Известие

Collapse
No announcement yet.

Втората ми 90-ка и модификациите и

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
    Тази вечер захлупих главите и с Бобо ги стегнахме, че това желязо блока се дърпаше и въртеше, и не искаше да си ги поема където им е мястото. Гадина мръсна харесало му е без глави ХА ХА ХА ХА. Оставихме го да виси на жирафа и утре евентуално ще си влезе в коша, че само ми пречи и го прескачам. По рано през деня с помощта на Боби33 направих първи стъпки по блока към изолирането на масленият разпусквач на ангренажният ремък, който в същност е най-голямата болка на V6 моторите от това поколение. Утре (днес) трябва да реша как точно ще завърша модификацията по ролката и какво ще я държи вече след модификацията. Най вероятно да изтрещя и да хвана флекса и телоподаващото и да ползвам някоя ролка от 16V туин спарк или JTD
    Само напред и мен ме убеди да дойда на Калояново.

    ПП: Вече имаше един трансаксиал по дрифт шоутата(75-цата на Турбоделта-та) много ще се радвам ти да си с 2-рия такъв който наблюдавам!!!! Успех още веднъж и дано в Калояново като дойда да те поздравя да ме познаеш
    92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
    95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
    90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
    00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

    Comment


    • #62
      Днес най на края се добрах до подемника. С дружни екстремиски и алфистки усилия почти пренесохме на ръце колата както беше без рейка и без мотор. Веднъж вдигната на крика бързо ще и имплантирам всичко нужно за да ме радва отново с боботенето. За да има отново "шшшшт тихо да послушаме шестака" но... НО задължително първо ще уважа съседите със кръгче без гърнетаааа
      2.5 V6 без гърнета, на цялата газ е нещо, което всеки уважаващ се болен като мен трябва да си причинява поне везнъж в годината, а последния път беше ... много отвъд границата на тъмната страна
      ... лоша работа пак изтрещях по тия коли
      Alfa Romeo 75 24V

      Comment


      • #63
        сподели кефа относно поздрава на съседите с нас ... я камерка, я фотоапаратче
        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

        Comment


        • #64
          Такаааам вчера беше ползотворен ден който приключи с това, че заспах в сервиза
          Инсталирах една рейка уж читава. А мотора си влезе в коша като в къщи. Установих, че е много удобно да си седнеш на маската и да си работиш
          Ужасяващия маслен разпусквач на ангренажният ремък е вече изолиран в историята. Луфтовете на клапаните са почти готови... макар и по трудния начин... Ей такива весели работи.
          Ето какво се случи в картинки плюс една от преди малко.
          Attached Files
          Alfa Romeo 75 24V

          Comment


          • #65
            С малко закъснение ще Ви се похваля, че възрастната леля оживя . Хи хи хи има още много работа по нея, но на първо време останаха само гърнетата, за да си се возя с нея. С приложеното клипче и най-вече със звука му черпя специално Mladej_it.

            http://www.youtube.com/watch?v=4C2FzAy9Xy4
            Alfa Romeo 75 24V

            Comment


            • #66
              Евала бате Венци звука е от тези, от които побиват тръпки
              Fiat Punto 1.4GT 1996
              Hyundai Tucson 2.0 2007
              Renault Clio 1.5 2019

              Comment


              • #67
                Аууу тва ми звучи като някой американски V8 ,страшен саунд
                Alfa 155 1.7,1.8 ex
                Alfa 166 2.4 3 ex
                155 1.8 MY 95 sport

                Comment


                • #68
                  aдското е ..
                  направо се разтреперих .. бахти и грохота
                  а бат Венцо кво млатиш така с тоя чук на подписа
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                  Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                  Comment


                  • #69
                    Върховен звук!!!
                    Венци, трябва да го пробвам тоя шестак, много ме влече
                    sigpic
                    === 75 1.8 T '86 ===
                    === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                    If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                    Comment


