If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
В главата ми се зароди една доста интересна идея, да си направим карта на изоставените класически алфи в София, всеки да пуска по малко и така да отбележим всички Какво ще кажете?
B&B Racing | bb-racingteam.com Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!
Днес (вече вчера) се разходихме със zmg до Локорско, за да видим находката. Такава не бях виждал на живо и да си призная хлъцнах по модела. Грабнаха ме мигачите на предните калници, таблото, задните стъкла, таблото, предната решетка и да не забравя да спомена таблото. За съжаление колата е в състояние само и единствено за донор. Иначе без бой си казвам, че за миг я видях как лети с един Туин Спарк под капака. Тази 105-та серия започва да ме вълнува все повече и повече и току виж съм се поспрял с трансаксиалите. Ето част от моите снимки.
няма ли начин да се оправи това е страшна класика ,копето на тоя модел не е ли като на Гунди , много яка кола виште само кви маняшки детайли ,а освен това вижте и в мобиле .де кви са цените на токива коли,според мен на тази кола няма да и искат повече от 300-400 лева ,но ще идат доста за реставрация , тя не е ли с двоен карбуратор
Има отделна тема в този форум за колата на Гунди даже и снимки имаше от катастрофата. Потърсете я, ако Ви е интересно. Колкото до купуването на една такава запусната кола, повярвайте не е никак лесно и нещата не опират до едни 3-400 лв. Тези коли за времето си са били уникални. Представете си какъв гъзар е трябвало да бъдеш в България 70-та година например. Помислете какви коли е имало тогава когато да караш гърбав москвич е било равносилно на Кайен сега. Много от нас не се замислят. Та представете си София, москвичи, варшави, запорожки, Жугули не е имало още. И се появява някой капитан на кораб със спестените пари и си купува от Кореком чисто нова Джулия. Изключителна екзотика без аналог в днешно време. Днес с пари можеш да си купиш всичко. Тогава не е имало как да си докараш от Германия R8 например.
Отплеснах се, но имайки в предвид горното разбираме, че наистина на времето да имаш такава кола е било уникално и хората не искат да се разделят с тях. Не става въпрос за пари. Често пъти скрапове, които за нищо не стават или още по-лошо коли, които могат да бъдат спасени прорасват и изчезват, защото хората не искат да ги продадат.
Незнам момчета до какъв прогрес са стигнали нещата в преговорите за тази кола ,но аз я знам от най-малко 5 години и човека беше безапелацйонен "аз тая кола не я продавам" От там през един познат който живее в Локорско стигнахме до заветната цена от 4000 лв. ако не ме лъже паметта и направо бих задна (даже сега не помня точната сума) ,колата иначе е супер не е мърдана от един тон време даже сега като гледам снимките има раздвижване преди седеше вътре в двора и и се виждаше само маската с 4-рите злобно гледащи фара! Та това ме навежда на мисълта, че тея хора са решили да я скрабират и ако е така трябва да бъде предобита независимо от кой и с каква цел било то за донор или проект за реставрация!
Днес (вече вчера) се разходихме със zmg до Локорско, за да видим находката. Такава не бях виждал на живо и да си призная хлъцнах по модела. Грабнаха ме мигачите на предните калници, таблото, задните стъкла, таблото, предната решетка и да не забравя да спомена таблото. За съжаление колата е в състояние само и единствено за донор. Иначе без бой си казвам, че за миг я видях как лети с един Туин Спарк под капака. Тази 105-та серия започва да ме вълнува все повече и повече и току виж съм се поспрял с трансаксиалите. Ето част от моите снимки.
Погледнете само колко и е запазена предната емблема,наще Фиати дори с оригинална,заминава за една година
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
значи аз ви предлагам ако има ентусиаст да я прави да се дигнем няколко човека , и да отидем да поговорим със собственика за ни повече от 500 лева да я дава иначе ще си отиде до 1-2 години тая количка ,ако е некъф дръпнат щи му пуснем зелен патрул и иска не иска ще я даде кви 4000 тая сигорно няма да запали и след 1 ден работа по нея за да се освежи
Между другото знам за няколко случая на Алфи с такъв мотор, които до последно са вървяли и са зарязани с години да седят. Да ви кажа палят си лесно без много усилия. Тази техника е уникална, аз вече се убедих.
Двата двойни карба са колкото сложни, толкова и прости. Едно делко има и толкова. Ако едното работи значи е другото. Не е трудно да разбераш защо не пали и да отстраниш причината.
Comment