Известие

Collapse
No announcement yet.

Придобих мърлява, но с добра душа /купе/ Алфа 75

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Придобих мърлява, но с добра душа /купе/ Алфа 75

    Днес, благодарение на едно бързо обаждане от Тони от Ванто, на един банкомат, който изтръсках и един окаян грък с Алфа 75 1.8 i с пръднал мотор, се сдобих с колата, гърчето с кинти, а Тонката с бая предстоящи интервенции по компилацията на моята 3.0 Америка с много запазеното шаси /поне на пръв поглед/ на тази 1.8 i . Какво и как ще се прави още не знам - колата ще е утре при Тони, а който си нема работа и обича да дава акъл да заповяда към 18.30 - 19.00 да избистрим някаква концепция... На външен вид е пълен кенеф /боядисвана е с плискане на кофи с боя и то май различна /, но като я разглеждахме нямаше грам ръжда по вратите, праговете, коша и най-важно по пода и по роговете. Та работата отива към 2 в 1... Дано наистина шасито при по-обстоен оглед се окаже толкова добро, колкото изглежда. Не е виждало сняг и луга...супер!!!

  • #2
    Аз ще взема да намина мен в акълите ме бива
    Alfa Romeo 75 24V

    Comment


    • #3
      шасито си го бива...ма кво бачкане ще падне: докато се стигне до ето това
      Last edited by dellltata; d.m.y г., 12:22.
      75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
      kavasaki zzr-600 100 жребеца
      147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

      Comment


      • #4
        Пичове, след Трак дея сериозно превъртях и сън няма да ме хване, докато не се получи една перфектна 3.0 Америка! Не мога да ви опиша чувството, когато ви гледах да се кефите по пистата, а аз като най-голям враг на предното предаване само да зяпам... Адски ви се кефех и само капчицата здрав разум ме спря да изкарам и моята на писатата...само мисълта, че ако я разцепя по трасето, отлагам проекта далеч във времето ме удържа

        Comment


        • #5
          Браво, бе откачалко!
          Ако мога да помогна с нещо- казвай!
          От тенекии не разбирам, ама ако трябва нещо да се лъска , чисти или е свързано с тоци и кабели- свиркай!
          Обичам щуравите идеи и откачените копелета!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #6
            Пламене, действайте я колата, щото трябва да се карат тея коли, от личен опит видях, че се трошат най-много от седене
            sigpic
            === 75 1.8 T '86 ===
            === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

            If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

            Comment


            • #7
              Пламене, мисля че е излишно да пиша, че ще помагам с каквото мога, но все пак да не забравите и мен да броите
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • #8
                Благодаря пичове, ПИЧОВЕ сте!
                Тони ще е главният технолог, когато и каквото каже, ще гледам да намирам/е/ . Не мога да се сетя за всичко /та и вие подсещайте/, а и много неща ще възникнат по време на процеса "2 в 1". Това, което се сещам и сме си го говорили, е необходимоста от онези гумени уплътнения/подложки на бравите на вратите и една задна пластмасова вежда. Надявам се и други колеги да поглеждат тук и при възможност да помагат. Например за тези уплътнения на бравите не знам дали някъде не се и продават нови /съмнително, но.../ и ако не е цифра, да се напазари или пък да се вземе една за мостра и да ги избачка някой...Също и за веждата - или някоя втора употреба, или нова /стига да има откъде и да не е финансово невъзпитана офертата/ или пък съществуващата да се възстанови? Не знам цифрите по всеки вариянт - ако някой е играл подобно нещо, да пусне две-три думи като инфо къде и как и колко
                Бих забил примерно и едни малко по-къси и твърди задни пружини, ама знам ли от какво друго МПС биха се хванали или некви спортни да се издирват? Като смътна идея в бъдеще може и някакви спортни валове на мотора да забия...стига да има и стига да не трябва да си продам единия бъбрек за тях... Винаги на дневен ред е и въпроса за джанти 15/5*98...като може и някакви фланци за предните гуми - да я "разкрача" на Калояново и да убия всички "фиати" с предно Давайте и идеи, може да не се сещам за всички простотии, които са възможни

                Comment


                • #9
                  За упътненията на вратите, цената беше "дебеличка" , но не непосилна - 20-тина лв бройката. За изработка - на мен ми се струва много трдно и излишно, колкото до веждата - втора употреба.
                  Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                  Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                  България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                  Comment


                  • #10
                    Честито колега!Един съвет от мен направи пълен преглед на колата штом си я взел от гърк.От 1996 живея в Гъпция и от гърк кола не бих купил ако иска и на 1000 км да е,много са голями мърлячи по-голямата част на тема коли и мотори.Докато нещто неизтропа не се занимават с мпсто.
                    Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                    Citroen C2 1,6 Sensodrive

                    Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                    Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                    Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                    ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                      За упътненията на вратите, цената беше "дебеличка" , но не непосилна - 20-тина лв бройката. За изработка - на мен ми се струва много трдно и излишно, колкото до веждата - втора употреба.
                      Става дума за малките правоъгълни уплътнения /почти невидими/ на външните брави/дръжки. Нямам предвид уплътненията между вратите и купето. А тези вежди и втора употерба не ги виждам за съжаление...
                      Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
                      Честито колега!Един съвет от мен направи пълен преглед на колата штом си я взел от гърк.От 1996 живея в Гъпция и от гърк кола не бих купил ако иска и на 1000 км да е,много са голями мърлячи по-голямата част на тема коли и мотори.Докато нещто неизтропа не се занимават с мпсто.
                      Точно е изтропала тази, но най-ценното е състоянието на тенекиите, което все пак е видимо добро

                      Comment


                      • #12
                        Колега, имаме една 75ца на части, ще проверя за уплътненията на дръжките. В събота се надявам да имам време да погледна.

                        Ето я колата, разгледай и ако те интересува нещо или звънни на Виктор или ми пиши на лично : http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=39209

                        П.П. вратите на тая 75ца се затварят като на хладилник. Страхотни са! (без задна лява , че даде фира)
                        Last edited by Speeder; d.m.y г., 22:17.
                        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                        www.ClassicCar-bg.com

                        Comment


                        • #13
                          Точно за уплътненията на дръжкитге отвън говоря - 20 кинта парчето.
                          Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                          Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                          България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                          Comment


                          • #14
                            имах време вече да извадя мотора....дупка в буталото хахха както и да е.обаче ахнах като заварих перфектна ходова част.....всичко е супер.нови монро отрпед ..трактрак сензатрак. и учудващо нови задни каяба оригинал..и няма и сантим корозия на купето...това засега по мърлевката на външен вид кола
                            75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                            kavasaki zzr-600 100 жребеца
                            147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                            Comment


                            • #15
                              Тонка, жив да си за онова спешно обаждане...след което барнахме това купе Сега се стягам за към теб, да го играя "демонтаж" на джунжуриите... Като я разпарчетосаме, може да и направя няколко снимки, за да се види след някое време от къде е започнала тихата ми лудост...

                              Comment

                              Working...
                              X