 75 2.0 ts
    sigpic
    Нещо което работи - не се пипа!

  • #2
    това са както си бяха преди колекторите но неможахмеда намерим по моргите колектори за 1.8 а намерихме от туинспарк колектори които ги сравнихме в каталога за гарнитури защото нямаха каталог за такива траби и казаха че са еднакви но при монтажа се оказа че ъгълчетата несъвпадат и се наложи да използваме ето тези които са мисля че от някаква турбо алфа защото съм виждал че те са с такива свързани но се забелязва че тези свързаните са доста по тънки спредвас дали ще има проблем ????АЗ не мисля но знам ли затова питам какво ще кажат опитните
    ALFA ROMEO 75 2.0 ts
    sigpic
    Нещо което работи - не се пипа!

    Comment


    • #3
      ALFA ROMEO 75 2.0 ts
      sigpic
      Нещо което работи - не се пипа!

      Comment


      • #4
        Attached Files
        ALFA ROMEO 75 2.0 ts
        sigpic
        Нещо което работи - не се пипа!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от alfonso_90 Покажи съобщение
          това са както си бяха преди колекторите но неможахмеда намерим по моргите колектори за 1.8 а намерихме от туинспарк колектори които ги сравнихме в каталога за гарнитури защото нямаха каталог за такива траби и казаха че са еднакви но при монтажа се оказа че ъгълчетата несъвпадат и се наложи да използваме ето тези които са мисля че от някаква турбо алфа защото съм виждал че те са с такива свързани но се забелязва че тези свързаните са доста по тънки спредвас дали ще има проблем ????АЗ не мисля но знам ли затова питам какво ще кажат опитните
          ЗДРАСТИ ,КОЛЕГА И ПОЗДРАВИ ЗА КНИЖКАТА .Този изпускателен колектор незнам откъде си го намерил ,той е от американско изпълнение на двигателя АЛФЕТА ГТ и СПАЙДЕР и с него автомобилът е малко спънат ,ако не намериш оригиналните ми звънни ще те уредим !!!Иначе се радвам че си се захванал да я пооправиш .ПОЗДРАВИ И УСПЕХ В НАЧИНАНИЕТО !!!
          -Аз си мисля нещо, мисля си .
          -А защо ?? Не мисли просто се наслаждавай !!!
          Alfa Romeo-eдинственият начин да бъдеш различен !!!

          Comment


          • #6
            Колегата, не се занимавай с километржа. Ти казваш: "Това са цели 10 км." А в същност колата ти с какви гуми е? С оригиналните, ли е? Плюс това по принцип километражите не са изработени да показват абсолютно точно скоростта. Това че стрелката спира да отчита на моменти и при "разбутване" се съживява вече е по-голям проблем, който най-добре ще е да решиш с нови уреди.
            Alfa Romeo 75 24V

            Comment


            • #7
              гумите са оригинални и явно ще се наложи смяна на километража но няма да е сега че има други по важни неща. като това на пример
              Attached Files
              ALFA ROMEO 75 2.0 ts
              sigpic
              Нещо което работи - не се пипа!

              Comment


              • #8
                Маншон на вътрешното каре, тампони на стабилизиращата щанга, задни дискове с накладки и корекция на тръбата на гърнето. нищо ново под слънцето добре дошъл във филма Хайде, че не остана време до феста!
                Alfa Romeo 75 24V

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
                  Маншон на вътрешното каре, тампони на стабилизиращата щанга, задни дискове с накладки и корекция на тръбата на гърнето. нищо ново под слънцето добре дошъл във филма Хайде, че не остана време до феста!
                  е до фест няма да стигна въпреки че много ми се идва но ще ми дойде далечко тва лесово ли къде беше.Аз първо да поопрая тия работи че нали не се знае и какво ново ще излезне и чак тогава пак и ми тря още време да я вкарам в пътя и да и посвикна че тия канафки ме плашат много
                  ALFA ROMEO 75 2.0 ts
                  sigpic
                  Нещо което работи - не се пипа!

                  Comment


                  • #10
                    не и се шашкай толкова,колата може и без километраж да кара.Колкото за дисковете и тампоните,постарай се да ги смениш.Оправи най важното и газ към феста,ти няма как да оправиш всичко наведнъж.



                    п.п. От къде го изкопа тоя колектор,наистина е рядък

                    Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от alfonso_90 Покажи съобщение
                      гумите са оригинални и явно ще се наложи смяна на километража но няма да е сега че има други по важни неща. като това на пример
                      Здравейте ,КОЛЕГА не е лошо да провериш и състоянието но вътрешното каре ,защото като гледам от доста време е скъсано и явно е влязло много КАЛ.Като сменяш маншона си търси оригинален а не някой заместител от 5 лв.Важно да се знае в случая още че ОРИГИНАЛНО маншоните са залепени с лепило под металните скоби ,затова оригинала кара по 20години ,за втулките на щангата е добре да си намериш оригинал на MALO-AKRON ,ако ли не то ще станат от предните амортисъори на ,,шкода 105-120 ,,и ако мога да ти бъда полезен с инфо или части съм насреща .ПОЗДРАВИ!!!
                      -Аз си мисля нещо, мисля си .
                      -А защо ?? Не мисли просто се наслаждавай !!!
                      Alfa Romeo-eдинственият начин да бъдеш различен !!!

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от madboy Покажи съобщение
                        Здравейте ,КОЛЕГА не е лошо да провериш и състоянието но вътрешното каре ,защото като гледам от доста време е скъсано и явно е влязло много КАЛ.Като сменяш маншона си търси оригинален а не някой заместител от 5 лв.Важно да се знае в случая още че ОРИГИНАЛНО маншоните са залепени с лепило под металните скоби ,затова оригинала кара по 20години ,за втулките на щангата е добре да си намериш оригинал на MALO-AKRON ,ако ли не то ще станат от предните амортисъори на ,,шкода 105-120 ,,и ако мога да ти бъда полезен с инфо или части съм насреща .ПОЗДРАВИ!!!
                        мерси КОЛЕГА сигурно ще имам нужда от помощ за намирането на такова нещо и да май май наистина е отдавна в това състояние,в най скоро време се захващам с отстраняването на проблема
                        ALFA ROMEO 75 2.0 ts
                        sigpic
                        Нещо което работи - не се пипа!

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от pe6kata212 Покажи съобщение
                          не и се шашкай толкова,колата може и без километраж да кара.Колкото за дисковете и тампоните,постарай се да ги смениш.Оправи най важното и газ към феста,ти няма как да оправиш всичко наведнъж.



                          п.п. От къде го изкопа тоя колектор,наистина е рядък
                          А ДЕ и аз незнам някъв приятел на баща ми от италия АЗ си мислих че е от някоя турбо версия но явно съм бил в голяма заблуда
                          ALFA ROMEO 75 2.0 ts
                          sigpic
                          Нещо което работи - не се пипа!

                          Comment


                          • #14
                            това кабелче от къде е ? къде отива ? за какво е ?
                            от доста време го гледам да виси под колата
                            Attached Files
                            ALFA ROMEO 75 2.0 ts
                            sigpic
                            Нещо което работи - не се пипа!

                            Comment


                            • #15
                              75ts

                              мене ми прилича на датчика за нивото на маслото
                              75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
                              75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
                              75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
                              75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

                              Comment

                              Working...
                              X