Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfetta GT -От Монте Карло до Перущица

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Страхотно! Ентусиазмът ти е заразителен!!!!!
    sigpic
    === 75 1.8 T '86 ===
    === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

    If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

    Comment


    • #77
      Просто си уплътнявам отпуската.

      Поредното препядствие се оказа въздушния филтър.
      По-долу пускам детайлна информация, ако някой от търговците на авточасти се почувства способен да намери такова чудо, да праща оферти.
      За сега намерих един за 60 лева с поръчка от Италия, но все си мисля, че филтър може и да изскочи от някъде.
      Attached Files
      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

      www.ClassicCar-bg.com

      Comment


      • #78
        Колега, относно колекторите, мога да ти предложа да ги минеш с една химийка, която се казва 3в1 на... оргахим или мегахим не помня вече, но беше в една квадратна кутийка - черно на цвят. Без да искам си накапах топлия охлюв на турбото на няколко места и стои вече няколко месеца, като само леко се матира, но не изгаря изобщо(за мое най-голямо очудване).
        Last edited by Mapтo; d.m.y г., 01:34.
        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

        Comment


        • #79
          Колеги, помагайте.
          Долен цилиндър на съединителя тече, купих нов, 38 лева, Метели, в Евро07.
          НО!
          Цял ден стоя под колата и какво ли не пробвах, а тоя цилиндър не излиза и не излиза.
          Това е без да разглобявам задния мост и камбаната на съединителя.
          Дайте идеи кой е най-културния начин да се смени тая гад.
          145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

          www.ClassicCar-bg.com

          Comment


          • #80
            Камбаната не се маха в никакъв случай за работния цилиндър на съединителя. Лошото е, че по принцип е по-удобно да се увиси задния мост надолу за да бъркаш за двата болта. Не е невъзможно да се направи и с минимално разкачане, но все пак като човек, който ще го прави за пръв път те съветвам да увисиш моста, ако решиш ще съдействам.
            Alfa Romeo 75 24V

            Comment


            • #81
              Двата болта ги махнах без проблем.
              Проблема е, че помпата трябва да излезе от страна на вилката, а разтоянието между планката, за която се хваща и вилката е недостатъчно.
              Мислих го и това с моста, но трябва и кардана да се откачи, поне висящия лагер.
              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

              www.ClassicCar-bg.com

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                Двата болта ги махнах без проблем.
                Проблема е, че помпата трябва да излезе от страна на вилката, а разтоянието между планката, за която се хваща и вилката е недостатъчно.
                Мислих го и това с моста, но трябва и кардана да се откачи, поне висящия лагер.
                Това за висящия лагер не е вярно. Ако искаш да откачиш моста и да го увисиш може да го направиш без да откачаш нищо освен 6-те винта на гредата. Това ще ти даде съвсем малко разстояние, което пак е нещо в сравнение с нищо. Ако исаш повече, трябва да се откачат и гърнетата плюс задното каре. Това го остави настрана сега.
                За да махнеш помпата след като са отвити болтовете трябва силно да натиснеш щифта навътре и така ще събереш буталото. Трябва ти колкото да изкочи от вилката, само това те бърка. Монтирането - по същия начин
                Alfa Romeo 75 24V

                Comment


                • #83
                  Благодаря, Венци!
                  Като ми остане време пак влизам под колата
                  145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                  www.ClassicCar-bg.com

                  Comment


                  • #84
                    Филтри за тая кола в БГ няма!
                    Вече втори път капарирам и след 2 дни ми връщат капарото
                    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                    www.ClassicCar-bg.com

                    Comment


                    • #85
                      що не си вземеш такъв
                      http://www.knfilters.com/search/prod...px?Prod=E-9123
                      и забравяш вече за него
                      иначе тука като зададеш някой параметър, може да излезе нещо подобно.доста коли има с такъв цилиндричен тип
                      http://www.filtron.pl/en/index.php?idp=78
                      точка

                      Comment


                      • #86
                        K&N е някакъв краен вариант, ще ми се да е хартиен.
                        По принцип има много цилиндрични филтри, но проблема е в дължината - 412 мм.
                        Толкова дълъг не съм намерил до сега за друг автомобил.
                        Филтрон имат само маслен.
                        Все още има вариант да ми направят по поръчка, но това ще е ако не намеря аналог.
                        По сайтовете е около 20 евро без доставката :
                        http://www.okp.de/xtc2/105/115-Berto...0cm::8139.html

                        М/у другото има въздушни филтри за по-новите Алфети, пак цилиндрични, но около 350мм, ако на някой му трябва, да свирка.

                        Бензиновия филтър го имало като такъв за газова уредба, но още не ми е останало време да се разходя по магазините.
                        Масления е като на лада
                        Last edited by Speeder; d.m.y г., 12:41.
                        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                        www.ClassicCar-bg.com

                        Comment


                        • #87
                          Ако го намираш някъде из Европа тоя филтър - дай ще го докараме без пари.
                          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                          sigpic

                          Comment


                          • #88
                            В еврото пита ли?
                            http://www.euro07.bg/catalog/catalog...yCode&id=20911
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                              http://www.clean.it/catalogo/scheda_...%20112&Lang=EN

                              Comment


                              • #90
                                122 е различно от 112
                                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                                Comment

                                Working...
                                X