Известие

Collapse
No announcement yet.

Още "Една 75-ца" този път... 1.8 Turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Още "Една 75-ца" този път... 1.8 Turbo

    От вчера съм горд собственик на алфа ромео 75 турбо!!! Двигателят работи добре(малко неравномерно в ниските, но...). Колата е уникална! Няма такова удоволствие. Карах я малко, но малко, защото е ударена. Скоро ще правя 2в1 и ще има.... Собственикът каза, че е на под 10к след основен, което е ... Снимки-скоро.
    Аз съм доста бос в турбо автомобилите, за това ще помоля знаещите да помагат при трансплантацията на електрониката и всичко останало.
    В мномента много се вълнувам още и нeмога да пиша повече, но работата започва много скоро!
    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

  • #2
    Браво колега!! Да ти е честита...!
    Това са "дреболии" ! Не се бой!Всяко нещо е поправимо,особено като си фен на транзаксиалите...
    нещо много взехме да се "множим" напоследък...
    Нека, нека..
    Чакаме да постнеш снимки. И да не се плашиш!Тук винаги ще ти помогнем с каквото можем!!!
    Успех !!!
    Това, което отличава човека от животното е алкохолът! Животните не поркат!

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
      От вчера съм горд собственик на алфа ромео 75 турбо!!! Двигателят работи добре(малко неравномерно в ниските, но...). Колата е уникална! Няма такова удоволствие. Карах я малко, но малко, защото е ударена. Скоро ще правя 2в1 и ще има.... Собственикът каза, че е на под 10к след основен, което е ... Снимки-скоро.
      Аз съм доста бос в турбо автомобилите, за това ще помоля знаещите да помагат при трансплантацията на електрониката и всичко останало.
      В мномента много се вълнувам още и нeмога да пиша повече, но работата започва много скоро!
      Чакаме снимки,интересно колега,да не си взел колата на Тони от Обеля
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #4
        Честито братле! да ти носи много радост тоя мотор, въпреки че не се съмнявам че ще е така! Пожелавам ти безпроблемно трансплантиране и много скоро да подкараш онова купе с този мотор !

        B&B Racing | bb-racingteam.com
        Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

        Comment


        • #5
          Е честито и от мене, аз докато се накумя кво да правя с тая ударената и ти я взе
          Зе донор ли я взимаш или ще я правиш?
          От къде си, ще е хубаво да се видим, искам ако може да я погледна, защото моята е доста разглобена и искам да сравня някои неща...
          sigpic
          === 75 1.8 T '86 ===
          === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

          If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

          Comment


          • #6
            Благодаря на всички за пожеланията! Колата наистина беше на колегата toni_75TURBO. Ще я ползвам за донор на една 1.6 или по скоро ще ползвам купето на 1.6-цата за донор на турбо двигателя......
            В тази връзка искам да попитам няколко неща...

            1. Дали директно задния мост ще стане от турбото направо да се прехвърли заедно с всичко(има ли някакви разлики по захващането - тампона на де дион, стабилизиращите щанги...)?

            2. Същия въпрос за предния мост и торсионите( има ли разлика при захващането на торсионите към купето, има ли разлика в самия мост и захващането му...)?

            3. Друго доста важно нещо е дали всички турбо 75-ци са с резервоар на задните седалки или има и с "нормален" под пода на багажника? И ако всички са с такъв на седалките лесно ли се прехврля, дали мога да ползвам този от карбураторната 1.6 или изводът му няма да може да захрани по големия двигател, който е и инжекцион?

            4. знам че инжекционните 75-ци са с 2 помпи, та въпросът ми е такъв: едната предполагам е потопяема, но могат ли да се заменят с 1 помпа от някакъв друг автомобил. До колкото знам работното налягане на горивната система е от 3.0 до 4.4 бара, но не съм сигурен.

            5. Има ли разлика в спирачните помпи( диаметър на цилиндъра, ход на буталото...), и изобщо някакви други разлики по спирачната система освен по големите дискове и спирачни апарати?

            Малко попрекалих, но ми се налага и ще съм благодарен ако някои от вас могат да ми дадат изчерпателни отговори по тези доста належащи проблеми с които ми предстои да се справя.

            Предварително благодаря!

            А колега Dexer - от София съм няма проблем да я погледнеш, но можеби следващата седмица, защото в момента е малко недостижима колата...
            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

            Comment


            • #7
              Задният мост е "боц и плей". Ще ти трябва и кардана. Ако 1.8 Т-то е с обратген съединител ще трябва и тръбата към маркуча на помпата. Отпред ще смениш само шенкелите със спирачките и главините, отиват дирекн.тно на твоите носачи. Карбураторния резервоар ще го изхнвърлиш там където никой не минава и ще си сложиш този от турбо мотора заедно с помпата и горивопроводите.
              Ако олата е с 2 помпи то едната е подкачваща и няма как да я замениш с друга, външна. От Dexer чувам, че тези били само с една помпа, аз друго съм чел.
              Спирачните помпи са еднакви. Като преместиш предните шенкели със спирачките ще приключиш със спирачките.

              А ти що не ми каза, че ще я купуваш тази кола, бе? За кво ме разпитваше за шестака. Трайкаш си, ааа?
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • #8
                Не бяха сигурни работитте за тая до последно, даже по-скоро се бях отказал, а вече се бях навил за по-мощен двг. Не се сърди. Просто така ще стане много по-добре, с цялото окачване, скоростите...
                А иначе, идеята ми е евентуално да се заменят 2-те помпи с една, тъй като токущо проверих и не правят кой знае какво налягане - ~2.5 бара, дали ще стане. Защото не ми се иска ако резервоарът е на гърба на задните седалки да го слагам него, а евентуално някакъв друг - от инжекция например...

                П.П. По схема и тези до '88, и след това са с 2 помпи. Може нещо да е преправяно.
                Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                Comment


                • #9
                  Опа, сега като се позачетох - налягане от помпа 3.8 бара, работно налягане на горивната система от 3.0 до 4.4 бара...
                  Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                  Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                  България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                  Comment


                  • #10
                    Евала!!! Честито за колата и ти пожелавам безпроблемно стягане!!!!

                    ПС: Напоследък много хроа се сдобиха със 75-ци и сектата яка се разраства и се кефя супер много

                    1983 Alfa Romeo 6 2.5 VMTD 10V 105hp
                    1984 Alfa Romeo Giulietta 2.0 8V 130 hp
                    2001 Lancia Zeta 2.0 JTD 16V LX 110 hp

                    Comment


                    • #11
                      Браво,да ти е честита колега и по скоро да се справиш с ремонтите,успех!

                      Comment


                      • #12
                        75twinspark

                        ....................
                        Last edited by 75TwinSpark; d.m.y г., 20:16.
                        75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
                        75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
                        75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
                        75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

                        Comment


                        • #13
                          Честито колега!Много да те радва колата и много безаварийни километри..!!

                          Бог прощава JTD-то НЕ!

                          Comment


                          • #14
                            Мерси за пожеланията!
                            И дума неможе да става да стане с помпенцето на 1.6 карб-а дето вдига невероятните 0.5 бара налягане. Въпросът ми е дали могат да се заменят двете помпи с една, някаква друга която да прави достатъчно налягане, и дали 100% е на гърба на задните седалки резервоара на турбото, за да знам, ако е да мисля някакъв от инжекция дето да пасне на мястото на карбовия.
                            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                            Comment


                            • #15
                              Опа и забравих. Кои тампони са различни на двете бабички...
                              Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                              Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                              България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                              Comment

                              Working...
                              X