Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfetta GT -От Монте Карло до Перущица

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Неотдавна и аз гледах ,че се предлагат още от оргиналните за почти всички алфи от 80-те,че и с нормални цени-без да са ги надули както правят германци и англичани

    Comment


    • След ремонтите идва и време за яко каране!
      Тестовата отсечка бе пътя за Върховръх, часът бе 22.00, трафикът нулев, а завоите без край!

      Въпреки старите предни амортесьори, разбрах защо са я сложили тая скоростна кутия отзад.

      Едно двугодишно дизелово 308 догонваше.

      В последстие и първата "петица" на БМВ направи компания и си прекарахме страхотно!
      Attached Files
      Last edited by Speeder; d.m.y г., 16:49.
      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

      www.ClassicCar-bg.com

      Comment


      • ЕЕ радваме се че е имало и тест .....и че си разбрал за скоростната кутия що е отзад!!!!
        75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
        kavasaki zzr-600 100 жребеца
        147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

        Comment


        • Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
          След ремонтите идва и време за яко каране!
          Тестовата отсечка бе пътя за Върховръх, часът бе 22.00, трафикът нулев, а завоите без край!

          Въпреки старите предни амортесьори, разбрах защо са я сложили тая скоростна кутия отзад.

          Едно двугодишно дизелово 308 догонваше.

          В последстие и първата "петица" на БМВ направи компания и си прекарахме страхотно!
          Разгеле! Това, че е красива е 50% от кефа, останалите 50% са в карането /...в истината за позицията на ск. кутия/
          Харесва ми композицията на снимките, контраста между КОЛА и немски варел...

          Comment


          • Не знам защо се получава така. Дали нарочно го прави или случайно се случва на хубаво място, хубава поза и чудесно време. Не знам Вашето отношение към други марки, различни от Алфа Ромео. Но, единственият контраст, който се вижда е между чайник и варел. По-важното е, че са красиви и живи стари железа, които се ползват по предназначение - да ти правят кеф.

            Comment


            • В петък си получих и едни бижута, внос от Холандия.
              Задните амортисьори, които купих преди година от Италия наистина бяха оригинални, но за седаните на Алфа Ромео.
              След ремонта на задното окачване се оказа, GT и GTV моделите на Алфета са с по-дебели, явно и по-стегнати амортисьори.
              Нещо отвътре ме глождеше, че съм сложил неподходящи амортисьори и не намирах покой
              За отпред нямах никакви, а намирането на оригинални БОГЕ се оказа невъзможно, а може би и безмислено.
              Естественият избор за едно спортно купе бе KONI Sport, двойнотръбни, маслени и регулируеми амортисьори (кеф ти спортно, кеф ти комфортно).

              Проверих номерата, едно телефонно обаждане до Руди-96 и след 3 седмици 4 КОНИта пристигнаха.
              Made in Holland, на перфектна цена, кеф голям!

              Та, есента трябва вече да са монтирани и ще споделя усещането
              Мисля да ги регулирам на по-комфортна возия, няма да се състезавам все пак.
              Attached Files
              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

              www.ClassicCar-bg.com

              Comment


              • Представям си какъв кеф ще е като ги монтираш!Ако сложиш сега и нови пружини,направо ще заспи.
                Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
                За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

                Comment


                • Слагай ги на спортно,бас държа ,че няма да друса.

                  Comment


                  • Всъщност знам една Алфета с Конита, но да видим дали ще се добера до возене.

                    tuxgt май е с Конита, да каже как са неговите.
                    Предполагам на най-стегната настройка, но все пак да питам.
                    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                    www.ClassicCar-bg.com

                    Comment


                    • Да, макар и дърти моите са кони. Поради замисъла на колата са навъртяни на най-кораво, но и когато все още се караше само по улиците и бяха на меко, возеше добре
                      Ако се наложи да ги сменявам, отново бих взел такива /освен ако не минавам на коилоувъри/
                      2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


                      Comment


                      • А сега като я караш, на неравности подскача ли ти предницата?
                        Преди как беше?

                        Притеснява ме, че е лека отпред и ако прекаля с твърдостта ще се друскам из неравностите.
                        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                        www.ClassicCar-bg.com

                        Comment


                        • В момента торсионите са презацепени, а пружините са срязани /2 или 3 навивки/. Като лагерна количка се движи има минимално подскачане и мисля се дължи на гумите. Можеби на твое място щях да ги оставя на някакво средно ниво, клонящо към по-меко. Пък при теб предполагам всичко е раздвижено и можеш в рамките на 30 минути да ги свалиш отново, за да пробваш с друга настройка. Най-добре е да пробваш
                          2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


                          Comment


                          • Отпред все още не е раздвижено, но ще го раздвижим.

                            Мисля да презацепя торсионите, но да падне предницата с около 2 до 3 сантиметра максимум.
                            Освен отпред, прътите се вадят и отзад и може да се регулира в съвсем тясни граници.

                            Първите серии Алфета са произвеждани много вирнати, след 1976та падат надолу
                            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                            www.ClassicCar-bg.com

                            Comment


                            • мисля че не е далавера да буташ торсионите. да не оплескаш и стабилността и возията едновременно.
                              точка

                              Comment


                              • От торсионите само височината се регулира.
                                Мисля си, че няма как да се промени возията, в смисъл меко/твърдо.
                                Желязото си е същото, силите, които му действат са почти същите.

                                kolev, каква ти е идеята за да се развали поведението?

                                В момента като колата е на равно, казанчето на антифриза стои под ъгъл спрямо течността вътре, което ме кара да си мисля, че нещо ги е накарало да я вдигнат толкова, но не е проектирана така.
                                Има една теория, че това е направено с цел хомологация за САЩ където е имало необходима минимална височина на предната броня. (точно затова Триумф Спитфайър мк3 е "захапал" бронята си ).

                                Според Звезди, когато е свалил Алфетата му надолу пътното поведение се е подобрило осезаемо.
                                Склонен съм да му вярвам, но и неговата е смъкната много. Един зъб отпред, което се равняваше на около 5 сантиметра, по спомен.

                                Ще попрочета още и ще го измисля.
                                Най-много ме притесняват разбитите ни пътища. Поне в София я карам изключително рядко.
                                Last edited by Speeder; d.m.y г., 20:43.
                                145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                                www.ClassicCar-bg.com

                                Comment

                                Working...
                                X