Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfetta GT -От Монте Карло до Перущица

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Белла макина...
    А за онова пластмасовото на чистачките, ако не си му приложил някаква терапия още, аз бих го поомазал с черна вакса (примерно "търтъл") за пластмасови детайли... След 2-3 мазания мисля, че няма да има разлика с ново, а полиране и горещ въздух при положение, че тая дивотия я няма никъде ми се струва доста рисковано

    Comment


    • Дано в Италия намеря чисто нови капачки, ако не ще го мисля.

      За Италфеста, и аз се надявам да се разходя до Сливен. Дано не се объркат нещата.
      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

      www.ClassicCar-bg.com

      Comment


      • Дойде времето и да проверим колко върви тая пуста стара Алфа.

        Премерихме я на пистата в Сливен със Spider S4 2000 кубика, 120 коня, инжекцион на Pinko.
        Спайдера даже е на почти същите килограми.

        До колкото знам на Pinko двигателя му е чисто нов, ремонтиран както трябва.

        http://www.youtube.com/watch?v=EkPJtNkjGtU

        http://www.youtube.com/watch?v=eAdw8Sr0EtY

        В първата дръпка ми забиха карбураторите няколко метра след старта (то се вижда даже) защото колата беше студена. Вървяхме с разлика половин кола в полза на спайдера, но с едно темпо.
        На втората дръпка направих старта както трябва бях пред спайдера и пак вървяхме заедно докато Иван нещо обърка с трета скорост и поизостана.

        Извода за мен е, че моя 1.8 с 2 ДелЛортота върви наравно с наскоро ремонтиран 2000 с инжекция.
        По фактурите, които имам съдя, че му е правена ревизия на главата през далечната 1996та.
        Даже и при смяна на предавките попушва по малко
        Супер доволен съм!

        П.П.
        Втора скорост влиза перфектно във всякакви обороти, много съм доволен!
        Attached Files
        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

        www.ClassicCar-bg.com

        Comment


        • Супер си е колицата ти...пу-пу ...да не я урочасам
          2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
          CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

          Comment


          • С това трябваше да започне драга!Колата е веднъж,направо ми идеше да я открадна за половин час.

            Comment


            • много се кефя ....като прочета някой така да се радва на колата си .
              супер Митак.колата си върви екстра ..
              75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
              kavasaki zzr-600 100 жребеца
              147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

              Comment


              • Не сам върви а и изглежда... до миналата събота не я бях виждал на живо (само на картинка).... е, на живо е още по-хубава
                2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
                GSM: 0888 520 600

                Comment


                • Хваща окото

                  Аз вече нямам търпение да монтирам КОНИтата, че е като океански лайнер в момента.
                  145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                  www.ClassicCar-bg.com

                  Comment


                  • Най-накрая успях да снимам модула за автоматичните светлини.

                    Amtron UK240 - италианско изпълнение. Намерих и каталог на Amtron от 1974-1975 година, в който го има този модул.
                    Това ме навежда на мисълта, че тази система е инсталирана в Алфетата още като чисто нова.
                    Сигурно е било впечатляваща екстра през 1975та!

                    Разкарах я защото проводниците се бяха разложили, явно са спестили там
                    Иначе цялата ел.система ми е в почти перфектно състояние и съм спокоен.
                    Не знам защо тези автомобили имат лоша слава относно ел. системата.
                    Според мен е достататъчно проста и елементарна за поддръжка.

                    Явно проблемите идват при Жулиети, Алфета серия 2, 75, 90 с тия чек контроли и екстри.


                    Иначе по колата няма нищо ново.
                    Само я карам напоследък. Освежаването на предното окачване остана за пролетта.
                    Конитата са още по кашоните

                    Ще гледам зимата да мина джантите на прахово боядисване, така че пловдивчани да дават препоръки кое е най-доброто място в Пловдив за тази процедура.
                    Attached Files
                    Last edited by Speeder; d.m.y г., 10:05.
                    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                    www.ClassicCar-bg.com

                    Comment


                    • ай да кажа и две приказки и аз ..след като митака се пита .ами честно за твоята алфета незнам но за сериите 75 и 90 качеството на кабелите е просто отвратително ..с две думи-външно го гледош окей ..мериш с уреда има връзка а като му сложиш еднин товат от просто тъпа лампичка ....иии всичко приключва с наличието на връзката .е това му казвам аз некачествени материалисвяка жичка се е окислила в оплеткатта на проводника и изгнила също ..и накрая .....постоянни ел проблеми в тоя кола.
                      истината е ИЗХВЪЛРИ ВСЕКИ САНТИМЕТЪР КАБЕЛ и смени с нов ... и може да те накефи после ...как вече имаш и кола
                      75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                      kavasaki zzr-600 100 жребеца
                      147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                      Comment


                      • Аз правих пълнен преглед на системата и всичко изглежда чудесно.
                        Няма окисления никъде.

