Известие

Collapse
No announcement yet.

Още "Една 75-ца" този път... 1.8 Turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ясно! Много благодаря за отговора, защото ме вълнуваше много. Иначе сега се чудя какво масло да и сипвам. Едно приятелче с един нисан турбо(75 turbodelta ти може да го познаваш между другото анатоли с 200 sx като твоя самоче по-новия) ми каза 10/50 или 15/50, но се дали и кое е най-подходящо за моята (естествено на разумна цена все пак аз няма да ходя на състезания).
    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

    Comment


    • #32
      селения НРХ 20/50 е евтин и прекрасен изпитан вариант и да анатоли се познаваме прати му поздрави от Турбоделта

      Comment


      • #33
        Колеги стигнах до следният проблем - немога да си намеря маншони за каретата. Обикалях яко по симеон и козлодуй, в евро 07 ходих там са ги свършили... Дайте идея каде да оида, че вече 1 седмица стоя със скръстени ръце.
        Още нещо исках да попитам, много трудно ли се сменя тампона на де дион и този на скоростите?

        П.П. Маншоните са за големите карета 63х23 ако не се лъжа. За малките намерих но не ми вършат работа за съжаление.
        Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 22:34.
        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

        Comment


        • #34
          Тампона на де диона се сменя само със специален инструмент. Иначе е голяма мъка. На скоростите става по-лесно, защото не е тефлонов. За маншоните, вземи един стар и отиди с него за мостра в Евро-то. Ако там няма отиваш в Дружба в ЕМ Дефект, дето продават части за Лада и т.н. Ще им кажеш, че искаш разтегателен маншон от тези, които се слагат без да се сваля карето, с размери близки до твоя. Те са универсални.
          Alfa Romeo 75 24V

          Comment


          • #35
            Този специален онструмент мога ли да го намеря от някаде, някой ако го има да ми услужи или има желание да помогне в начинанието с полезни съвети и опит ще съм супер благодарен! И още нещо, как да позная дали новият тампон, който са ми дали е тефлонов, защото на мен си ми изглежда гумен?
            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

            Comment


            • #36
              Инструмент - не съм виждал някой да има. Само легенди съм чувал, но не вярвам докато не го пипна. Най-добре е бай стругар да го направи. Как изглежда инструмента има в менюълите в раздела! Новият тампон трябва да е тефлонов само отстрани по периферията, в центъра - има втулка, а по средата - гума.
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • #37
                на скоростите тампона се сменя много лесно, само трябва да си нагрял преди това за да се разшири малко алуминия. стария като ще го хвърляш може да го поразцепиш или с голяма вложка да си го избиеш, новия с вложката си го набиваш. на дедиона съм сменял с инструмента и не беше толкова сложно...

                за резервоарите:
                (като изключим доводите на венци с офф-роуд изпълненията и ударите), долния е по-добре защото пази центъра на тежестта ниско и колата е по-стабилна. горния е по-голям (ако ти трябва за дълъг път), има само 1 помпа и прави варианта с аусуха и ОСОБЕНО регулирането на задните апарати по-лесно... та за писта -> долен, за всичко останало -> горен (според мен).
                Rice SAE
                www.racingowls.com
                oo=v=oo

                Comment


                • #38
                  Резервоара остава отдолу. Просто манипулацията е много по-лесна. Горе скоростите колко трябва да се нагреят, и се чудих дали неможе да се направи операцията по селския начин - да се запали тампона да изгори, защото до колкото си спомням на него частта, която се набива в скоростите, на края пак е гумирана?

                  А колега Nikoror ще съм супер благодарен ако дадеш някой напътствия.
                  Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 22:29.
                  Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                  Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                  България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                  Comment


                  • #39
                    може и по "селския" начин... само трябва да почистиш хубаво след това дупката. то и като нагряваш той ще почне да се топи та е хубаво бързо да го избиеш преди да е станало мазало. за колко да нагряваш: на усет... може би 30сек с пропанова факла. загрей и преди новия за да влезе по-лесно но по-малко че да не повредиш гумата. като цяло не влиза трудно и новия
                    Rice SAE
                    www.racingowls.com
                    oo=v=oo

                    Comment


                    • #40
                      Ясно, ще пробвам с този на скоростите, а този на де дион-а дали и той може да се "изсели" по този начин?

                      П.П. Притеснява ме само при нагряването (паленето евентуално) на алуминия нещо да не се спука...?!
                      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                      Comment


                      • #41
                        Ле-ле... нямам думи! Кви са тия факли, кви са тия горелки? Вие слънчасахте. Тампона отзад на скоростите е супер лесен особено когато скоростите са на земята и вече веднъж е сменян. С една шпилка 10 мм и две втулки, дори може и с вложки от гедорето да стане. В краен случай предпочитам да го му прережа външната втулка с ножовка, отколкото да ползвам огън.
                        В същност да не приемете много остро мнението ми. Аз просто не съм фен на
                        Alfa Romeo 75 24V

                        Comment


                        • #42
                          Ти да не си помисли нещо. Аз също не съм супер привърженика на "силовите' методи, а просто търся най - оптималния вариянт, защото трябва вече да пристъпвам към трансплантирането, че момчето чийто гараж ползвам започва да му дотяга да се мотая.
                          Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                          Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                          България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                          Comment


                          • #43
                            Малко да живне темата.
                            Последният път на една истинска алфа, или поне това което остана от нея след нашата намеса :
                            http://http://www.snimka.bg/album.php?album_id=383385&pid=12599062&view=3

                            Най- важното е, че турбо сърцето на тази алфа остана добре съхранено и съвсем скоро ще влезе в своят донор купе!
                            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                              Малко да живне темата.
                              Последният път на една истинска алфа, или поне това което остана от нея след нашата намеса :
                              http://http://www.snimka.bg/album.php?album_id=383385&pid=12599062&view=3

                              Най- важното е, че турбо сърцето на тази алфа остана добре съхранено и съвсем скоро ще влезе в своят донор купе!
                              Линка не бачка

                              B&B Racing | bb-racingteam.com
                              Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

                              Comment


                              • #45
                                http://www.snimka.bg/album.php?album...2599062&view=3
                                2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


                                Comment

                                Working...
                                X