                    • #70
                      Днес въпреки мързеливото време намерих сили и поработих по 90-ка номер две. Вече си има нещо като гърнета и с това официално вече си има ново име - Квазимодо. ХА ХА ХА ХА изненадата е, че ни порасна ... един ауспух под задна лява врата , ииии един ауспух под дясна задна врата . Премахнах кривката която минава над дясната полуоска и спирачния апарат както и крайното гърне.
                      Какво спечелих?
                      - олекотяване с близо 10 кг, може и повече, ако са били хубави тръбите и крайното гърне
                      - елиминиране на нагряването на скоростната кутия и спирачките от топлината на близко минаващата тръба
                      - в повечето случаи бай арабин прави кривката така, че все някъде опира и дори прави поразии по маншоните на полуосата и апарата
                      - конкретно в моя случай изхвърлих едни ужасни гниларници, които бяха пред разпадане и ми се повръщаше от тях
                      Имаше недостатък, защото ми се наложи да преместя бензиновата помпа, тъй като се яви опасна близост с едната нова тръба, но така или иначе помпата скоро ще ходи на съвсем ново място...
                      Имах сериозни притеснения за шума, но на първо слушане е много приличен и като цяло в сравнение с грохота и тътена от горното клипче, сега имаме един доста по рафиниран глас.
                      В заключение смея да твърдя, че съм много щастлив с резултата от неделно следобедния ми труд и с нетърпение чакам утре да я пробвам
                      Alfa Romeo 75 24V

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
                        Днес въпреки мързеливото време намерих сили и поработих по 90-ка номер две. Вече си има нещо като гърнета и с това официално вече си има ново име - Квазимодо. ХА ХА ХА ХА изненадата е, че ни порасна ... един ауспух под задна лява врата , ииии един ауспух под дясна задна врата . Премахнах кривката която минава над дясната полуоска и спирачния апарат както и крайното гърне.
                        Какво спечелих?
                        - олекотяване с близо 10 кг, може и повече, ако са били хубави тръбите и крайното гърне
                        - елиминиране на нагряването на скоростната кутия и спирачките от топлината на близко минаващата тръба
                        - в повечето случаи бай арабин прави кривката така, че все някъде опира и дори прави поразии по маншоните на полуосата и апарата
                        - конкретно в моя случай изхвърлих едни ужасни гниларници, които бяха пред разпадане и ми се повръщаше от тях
                        Имаше недостатък, защото ми се наложи да преместя бензиновата помпа, тъй като се яви опасна близост с едната нова тръба, но така или иначе помпата скоро ще ходи на съвсем ново място...
                        Имах сериозни притеснения за шума, но на първо слушане е много приличен и като цяло в сравнение с грохота и тътена от горното клипче, сега имаме един доста по рафиниран глас.
                        В заключение смея да твърдя, че съм много щастлив с резултата от неделно следобедния ми труд и с нетърпение чакам утре да я пробвам
                        Искаме клипчета

                        B&B Racing | bb-racingteam.com
                        Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от Ma7e4k0 Покажи съобщение
                          Искаме клипчета
                          ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
                          BMW e39 facelift

                          Comment


                          • #73
                            За момента проекта по втората 90-ка е в лек застой. Имам проблем с резервоара, който е тотално прогнил. Този проблем ще реша по много радикален начин, който за момента обмислям, но със сигурност новият резервоар ще е вътрешен. Вчера дори взех да пробвам един състезателен, но май се отказах... за сега.
                            Иначе на прима виста след първите експериментални кръгчета в квартала много хора изведнъж започнаха да ме поздравяват като ме видят .. ама защо, ли ... не знам
                            Alfa Romeo 75 24V

                            Comment


                            • #74
                              Венци сложи и пропан-бутан като немаш резервоар
                              75 2,0 '85
                              75 2,0 TS
                              Corsa A 1,4
                              Corsa A 1,6 GSI

                              Comment


                              • #75
                                Кольо, това с пропан-бутана е добра идея по принцип. В същност тази кола така си се движеше като я купих - само на газ. Аз обаче за сега искам да я карам на бензин.
                                За сметка на това имах газова бутилка, която пречеше да се сложи вътрешен резервоар. Пък на бутилката крана преебан и не можеше да се разкачи.
                                Днес свършихме много работа по колата. Естествено драми имаше в излишък.
                                Първо купих една пластмасова туба и я пригодих за резервоар. След само едно кръгче бензиновата помпа каза, че няма повече да работи... побеснях и я ампутирах, а за по-лесно новата помпа заедно със филтъра и стойките им ги преместих в багажника .
                                Добре де... ама тая кола не искаше и не искаше да заработи добре и гаснеше на празен ход.
                                Премерих налягането на бензина ииии... ми се наложи да изхвърля и регулатора за обратния бензин.
                                Ха ха ха ха сега съм щастлив имам си негниещ резервоар. Имам си работеща помпа и регулатор.
                                За финал изпуснахме газта от бутилката защото крана беше се отказал да си върши работата иии вече нямам огромна, гадна, гнусна, газова бъчва в багажника си
                                Разчистил съм полето (багажника) за действие и чакам новия резервоар заедно с 1-2 подобрения да се появят и да приключа поне с тези драми.
                                Alfa Romeo 75 24V

                                Comment

                                Working...
                                X