If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Интригуващи обяви, единствено за класики Алфа Ромео
малко се чудя -пише на задния капак на снимките се види добре 2.0
а после гледам снимки на 6 цилиндров мотор !!.ще погледна пак ся .....да не изтъарва нещата
малко се чудя -пише на задния капак на снимките се види добре 2.0
а после гледам снимки на 6 цилиндров мотор !!.ще погледна пак ся .....да не изтъарва нещата
Че какво му е чудното? Просто 2.0 V6, от тоя мотор произхожда по-късно всичко останало. Той е основата. В 164 2.0 V6 ТВ е този мотор, но с турбина.
Не се чудете Обърнете внимание това е 2.0 V6 идва от Алфа 6. Там е с 6 еднокамерни карбуратора, а в 90та е с инжекцион с 6 дросела , в 164, ГТВ и 166 го има с турбо. Друго интересно за този модел е, че въпреки че е 6 цилиндрова е с главини 4х98 с плътни дискове, но с еднодисков обратен съединител.
Не се чудете Обърнете внимание това е 2.0 V6 идва от Алфа 6. Там е с 6 еднокамерни карбуратора, а в 90та е с инжекцион с 6 дросела , в 164, ГТВ и 166 го има с турбо. Друго интересно за този модел е, че въпреки че е 6 цилиндрова е с главини 4х98 с плътни дискове, но с еднодисков обратен съединител.
С правилния съединител е!
sigpic === 75 1.8 T '86 ===
=== 156 SW 2.4 JTD '01 === If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!
За мен , за тази кола в това състояние, ако не 10000$, ТО 10000лв е съвсем нормална це, защото това е къстче от историята, което получаваш във вид - оригинален, за без пари.....
Не се чудете Обърнете внимание това е 2.0 V6 идва от Алфа 6. Там е с 6 еднокамерни карбуратора, а в 90та е с инжекцион с 6 дросела , в 164, ГТВ и 166 го има с турбо. Друго интересно за този модел е, че въпреки че е 6 цилиндрова е с главини 4х98 с плътни дискове, но с еднодисков обратен съединител.
Сега се сещам Венци, колко съм им се чудил на алфа инжинерите... Този двигател във вариянта с 6 карб-а е с един дросел, а пък инжекцията е с 6 дросела. А кажете ми дали не са им объркали местата.
Заблуждавам ли се или оригиналният първи шестак на Бусо си е 2.5, а 2.0 е са го направили по-късно от келешлък да могат по евтино да го хранят собствениците му
Сега се сещам Венци, колко съм им се чудил на алфа инжинерите... Този двигател във вариянта с 6 карб-а е с един дросел, а пък инжекцията е с 6 дросела. А кажете ми дали не са им объркали местата.
Da_fuse, ти си този който се е объркал! Карбураторите са с 6 дросела. Това, което ти мислиш за дросел е клапана за топъл-студен въздух.
Този мотор си е с 6 дросела както с инжекцион, така и с карбуратори.
Доколкото съм чел по различни книги. Първо правят 2.5 мотора, а в последствие правят 2.0 вариант, тъй като в Италия въвеждат големи данъци за кубатура над 2.0.
Comment