                        Алфата е от първите и има доста взаимозаменяеми елементи със 105 серия та се надявам да е прихванала качеството от там.
                        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                        www.ClassicCar-bg.com

                        Comment


                        • Митак, може ли да обясниш какво точно прави този модул за автоматични светлини, че ми стана любопитно.
                          Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
                          EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

                          Comment


                          • Има светочувствителен сензор на таблото отгоре, който е свързан към този модул.

                            Чрез потенциометъра на снимката се регулира осветеността, при която да се включват автоматично фаровете.

                            Един вид автоматични светлини през 1975та

                            Като ми остане време ще му сменя проводниците и ще го пробвам.
                            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                            www.ClassicCar-bg.com

                            Comment


                            • Я малко да размразим темата след дългата и люта зима.

                              Официално, сезона е открит с мероприятието Ретро рейсинг Хасково.

                              Хубав град е това Хасково, Перперикон също е много впечатляващ резерват!

                              Та, уикенда започна в четвъртък със сглобяване на Алфата.
                              През зимата бях разкачил някои неща, които се нуждаеха от ревизия.

                              Джантите имаха нужда от освежаване.
                              Свалих гумите, оказа се, че съм с вътрешни гуми , Пирели.
                              Така си и оставих колата.
                              Според гумаджията, липсва един борд, който е присъщ за джаните подходящи за гуми без вътрешна.
                              Джантите ги песъкоструих и боядисах прахово в София, но понеже отливката е доста шуплеста, на места се образуваха балончета по боята и в крайна сметка не са перфектни.
                              Това се забелязва при по-внимателно разглеждане де. Общо взето са доста по-добре от преди и се надявам да се мият по-лесно, че с тези гъсти спици е ужас.
                              Най-накрая монтирах и хромираните гайки, които си бях купил есента + нови централни капачки , които ми прати предишния собственик заедно с колата.
                              Е, дизайна им е малко по-различен от на оригиналните, но за другата година ще го поправя и това

                              Колата дойде със спукани кори на вратите.
                              Тази зима пооправих и това. Дадох ги на тапицер, който ги залепи, но няма да е много трайно за съжаление.
                              Най-хубавото е, че подсили отворите за захващане където винила се беше разпаднал и сега са монтирани доста по-солидно.
                              Продължавам да търся нови кори за вратите, но е почти невъзможно защото са произвеждани само 2 години и то само на първите Алфетта ГТ.

                              Така и така бях свалил корите, нямаше как да не сменя и найлоните. Изрязах нови и ги прилепих с хартиено тиксо.
                              Получи се добре, но останаха още някои ъгълчета за обиране, които се виждат на отворена врата.

                              Вратите ми се в чудесно състояние и съм много доволен.
                              Използвах момента да ги изпрахосмуча отвътре и освободя дренажните отвори от боклуци.
                              Преди мен някой е пръскал с консервационен препарат, да е жив и здрав!
                              Аз повторих, обилно с KS-400 на Кар систем.
                              Чудесен слой създава, дано е дълготрайно.

                              Миналата година си купих от Италия и един механизъм за отваряне на триъгълното прозорче на шофьорската врата.
                              Бях много много горд и щастлив, че ще си го сменя с чисто ново, оригинално или поне до момента, в който видях, че на моята кола е различно .
                              Голям шок.... няколко минути размисли и грабнах бормашината за да го разкапсуловам.
                              Всичко вътре е алуминий и при некадърна употреба и напъни резултата се вижда на снимките.
                              Почистих го, смазах го и го сглобих до следващата зима когато ще търся някой да изработи червяк и работно колело от по-солиден метал.

                              В завършек на четвъртъка с един приятел монтирахме четирите чисто нови "конита", които мухлясваха в гаража от есента.
                              Амортисьорите са настроени на по-скоро комфортен режим за да не губим лекотата , с която Алфата поема неравности.
                              Е, по-твърдо вози , но торсионите и пружините са достатъчно меки за да имаме и комфорт някакъв

                              Като резултат от уикенда, минах към 350 километра , раздавах цялата газ на пистата и колата се държеше съвсем прекрасно.
                              Много съм доволен от Алфичката... голям кеф е да се шофира.
                              Е, има някои неща по окачването, които ме изнервят, но предстои да се оправят.

                              На пистата се видя, че гумите и са старички за изпълнения, въпреки, че имат доста грайфер и са стояли на сянка
                              Attached Files
                              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                              www.ClassicCar-bg.com

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                                Като резултат от уикенда, минах към 350 километра , раздавах цялата газ на пистата и колата се държеше съвсем прекрасно.
                                Много съм доволен от Алфичката... голям кеф е да се шофира.
                                Аааа, можело значи и Алфите да се движат...вече бях решил, че са експонати за витрина...
                                Бъзикам се, много ясно...ама ме анатемосваше, като разправях, че ще и давам газ на писта на моята...
                                Само внимавай, че като ти хареса кефа от шофирането, да не избягаш съвсем от оригиналния вид...вече си започнал - Кони-та, туй-онуй...

                                Comment

                                Working...
                                X